راحت ترین روش تخریب بتن

راحت ترین روش تخریب بتن

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی روش های مختلفی به منظور تخریب انواع بتن های مصلح و غیر مصلح قابلیت استفاده دارند ، یکی از روش های تخریبی استفاده از دستگاه های مکانیکی است که انواع مختلفی دارند از جمله پیکور و مته های چکشی و … است که با استفاده از نیروی برق یا بنزین میتوانند فعالیت کنند و با تفاوت در مناطقی که دسترسی ها متفاوت است میتوان از تجهیرات مختلفی استفاده نمود .

استفاده از تجهیزات دیگر مانند دستگاه های صنعتی بزرگ مانند واتر جت که امکان برش کاری بر روی انواع ساروج ، سنگ و بتن بسیار پرکاربرد است نیز منطقی است چون قدرت بسیار بالایی داشته و حتی در بتن های مصلح فلزات ترکیب شده با بتن را برش می دهد و به تکه های کوچک قابل حمل و استخراج تبدیل می کند .

روش دیگری برای تخریب استفاده از محصولات شیمیایی است که اسید های مختلفی با نسبت های متفاوت برای این امر وجود دارد ، اسید ها با خورندگی بالا بتن را در خود حل می کند و برای استفاده از آن نیازمند تجهیزات کامل از قبیل ماسک ، دستکش و عینک و … است و اجبارا می بایست این موارد را رعایت کرد ، استفاده از اسید های حلال ساروج و بتن ممکن است برای چشم ، دست و ریه های شخص آسیب زا باشد.

راحت ترین روش تخریب بتن

راحت ترین روش تخریب بتن ، سنگ و ساروج های بسیار محکم استفاده از مواد تخریبی انبساطی مانند کتراک است ، کتراک ماده ای انبساطی است که از هر نظر بهترین روش است ، ابتدا از نظر ایمنی این محصول کاملا ایمن بوده و خطرات استفاده از اسید ها و مواد انفجاری را ندارد و به راحتی هر شخصی میتواند از آن استفاده نماید که تخصص خاصی هم لازم نیست داشته باشیم .

دومین مسئله بسیار مهم برای استفاده از کتراک این است که این محصول به دلیل ایمنی بسیار بالا نیازمند اخذ مجوز از نهاد خاصی را ندارد و به صورت آزاد می توان از فروشگاه های معتبر ابزار معدن و فروشگاه های اینترنتی معتبر تهیه نمود .

تخریب ایمن بتن، سنگ،ساروج

استفاده از مواد انفجاری نیز در تخریب بسیار پر استفاده است اما در ایران نیازمند اخذ مجوز از نهاد های مربوطه و خرید مواد آتشباری و انفجاری از نهاد های امنیتی است ، مجوز های تخریب با انفجار معمولا برای استفاده در معادن یا تخریب های گسترده مورد استفاده قرار میگیرد و نیازمند افراد متخصص در زمینه تخریب با انفجار است تا ایمنی پروژه تخریب تضمین شده باشد .

 

جهت تهیه و خرید کتراک لازم است تا از منابع معتبری خرید کنید زیرا محصولات تقلبی در بازار به شدت زیاد هستند ، همچنین برای آموزش استفاده از کتراک لازم است تا پشتیبانی فنی داشته باشید تا با راهنمایی های ارائه شده بتوانید به آسانی تخریب خود را به سرانجام برسانید ، در این ضمینه پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت greenrock.ir است که به صورت تصویری آموزش استفاده از کتراک را برای شما آماده کرده اند همچنین محصولات با کیفیت با قیمت کتراک های مقرون بصرفه ارائه می کنند که برای مصرف کننده بسیار مناسب است .

 

 

طریقه استفاده از کتراک بسیار آسان بوده و حتی یک کارگر معمولی نیز میتواند به آسانی این کار را برای شما انجام دهد راحت ترین راه شکستن سنگ استفاده از این محصول است ، پس لازم نیست برای تخریب سنگ ، بتن یا ساروج های مختلف از تجهیزات سنگین مانند لودر استفاده نمایید ، در مناطقی که دسترسی به سنگ دشوار است به طور مثال درون چاه تنها راه تخریب استفاده از کتراک است زیرا با استفاده از مواد منفجره و آتش باری یا استفاده از تجهیزات مکانیکی باعث ایجاد لرزه در دیواره های چاه شده و احتمال فرو ریختن چاه بر روی شخصی که دارد تخریب را انجام میدهد وجود دارد .

استفاده از گرین راک

با استفاده از کتراک پس از استفاده زمان مشخصی برای انجام فعالیت وجود دارد که حدودا بین نیم ساعت تا یک ساعت است و فرد تخریب کننده میتواند از چاه بیرون بیاید و منتظر انجام عمل تخریب شود که به صورت خود بخودی با افزایش حجم کتراک سنگ یا ساروج خرد می شود و میتوان آنرا به صورت تکه تکه های کوچک از درون چاه خارج نمود .

لازم به ذکر است که استفاده از کتراک در تمامی نقاط از جمله دیوار ، ستون ، سقف ، کف و … وجود دارد و به راحتی قابل انجام است ، تنها لازم است پیش از خرید با مشاوره از افراد مجرب در زمینه تخریب بهره مند شوید ، استفاده از کتراک در مکان هایی که آب وجود دارد امکان پذیر نیست ، به طور مثال اگر سنگی که قصد تخریب دارید روی آن با آب پوشیده شده باشد امکان استفاده از کتراک برای شما وجود ندارد و بهترین روش استفاده از دستگاه های مکانیکی است .

برای استفاده از کتراک نیاز به مته های شارژی یا بنزینی است که لازم نیست این دستگاه ها خریداری شود ، میتوان با اجاره نمودن این دستگاه ها به راحتی فرایند تخریب را با کمترین هزینه به سرانجام برسانید .

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments