جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون

جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون

شاید برای شما هم این اتفاق آزاردهنده رخ داده باشد که در حین اجرای یک اپلیکیشن خاص در آیفون یا آیپدتان ناگهان یک پنجره به صورت پاپ آپ نمایان شده و از شما درخواست می‌کند به برنامه مورد نظر امتیازدهی کنید! در این مقاله قصد داریم به آموزش روشی برای جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون و آیپد های اپل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پیغام امتیازدهی به برنامه ها در iOS

بسیاری از برنامه های سوم شخصی که از اپ استور دانلود می‌کنید، دارای خط کدی هستند که منجر به نمایان شدن ناگهانی یک پیغام پاپ آپ بر روی نمایشگر دستگاه و درخواست مبنی بر امتیازدهی به برنامه می‌شوند! نمایش این پیغام که ما آن را پیغام امتیازدهی به برنامه ها نامیده ایم، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما آیا می‌دانستید امکان جلوگیری از نمایش این پیغام وجود دارد؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون

در نسخه بتای سیستم عامل iOS 10.3 اپل این قابلیت را فراهم کرده که کاربران با روش خاصی از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها جلوگیری کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون و آیپدهای اپل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

تعمیرات اپل

آموزش جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون و آیپد

پیش از اینکه مراحل اصلی این آموزش را آغاز کنیم باید اشاره داشته باشیم که قابلیت مذکور فعلا فقط در نسخه بتای iOS 10.3 ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت و نصب آپدیت نسخه های بتای سیستم عامل iOS می‌توانید از مقاله “آموزش جامع نصب iOS 11 Beta روی آیفون و آیپد (نسخه بتای iOS 11)” کمک بگیرید. بنابراین این امکان وجود دارد که با توجه به نسخه سیستم عامل iOS نصب شده بر روی دستگاه شما، گزینه مورد نظر برای جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها وجود نداشته باشد. مراحل انجام این کار در iOS 10.3 Beta به شرح زیر است:

جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون

  • وارد بخش Settings آیفون یا آیپدتان شوید.
  • گزینه iTunes & App Store را انتخاب کنید.
  • گزینه In-App Ratings & Reviews را در بین گزینه های موجود پیدا کنید و اسلایدر موجود در کنار آن را غیر فعال کنید.

به همین سادگی نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها توسط دستگاهتان متوقف می‌شود. همانطور که اشاره داشتیم این ویژگی در نسخه بتای iOS 10.3 ارائه شده و ممکن است در نسخه فعلی سیستم عامل iOS نصب شده در آیفون یا آیپد شما وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه جلوگیری از نمایش پیغام امتیازدهی به برنامه ها در آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6 Plus

iPhone 6s Plus دوربین اصلی

دوربین سلفی آیفون 11 Pro

تعمیرات موبایل

منبع osxdaily

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments