آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

آیا می‌دانستید که سیستم عامل اندروید این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید برای مخاطب خاص مورد نظرتان صدای زنگ گوشی منحصر به فرد و خاص هم انتخاب کنید؟ در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

اندروید از نظر شخصی سازی بهترین و غنی ترین سیستم عامل موبایلی موجود محسوب می‌شود. تغییر رینگتون (Ringtone) یا صدای زنگ گوشی یکی از ویژگی هایی است که در اندروید صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع از مقاله “آموزش استفاده از رینگتون یا صدای زنگ اختصاصی در اندروید” استفاده کنید. اما آیا می‌دانستید که اندروید این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید برای مخاطب یا مخاطبین خاص مورد نظرتان صدای زنگ گوشی خاص انتخاب کنید؟

برای مثال می‌توانید صدای زنگ گوشی در شرایطی که مادرتان با شما تماس می‌گیرد را از صداهای زنگ دیگر و عادی دستگاه متمایز کنید. بدین صورت هر زمان که مادرتان با شما تماس می‌گیرد، بدون نیاز به دیدن نمایشگر گوشی و فقط با شنیدن صدای زنگ گوشی یا همان رینگتون، می‌توانید متوجه شوید که مادرتان در پشت خط قرار دارد. اما چگونه می‌توانیم صدای زنگ گوشی (Ringtone) را برای مخاطب یا مخاطبین خاص شخصی سازی کنیم؟

در این مقاله ما قصد داریم به آموزش نحوه تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

تعمیرات سامسونگ

آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

برای اینکه رینگتون یا صدای رنگ اختصاصی را برای برخی از مخاطبین مورد نظرتان در گوشی اندرویدی انتخاب کنید، در قدم نخست باید رینگتون را مشخص نمایید. رینگتون مورد نظرتان می‌تواند کوتاه یا بخشی از یک موزیک باشد. پس ابتدا فایل رینگتون را دانلود یا به حافظه گوشی منتقل کنید. دقت داشته باشید که فایل مورد نظر به مسیری منتقل شود که به یادتان باقی می‌ماند.

آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

حال وارد بخش Settings یا تنظیمات گوشی خود شوید و سپس گزینه App Permissions و بعد از آن Storage را انتخاب کنید (اگر گزینه App Permissions را در منوی تنظیمات گوشی خود نیافتید، از این مرحله صرف نظر کنید). با ورود به بخش نام برده شده لیستی مشابه با عکس فوق نمایان می‌شود. در این لیست به دنبال گزینه Contacts باشید و اسلایدر موجود در کنار آن را به حالت فعال (ON) منتقل کنید. به این صورت به برنامه Contacts اجازه داده می‌شود تا به محتوای حافظه گوشی دسترسی پیدا کند. پس این امکان فراهم می‌شود تا بتوانید رینگتون یا صدای زنگ مد نظرتان را از حافظه گوشی انتخاب کنید. باز هم اشاره می‌کنیم که اگر گزینه App Permissions را در منوی Settings گوشی خود پیدا نکردید، از این مراحل صرف نظر کنید.

آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

حالا از بخش Settings خارج شوید و مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • وارد بخش Contacts گوشی شوید.
  • از بین لیست مخاطبین دستگاه، مخاطب خاص مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Set Ringtone را انتخاب نمایید.
  • می‌توانید با استفاده از برنامه فایل منیجر به محتوای حافظه گوشی دسترسی پیدا کنید. بنابراین در این مرحله باید موزیک یا رینگتون مورد نظرتان را انتخاب کنید تا به عنوان صدای زنگ گوشی خاص برای آن مخاطب انتخاب شود. همچنین می‌توانید از برنامه هایی مثل Zedge یا Ringtone Maker هم در این مرحله استفاده کنید.تعمیرات سامسونگ

به همین سادگی پروسه تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که برای انتخاب رینگتون خاص هیچ محدودیتی در اندروید وجود ندارد و شما می‌توانید برای تمام مخاطبین خود یا هر تعدادی که نیاز دارید، صدای زنگ گوشی اختصاصی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر

آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تغییر صدای زنگ گوشی برای مخاطب خاص در اندروید پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات  موبایل

قیمت ال سی دی سامسونگ A60

قطعات گوشی سامسونگ A6 Plus 2018

تعمیرات موبایل

منبع greenbot

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
اسحاق نظری
اسحاق نظری
3 سال گذشته

نحوه ی ثبت صدای پیامک (اس ام اس) برای مخاطب خاص در گوشی های شیائومی
با سلام میخواستم بگم برای ثبت یک اهنک اس ام اس خاص برای هر مخاطب میتونین از مسیر زیر انجام دهید
ابتدا پیام رسان رو باز کنید – بعد پیام های مربوط به مخاطبتان را باز کنید- سپس روی سه نقطه بالا سمت چپ کلید کنید- به گزینه جزئیات را انتخاب کنید – سپس اعلان ها رو انتخاب کنید- اینجا برای هر مخاطب میتونین اهنگ پیامک خاص خودش رو بزارین
موفق باشین