آیا خدمات آنلاین پرداختی باعث کاهش مراجعه ما به بانک شده است؟

آیا خدمات آنلاین پرداختی باعث کاهش مراجعه ما به بانک شده است؟

بیش از 120 سال از تاسیس اولین بانک در ایران می‌گذرد. در قدیم افراد از بانک برای نگهداری و محافظت از سرمایه و پول‌هایشان استفاده می‌کردند؛ اما با گذشت زمان خدماتی که بانک‌ها به مردم ارائه دادند بیشتر شد. امروزه افراد برای واریز وجه، انتقال وجه در مقادیر مختلف، گرفتن وام، پرداخت قبوض و غیره به بانک مراجعه می‌کنند. تنوع خدمات ارائه شده توسط بانک‌ها باعث شده است این اماکن بسیار شلوغ و پررفت‌وآمد باشند. همراه بانک پارسیان یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که در بسیاری از مواقع دفعات مراجعه حضوری به بانک را کاهش می‌دهد.

افراد معمولا در هنگام مراجعه به بانک مدت زیادی را در صف‌های انتظار طولانی سپری می‌کنند. این امر باعث شد تا تاپ اپلیکیشن بانک پارسیان و همراه بانک به کاربران فضای مجازی معرفی شود. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند تا حدودی از مراجعه مکرر و اتلاف زمان بکاهند. در ادامه با برخی از خدمات این برنامه‌ها آشنا می‌شوید.

آیا خدمات آنلاین پرداختی باعث کاهش مراجعه ما به بانک شده است؟

همراه بانک پارسیان و سوپر اپلیکیشن تاپ در یک قاب

بانک پارسیان دومین بانک خصوصی و معتبر کشور است که از سال 1380 تاسیس شده است. این بانک یکی از بانک‌های فعال در حوزه خدمات نوین اینترنتی است و همواره به فکر سهولت بخشی به امور مشتریان است. از این رو با معرفی سوپر اپلیکیشن تاپ و همراه بانک پارسیان بسیاری از خدمات را به صورت اینترنتی در اختیار افراد قرار داده است. در ادامه برخی از امکانات و قابلیت‌های این برنامه‌ها را بررسی می‌کنیم.

همراه بانک پارسیان

یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌هایی که دفعات مراجعه حضوری به بانک را کاهش می‌دهد، همراه بانک پارسیان است. این اپلیکیشن در داخل سوپر اپلیکیشن تاپ وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن بسیاری از کارهای خود را سریع‌تر و راحت‌تر انجام دهید.

  • نوبت‌گیری آنلاین: بدون مراجعه به شعب بانک پارسیان می‌توانید به وسیله همراه بانک، نوبت بگیرید. این خدمات از شلوغ شدن شعب و انتظار در صف‌های خدمات مختلف جلوگیری می‌کند.
  • انتقال وجه از طریق ساتنا و پایا: برخی از انتقال وجه‌های بین‌بانکی یا داخل بانکی مبالغ بالایی دارند. برای انتقال این مبالغ، افراد معمولا به شعب بانکی مراجعه می‌کردند تا از طریق ساتنا و پایا مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهند. اما با خدماتی که همراه بانک پارسیان در خدمت کاربران خود قرار داده است، حتی انتقال وجه پایا و ساتنا نیز غیرحضوری انجام می‌شود.

برای توضیح بیشتر در مورد ساتنا و پایا بهتر است بدانید که ساتنا یکی از راه‌های انتقال وجه است که از آن طریق افراد می‌توانند مبالغ بالای 5 میلیون تومان را که از طریق کارت به کارت امکان‌پذیر نیست، از این طریق انجام دهند. این روش انتقال در ساعات اداری قابل انجام است و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. این در حالی است که پایا دو بار در روز انجام می‌گیرد و به همین دلیل ممکن است انتقال وجه چند ساعت طول بکشد.

خدمات باشگاه مشتریان: شما با استفاده از همراه بانک می‌توانید از خدمات باشگاه مشتریان بانک پارسیان نیز استفاده کنید. این خدمات شامل تخفیف‌ و شرکت در قرعه‌کشی‌های مختلف است. به عبارتی شما با استفاده از همراه بانک نه تنها از اتلاف زمان جلوگیری می‌کنید، بلکه شانس خود را برای تخفیف و شرکت در قرعه‌کشی افزایش می‌دهید.

همراه بانک پارسیان

سوپر اپلیکیشن تاپ

یکی از خدمات ویژه‌ای که بانک پارسیان برای کاربران خود فراهم کرده است، سوپر اپلیکیشن تاپ است. بیش از 70 سرویس و خدمات کاربردی در داخل این اپلیکیشن وجود دارد. شما با نصب این برنامه دیگر نیاز به نصب چندین برنامه و پر کردن حافظه گوشی خود ندارید. در ادامه برخی از خدمات موجود در این اپلیکیشن به شما معرفی می‌شود.

  • خدمات پرداختی: شما با استفاده از این خدمات می‌توانید قبض‌های خود را پرداخت کنید، یا نسبت به پرداخت عوارض آزادراهی اقدام کنید.
  • خرید شارژ: در این اپلیکیشن بخشی برای خرید شارژ برای اپراتورهای تلفن همراه مختلف وجود دارد. با استفاده از این بخش شما می‌توانید شارژ در مبالغ مختلف خریداری کنید.
  • خدمات ناجی: از این طریق شما می‌توانید خلافی خودروی خود را استعلام گرفته و پرداخت کنید؛ همچنین در این برنامه امکان استعلام ممنوع‌الخروجی و پرداخت عوارض خروج از کشور نیز وجود دارد که از آن طریق می‌توانید اقدام کنید.
  • کارت به کارت: برنامه تاپ بیش از 30 بانک را پشتیبانی می‌کند و امکان کارت به کارت با مبدأ کارت این 30 بانک در اپلیکیشن تاپ وجود دارد.
  • خدمات گردشگری: امکان خرید و رزرو بلیت هواپیما و هتل در این اپلیکیشن وجود دارد. علاوه بر آن شما می‌توانید بلیت مکان‌های گردشگری مختلف را از طریق تاپ خریداری کنید.
  • سجام: برای شرکت در بورس و سرمایه‌گذاری بخشی به نام سامانه سجام در این اپلیکیشن راه‌اندازی شده است.
  • سامانه صیاد: برای امنیت بیشتر فعالیت مرتبط با چک‌های بانکی از طریق سامانه صیاد انجام می‌گیرد، از این رو در اپلیکیشن تاپ بخشی به این موضوع اختصاص یافته است.

سوپر اپلیکیشن تاپ

تاپ در نسخه‌های اندروید، وب اپلیکیشن و وب سایت

در این مقاله با سوپر اپلیکیشن تاپ و همراه بانک پارسیان آشنا شدید، این اپلیکیشن‌ها و خدمات موجود در آن‌ها مراجعه حضوری به بانک را کاهش می‌دهند. این نرم‌افزارها زیر نظر بانک پارسیان، بانک مرکزی، پلیس فتا و شاپرک فعالیت می‌کنند، از این رو فضایی امن در اختیار کاربران قرار دارد تا خدماتی نظیر انتقال وجه آنلاین را از آن طریق انجام دهند.

خدمات تاپ در نسخه اندروید، وب اپلیکیشن و وب سایت به کاربران ارائه می‌شود و از وب سایت تاپ و اپ استورهای معتبر قابل دانلود است. شما می‌توانید برای شناخت بیشتر خدمات اپلیکیشن تاپ را بر روی گوشی خود نصب کنید.

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments