۱۱ نمونه از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV)

بهترین بازی های اپل تی وی

یکی از قابلیت های جالبی که اپل تی وی (Apple TV) در اختیارتان قرار می‌دهد، مربوط به انجام بازی های مختلف می‌شود. اما لذت انجام چه بازی هایی به واسطه اپل تی وی (Apple TV) بیشتر است؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی 11 نمونه از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV)

اگر به تازگی یک اپل تی وی (Apple TV) خریداری کرده‌اید، حتما می‌دانید که امکان نصب اپلیکیشن ها و بازی های مختلف بر روی آن از ویژگی های اصلی این گجت محسوب می‌شود. پیش از این در مقاله “10 نمونه از بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV)” لیستی از بهترین اپلیکیشن ها یا برنامه های اپل تی وی (Apple TV) را خدمتتان معرفی کردیم، اما حالا نوبت به بازی ها می‌رسد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی 11 نمونه از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) بپردازیم. دقت داشته باشید که تمام بازی های نام برده شده به صورت رایگان عرضه نشده‌اند و برای دانلود برخی از آن ها ملزم به صرف هزینه خواهید بود. چنانچه در مورد هر یک از این بازی ها نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Crossy Road

بهترین بازی های اپل تی وی

پیش از هر چیز باید عنوان کنیم که بازی زیبای Crossy Road از بازی های رایگان قابل نصب در اپل تی وی (Apple TV) محسوب می‌شود. پس شانس دانلود و نصب آن را از دست ندهید. در این بازی شما نقش یک موجود خاص (اردک، خروس و غیره) را ایفاء می‌کنید که باید از خیابان و اتومبیل هایی که در آن حرکت می‌کنند عبور کند. شاید بازی Crossy Road چندان گرافیک جالبی نداشته باشد، اما به شما قول می‌دهیم که می‌تواند مدت ها شما را سرگرم نماید و یک بازی اعتیادآور باشد.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Minecraft

بهترین بازی های اپل تی وی

بازی Minecraft یک بازی کاملا شناخته شده است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه گردیده و حال می‌توانید از طریق اپل تی وی (Apple TV) خود هم به انجام آن بپردازید. این بازی سبک ماجراجویی و شبیه سازی را به همراه دارد و برای افرادی که به این سبک از بازی ها علاقمند هستند یک گزینه عالی محسوب می‌شود. متاسفانه برای دانلود این بازی ملزم به صرف هزینه ای در حدود 20 دلار خواهید بود.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Rayman Adventures

بهترین بازی های اپل تی وی

اگر از علاقمندان به بازی هایی هستید که باید در آن ها یک شخصیت دائما در حال دویدن را کنترل و در مسیرش هدایت کنید، بازی زیبای Rayman Adventures می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد. این بازی گرافیک نسبتا خوبی دارد و به طور رایگان عرضه شده است، اما شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود. پس بازی Rayman Adventures را هم به عنوان یکی از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) در خاطر داشته باشید.

تعمیرات اپلبیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Dungeon Hunter

بهترین بازی های اپل تی وی

بازی Dungeon Hunter یک بازی بسیار زیبا و فوق‌العاده و به سبک نقش آفرینی یا RPG است که خوشبختانه به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود اما شامل خرید های درون برنامه ای می‌شود. انجام این بازی بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون از طریق اپل تی وی (Apple TV) به واقع لذت بخش است و مطمئنا شما را مجذوب خود می‌کند. این بازی علاوه بر حالت تک نفره شامل حالت های چند نفره هم می‌شود و حتی امکان استخدام بازیکنان دیگر و انجام بازی گروه با دوستانتان را هم ارائه خواهد کرد.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی AG Drive

بهترین بازی های اپل تی وی

بازی AG Drive مربوط به آینده و سال 2260 می‌شود. در این بازی شما نقش هدایتگر ماشین هایی را بر عهده دارید که شبیه به جت هستند و سرعت بسیار بالایی دارند. هیجان، سرعت و دلهره از اصلی ترین چاشنی های بازی زیبای AG Drive محسوب می‌شوند. اگر از علاقمندان به انجام بازی هایی هستید که در آن ها نقش هدایتگر یک جت یا اتومبیل را دارید که با سرعت بسیار زیادی حرکت می‌کند، بازی AG Drive شما را شگفت زده خواهد کرد. متاسفانه این بازی به صورت رایگان قابل دانلود نیست.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Guitar Hero Live

بهترین بازی های اپل تی وی

حتما نام بازی گیتار هیرو یا Guitar Hero را شنیده اید. در این بازی جذاب شما نقش یک گیتاریست حرفه ای را ایفاء می‌کنید و باید به دقت نوت های مورد نیاز را بنوازید. نکته جالب در مورد بازی Guitar Hero Live اپل تی وی (Apple TV) مربوط به آن می‌شود که محیط بازی شبیه سازی شده نیست و شما تقریبا ترکیبی از یک کنسرت واقعی و بازی را تجربه خواهید کرد. متاسفانه بازی نام برده شده قیمت بسیار بالایی دارد و برای دانلود آن باید هزینه ای در حدود 130 دلار صرف شود. اما در هر حال Guitar Hero Live یکی از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Alto’s Adventure

بهترین بازی های اپل تی وی

بازی Alto’s Adventure هم بدون تردید پتانسیل لازم برای قرارگیری در لیست بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) را دارد. در این بازی شما نقش یک اسکیت سوار ماجراجو را ایفاء می‌کنید و به طی کردن مسیرهای مختلف در محیطی دو بعدی اما زیبا خواهید پرداخت. انجام این بازی در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به واقع حس خوبی را به گیمر منتقل می‌کند، بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما آن را تجربه کنید. متاسفانه برای دانلود بازی Alto’s Adventure ملزم به صرف هزینه‌ای در حدود 5 دلار خواهید بود.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی SongPop Party

11 نمونه از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV)

خوشبختانه بازی SongPop Party به صورت رایگان عرضه شده و شما به راحتی می‌توانید آن را در اپل تی وی (Apple TV) نصب و اجرا کنید، اما مشکل اینجاست که هر فردی از این بازی خوشش نمی‌آید! در این بازی که تعداد پلیرهای آن می‌تواند تا 5 نفر افزایش یابد، هر گیمر باید سعی کند که سریع تر به سوالات مرتبط با موزیک پاسخ دهد. در نهایت هر گیمری که به سوالات بیشتری پاسخ صحیح دهد، برنده بازی خواهد بود.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی SketchParty TV

بهترین بازی های اپل تی وی

بازی SketchParty TV هم می‌تواند یکی زا بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) محسوب شد، اما برای انجام آن باید به صورت گروهی وارد یک رقابت شوید. در این بازی شما به دو تیم حداقل دو نفره تقسیم می‌شود. یکی از اعضای هر تیم در هر یک از مراحل این بازی یک عبارت را مشاهده می‌کند. این عبارت می‌تواند هر چیزی باشد مثلا نام یک حیوان خاص را در نظر بگیرید. سپس باید فرد انتخاب شده در آن گروه با کشیدن نقاشی و بدون صحبت کردن به هم تیمی های خود بفهماند که چه کلمه یا عبارتی مورد نظرش است. برای مثال اگر عبارت انتخابی شما “لاک پشت” بود، باید سعی کنید یک لاک پشت را نقاشی کنید و دوستان شما حدس بزنند که کلمه هدف لاک پشت است. بازی SketchParty TV به طور رایگان عرضه شده و انجام آن به واسطه اپل تی وی (Apple TV) بسیار لذت بخش خواهد بود.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Oceanhorn

بهترین بازی های اپل تی وی

بازی Oceanhorn برای علاقمندان به بازی های ماجراجویی یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. گرافیک بازی حالتی سه بعدی دارد و گاها جنبه هایی از پازل و حل معما هم در بازی رخ می‌دهد. گیم پلی بازی هم بسیار زیبا طراحی شده است و گیمر را به شدت با خود درگیر می‌کند. انجام بازی Oceanhorn بر روی صفحه نمایش تلویزیون و از طریق اپل تی وی (Apple TV) به واقع لذت بخش است. متاسفانه برای دانلود این بازی باید هزینه‌ای در حدود 6 دلار پرداخت شود.

بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV): بازی Lumino City

بهترین بازی های اپل تی وی

بازی Lumino City هم بی‌شک یکی از بهترین بازی های فعلی موجود برای اپل تی وی (Apple TV) به شمار می‌رود که سبکی کاملا منحصر به فرد دارد. در این بازی محیطی کاملا حقیقی را پیش رویتان قرار می‌گیرد و شخصی یا شخصیت های کارتونی هم در بازی حضور دارند که شما کنترل کننده آن ها هستید. در هر مرحله از بازی پازل های بسیار جالبی ارائه می‌شود و شما باید با قدرت تفکر و تحلیل خود و همچنین ماجراجویی در بازی آن را حل کنید. متاسفانه بازی زیبای Lumino City هم به صورت رایگان قابل دانلود نیست و قیمتی در حدود 5 دلار دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 11 نمونه از بهترین بازی های اپل تی وی (Apple TV) پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از این بازی ها نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

iPhone X قطعات

دوربین سلفی آیفون 7

تعمیرات موبایل

منبع imore

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments