• قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

تاچ ال سی دی Apple iPhone 5C

شناسایی مدل آیفون

صفحه نمایش یا ال سی دی گوشی‌های آیفون ۵c جزو آسیب‌پذیرترین قطعات این گوشی‌ها محسوب می‌شوند. در واقع شایع‌ترین آسیب در گوشی‌های آیفون، شکستگی ال سی دی (LCD) در اثر ضربه یا سوختن تاچ ال سی دی (Touch-LCD) در اثر آب‌خوردگی می‌باشد.

  • قیمت اعلام شده به همراه اجرت تعویض قطعه است.
  • تعویض این قطعه و ارسال گوشی به مشتری، در همان روز دریافت دستگاه انجام می‌شود.
  • هزینه ارسال و دریافت تعمیرات کلیه دستگاه ها در شرکت موبایل کمک رایگان می‌باشد. (پیک رایگان برای تهران، پست رایگان برای سایر استان ها)
  • جهت ثبت سفارش با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمائید.

اطلاعات و جزئیات محصول

توضیحات

یکی از رایج ترین تعمیراتی که در گوشی آیفون 5C اپل (Apple iPhone 5C) انجام می‌شود تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی آن است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5C را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چه عواملی منجر به خرابی تاچ ال سی دی آیفون 5c می‌شوند؟

عوامل متنوعی می‌توانند منجر به بروز اختلال در عملکرد تاچ ال سی دی گوشی موبایل از جمله آیفون 5C اپل شوند، اما طبق آمار افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن تاچ ال سی دی شایع ترین دلیلی است که کاربران را ملزم به مراجعه به نزد تعمیرکار و اقدام به منظور تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c می‌کند. از دیگر عوامل شایع آب خوردگی خواهد بود. در خیلی از موارد دیده شده که به دلیل نفوذ آب به داخل گوشی ال سی دی آیفون 5C آن دچار مشکل شده و به درستی عمل نمی‌کنند. مشکلاتی مثل سو سو زدن صفحه نمایش، سایه انداختن صفحه نمایش، تغییر رنگ های آن و غیره می‌توانند ناشی از آب خوردگی باشند. اما چطور می‌توانیم تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c را با صرف کمترین هزینه ممکن و ارزان ترین قیمت انجام دهیم؟ در ادامه بیشتری در رابطه با این مسئله صحبت می‌کنیم.

 

برای تعویض LCD آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

هزینه تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c چقدر است؟

همیشه تاچ ال سی دی گوشی موبایل یکی از گران قیمت ترین قطعات بکار رفته در آن ها محسوب می‌شود، بنابراین طبیعی است که هزینه تعویض و تعمیر این قطعات هم زیاد باشد. در مورد آیفون 5 سی اپل هم دقیقا همین موضوع صادق است و متاسفانه تعویض ال سی دی آیفون آن از تعمیرات پر هزینه دستگاه به شمار می‌رود. البته در برخی شرایط خاص ممکن است به جای تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی بتوان با تعمیر یکی از اجزای آن مشکل را برطرف کرد که انجام این کار نیاز به تجربه کافی و دسترسی به ابزارهای تعمیرات موبایل مدرن و منحصر به فردی دارد. اگر می‌خواهید هزینه تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5C را به حداقل برسانید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5c اپل 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون 

تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه علیرغم اینکه اغلب تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد مدت زمانی در حدود 1 الی 2 روز را برای تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c صرف می‌کنند، انجام این تعمیر خیلی هم زمان‌گیر نیست! اگر یک تعمیرکار با تجربه وظیفه تعمیر LCD آیفون 5 سی شما را بر عهده بگیرد و بر روی آن کار کند، احتمالا ظرف 120 دقیقه تعویض یا تعویض ال سی دی گوشی را به پایان می‌رساند. اگر تمایل دارید تعویض یا تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5C

خودتان شخصا تعویض ال سی دی آیفون 5 سی را انجام دهید!

شاید تصور کنید که تعویض تاچ ال سی دی آیفون 5 سی کار خیلی سختی است اما در عمل اینطور نیست و به نظر ما شما هم با کمی دقت و حوصله می‌توانید ال سی دی آیفون 5C را تعویض کنید. بدین منظور ابتدا با مراجعه به فروشگاه قطعات موبایل کمک در بخش قطعات گوشی ایفون ابزارهای لازم به منظور تعمیر آیفون 5 سی را تهیه کنید و سپس یک عدد ال سی دی اورجینال این گوشی را تهیه نمایید. تمام ال سی دی هایی که توسط فروشگاه موبایل کمک عرضه می‌شوند اورجینال، اصل و دارای گارانتی هستند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید آن ها وارد عمل شوید. سپس با طی کردن مراحلی که در مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون ۵ سی اپل ارائه شده، تعویض ال سی دی آیفون 5 سی خود را انجام دهید. سعی کنی تمام مراحل را با دقت و طبق توضیحات ارائه شده انجام دهید تا مشکلی در روند تعمیر ال سی دی آیفون 5 سی شما به وجود نیاید.

 

برای تعویض LCD آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

ارزان ترین روش تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c استفاده از سرویس موبایل کمک است!

اما اگر تمایل ندارید که شخصا تعمیر تاچ ال سی دی و کلیه تعمیرات آیفون 5c را انجام دهید و به دنبال مرجعی هستید که با بهترین کیفیت ممکن و در سریع ترین زمان این کار را برایتان انجام دهد، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک بر روی گوشی مشتریان عزیز انجام می‌شود شامل گارانتی تعمیرات Apple خواهند بود. کارشناسان موبایل کمک به منظور انجام این تعمیرات از جدیدترین متدها و روش های تعمیر موبایل استفاده به عمل می‌آورند.

بنابراین با موبایل کمک علاوه بر صرف کمترین هزینه، خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته هم راحت بوده و خیلی سریع هم شاهد تعمیر گوشی خود خواهید بود. به منظور ثبت سفارش تعمیر تاچ ال سی دی آیفون 5c توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه سفارش تعمیر گوشی در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. در صورت سکونت در تهران می توانید از پیک رایگان موبایل کمک بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید:

فروش قطعات آیفون

اطلاعات بیشتر

مدل (Model)

آیفون 5c

اندازه

4 اینچ

نوع

خازنی از نوع LED-backlit LCD

رزولوشن

1136 × 640

تراکم پیکسلی

326 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ

16 میلیون رنگ

قابلیت ها

صفحه نمایش مالتی تاچ با قابلیت دریافت چندین لمس همزمان

صفحه نمایش رنگی

دارد

صفحه نمایش لمسی

دارد

مولتی تاچ

دارد

برند (Brand)

Apple

گارانتی

اصالت قطعه

نظرات

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاچ ال سی دی Apple iPhone 5C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خریداران، محصولات زیر را هم خریده اند.