تاثیر طراحی کاتالوگ مدرن در چاپ کاتالوگ

تاثیر طراحی کاتالوگ مدرن در چاپ کاتالوگ

بسیاری از برندها، فروشندگان و شرکت ‌های خدماتی، سرمایه‌گذاری زیادی در طراحی کاتالوگ فیزیکی انجام داده‌ اند. حتی شرکت هایی که به شدت بر بازاریابی دیجیتال تمرکز می کنند، همین کار را انجام داده اند. چاپ کاتالوگ ها نه تنها ملموس بودن و قدرت ارتباط مستقیم را ارائه می دهند، بلکه مشتریان را به تجربیات دیجیتال سوق می دهند. امروزه طراحی و چاپ کاتالوگ ، بخشی جدایی ناپذیر از یک کمپین چند کاناله هستند.

طراحی کاتالوگ و استراتژی بازاریابی

اما چرا طراحی کاتالوگ مناسب، باید بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی شما باشند. به سادگی می توانید ایده های مفیدی را برای  کاتالوگ خود ارائه کنید تا با کمک آن بتوانید به فروش بیشتر و معرفی بهتر کسب و کار خود کمک نمایید.

چاپ کاتالوگ ها بر تصمیمات خرید تاثیر می گذارند.

آیا می‌دانستید که کاتالوگ‌ ها نسبت به وب‌سایت‌ها یا تبلیغات تلویزیونی در واقع تأثیر قوی‌تری بر تصمیم‌گیری‌های خرید دارند؟ ارسال‌های پستی مستقیم فعال و لمسی هستند  که راحتی بیشتری را برای خریدار ایجاد می کنند. بسیاری از خرده ‌فروش‌ها همچنان از چاپ کاتالوگ‌، برای جذب مشتریان و تشویق آنها برای شروع خرید استفاده می‌کنند.

ارائه محتوهای با ارزش در طراحی کاتالوگ ها، باعث می شود که برند شما بهتر معرفی شده و پتانسیل فروش، افزایش یابد. آنها داستان‌هایی در مورد نحوه استفاده یا ایجاد محصول، مقالات مرتبطی که اطلاعات عمیق‌ تری را ارائه می‌دهند و نمایه‌های مشتری یا کارمند را نشان خواهند داد.

افراد با کاتالوگها، عمیق تر تعامل ایجاد می کنند.

خرید برای بسیاری از افراد، به یک تجربه عالی تبدیل شده است. بسیاری از فروشندگان دیجیتال نیز، برای ارتباط بهتر با مشتریان خود، کاتالوگ های چاپی را ارائه می کنند. از طریق داستان ها و تصاویر، کاتالوگ ها افراد را به ماجراجویی خرید می برند. درواقع، کاتالوگ ها می توانند فروش و تعامل را از طریق افزایش وضوح معرفی محصول و سهولت تصور آن افزایش دهند.

می توانید در چاپ کاتالوگ خود، تبلیغات با زمان محدود ارائه دهید. مطالعات نشان می‌دهد که تعامل با این ابزارهای تبلیغاتف زمانی قوی‌تر است که فروش مشخص بیان شود. تبلیغات احساس فوریت را ایجاد می کند و به مشتریان شما پاداش می دهد.

سکوی پرتابی برای خرید در فضای مجازی هستند.

طراحی و چاپ کاتالوگ ها، آگاهی لازم را ایجاد کرده و مصرف کنندگان را ترغیب می کنند تا از دیگر کانال ها نیز خرید کنند. هنگامی که یک کمپین تبلیغاتی چند کاناله در سایت های مجازی ایجاد می شود و مشتریان به سوی آن ها هدایت می شوند، خرید بالایی را رقم می زنند.

می توانید هویت برند خود را با استفاده از لحن و تصاویر یکسان در تمام کانال های رسانه ای خود، از جمله آنلاین، رسانه های اجتماعی و چاپ، گسترش دهید. مطمئن شوید که چندین گزینه سفارش را در کاتالوگ‌های خود قرار داده اید، مانند پیوندهای وب ‌سایت، شماره تلفن یا آدرس های ایمیل.

طراحی کاتالوگ های فیزیکی، مکملی برای ارتباطات دیجیتال است.

با مطالعه مغز، علم در حال بررسی عمیق تر در بازاریابی است تا تجزیه و تحلیل کند که چه چیزی بر تاثیرگذاری بیشتر، موثر است. نتایج نشان می‌دهد که «تبلیغات فیزیکی تأثیر طولانی‌تری برای یادآوری آسان هنگام تصمیم‌گیری خرید در مقابل با دیجیتال دارد.

مهم‌تر از همه، تبلیغات فیزیکی باعث ایجاد فعالیت در ناحیه‌ای از مغز می‌شود که مسئول ارزیابی و مطلوبیت محصولات ویژه است که می‌تواند نشانه‌ای از تصمیم گیری قاطعانه بیشتر برای خرید باشد. برنامه مشتریان خود را از آگاهی تا خرید ترسیم کنید تا بینش خود را در مورد اینکه چگونه طراحی کاتالوگ ها به بهترین وجه با تجربه آنها تطبیق می کنند به دست آورید.

آیا آنها به طور سنتی با چاپ کاتالوگ موافق هستند یا خریداران آنلاینی می باشندکه به دنبال رضایت فوری خواهند بود؟ گردآوری این بینش‌های ارزشمند، می‌تواند به شما کمک کند تا کاتالوگی ایجاد کنید که به مخاطبان شما آنچه را که می‌خواهند می‌دهد و بیشترین فروش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ارتباط میان دنیای فیزیکی و دیجیتال را کامل می کنند.

وقتی کاغذ و پیکسل به هم می رسند، اتفاقات شگفت انگیزی ممکن است رخ دهد. طراحی و چاپ کاتالوگ‌ ها بستر فیزیکی مناسبی را برای ادغام فناوری‌های دیجیتال پویا ارائه می‌دهند. این فناوری‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تجربیات تعاملی جذابی ارائه دهید تا مصرف‌کنندگان را به سمت تجربه‌ های برندی که به یاد خواهند آورد و همچنین به ویژگی‌ های دیجیتالی، مانند وب‌ سایت‌ ها، برنامه‌ های تلفن همراه، رسانه‌های اجتماعی و غیره سوق دهند.

طراحی و چاپ کاتالوگ ها احساسات قوی و مثبت را برمی انگیزند.

از احساس کاغذ روی نوک انگشتان گرفته تا جذابیت بصری تصاویر، طراحی کاتالوگ ها تجربه ای واقعی و چند بعدی را به خوانندگان ارائه می دهند که حواس چندگانه را به طور همزمان تحریک می کند. تجربیات فیزیکی کسب شده، می توانند کمک موثری در ایجاد خاطرات و ارتباطات باشد. آنها همچنین الهام بخش خوانندگان با احتمالات، کمک به فرار از استرس روزانه. مطالعات نشان می‌دهد که چاپ کاتالوگ‌ ها حتی به کاهش اضطراب در مورد دریافت صورت‌ حساب کمک می‌کنند.

طراحی کاتالوگ های مدرن

با آگاهی از اینکه سرنخ از کجا آمده است، بهتر می توانید ارزیابی کنید که آیا کاتالوگ های شما اهداف شما را برآورده می کند یا خیر. بسته به عملکرد، می توانید موجودی، تصاویر و پیشنهادات را در صورت نیاز تنظیم کنید تا بتوانید با آگاهی کامل بر نحوه طراحی و چاپ کاتالوگ خود، بر فروش بیشتر خود، تاثیر بگذارید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments