ترفند جستجو سریع تر در کلش اف کلنز برای پیدا کردن دهکده ها

جستجو سریع تر در کلش اف کلنز

حتما می‌دانید که برای جستجو در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به منظور یافتن دهکده ها یا بیس های مناسب باید زمان نسبتا زیادی صرف شود. در این مقاله قصد داریم به آموزش ترفندی بپردازیم که منجر به جستجو سریع تر در کلش اف کلنز برای پیدا کردن دهکده ها می‌شود. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با جستجو سریع تر در کلش اف کلنز (Clash of Clans) برای پیدا کردن دهکده ها

به منظور اتک دادن یا حمله کردن به سایر دهکده ها در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) شما باید از بین بیس هایی که ضمن جستجو ارائه می‌شوند، بیس مورد نظرتان را انتخاب کنید. متاسفانه زمانی که گاه صرف جستجو و یافتن بیس ها می‌شود طولانی بوده و در برخی شرایط آزاردهنده است. مخصوصا بازه زمانی که مابین هر جستجو و با نمایش آیکون ذره‌بین و ابرهای سفید رنگ همراه است، می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جستجو سریع تر در کلش اف کلنز

خوشبختانه ترفندی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به جستجو سریع تر در کلش اف کلنز پرداخته و زمان کمتری را صرف پیدا کردن دهکده ها یا بیس های مورد نظرتان کنید. این ترفند هیچ ارتباطی به ربات های کلش ندارد. در ادامه به آموزش این ترفند موثر برای جستجو سریع تر در کلش اف کلنز (Clash of Clans) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه پروسه جستجو و سرچ بیس های کلش اف کلنز را سریع تر کنیم؟

برای سریع تر کردن پروسه جستجو یا سرچ در کلش اف کلنز (Clash of Clans) باید به یک نکته دقت داشته باشید. هر زمان که یک بیس جدید توسط کلش پیشنهاد شد، کمی صبر کنید تا ثانیه شمار بالای صفحه به عددی مابین 28 الی 26 ثانیه برسد. در با لمس گزینه Next در این بازه زمانی، سریعا مپ یا بیس بعدی توسط بازی نمایش داده می‌شود شما دیگر ملزم به نگه کردن ابرهای سفید رنگ و آیکون ذره‌بین مربوط به جستجو برای یافتن دهکده مناسب در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) نخواهید بود.

جستجو سریع تر در کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: تعویض باتری موبایل

اگر این کار را انجام ندهید و هر بار به محض نمایش یک بیس جدید، قبل از اینکه ثانیه شمار بالای صفحه به بازه زمانی مذکور برسد، دکمه Next را انتخاب کنید، مجبور می‌شوید که چیزی در حدود 2 الی 5 ثانیه صبر کنید و صفحه جستجوی کلش (ابر و ذره‌بین) را تحمل نمایید تا بیس جدید پیشنهادی نمایش داده شود. پس با هر بار جستجو و پیدا کردن یک بیس جدید صبر کنید تا ثانیه شمار بالای صفحه به 28 الی 26 ثانیه برسد و بعد گزینه Next را لمس نمایید تا جستجو سریع تر در کلش اف کلنز صورت پذیرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ترفندی پرداختیم که منجر به جستجو سریع تر در کلش اف کلنز (Clash of Clans) برای یافتن بیس های مناسب و قابل اتک دادن می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قاب پشت آیفون 7

تاچ ال سی دی جی 7 دوآ

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
صابر
صابر
1 سال گذشته

شما بهتره تیتر مقاله رو عوض کنید
چون سرعت پیدا کردن بیس بیشتر نمیشع،این راه فقط باعث میشه ایر سفید و ذره بین نبینیم
باید پنج ثانیع صبر کنیم چه روی بیس چه روی ابر

برای بازدید چه تیترایی که نمیزنید
فقط وقتمون رو میگیرید
اینکار حرامه

Mehrshadsoori
Mehrshadsoori
4 سال گذشته

من کاپم خیلی بالاس وقتی میرم تو سرچ چند ساعتی طول میکشه تاچند ساعت اگر راه حای دارین برام ایمیل بزنین با تشکر

احسان
احسان
5 سال گذشته

سلام من کاپم بالاست وزمانی که میرم سرچ برااتک تا۳ساعتم میشه که مپ پیدانمیکنه لطفا اگه راهی هست که بشه زودترمپ پیداکردبهم بگین ممون میشم چون درطول روزشایدبالا۱۰ساعت توبازیم ولی۳تااتک نمیتونم بزنم ممنون اگه کمکی کنید

محمد چاکرم:)
محمد چاکرم:)
3 سال گذشته
پاسخ به  احسان

دوست عزیز تو که کاپت بالاست معلومه کسی افلاین نمیشه تو کاپی که هستی برای همین هم کم پیدا میشه کسی تو اون کاپ افلاین باشه اوکی

مجتبی زارعی
مجتبی زارعی
5 سال گذشته

چه ترفندی باعث جستجوی سریع درتاون هال ۱۲میشود تا زمان کمتری از دست بدهیم برای اتک زدن

علیرضا
علیرضا
5 سال گذشته

سلام برای کاپ لجند ترفندی ندارید ؟
بخصوص زمان چالش تا ۲ یا ۳ ساعت طول میکشه نکست ، بنده با بلو استک اتک میزنم و تایمش در ب مغازه برام مهم نیست ولیکن بعضی وقتها واقعا رو اعصابه
اگر میشه و ترفندی دارید لطفا برام ایمیل کنید ممنون میشم