۱۰ نمونه از بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV)

بهترین برنامه های اپل تی وی

اپلیکیشن ها یا برنامه های متعددی برای اپل تی وی (Apple TV) عرضه شده‌اند، اما استفاده از برخی آن ها به مراتب نسبت به سایر موارد واجب تر است. در این مقاله قصد داریم که 10 نمونه از بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV) را به شما معرفی کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV)

علاوه بر آیفون، آیپد، اپل واچ و آیپاد، شرکت اپل محصول دیگری تحت عنوان اپل تی وی (Apple TV) را هم روانه بازار کرده است که جدیدترین نسخه آن در سال 2015 عرضه شد. پیش از این در مقاله “معرفی و آشنایی با اپل تی وی 2015 (Apple TV 2015)” به بررسی و معرفی اپل تی وی 2015 پرداخته بودیم و در مقاله “آموزش تصویری راه اندازی اپل تی وی (Apple TV)” هم نحوه راه اندازی این گجت را شرح دادیم.

بهترین برنامه های اپل تی وی

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اپل تی وی (Apple TV) سبب می‌شود که شما بتوانید مجموعه ای از اپلیکیشن ها یا برنامه های مختلف را از طریق تلویزیون‌تان در اختیار داشته باشید. اما کدامیک از این برنامه ها بهترین نمونه های موجود هستند؟ در این مقاله قصد داریم که به معرفی 10 نمونه از بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV) بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از برنامه های معرفی شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Hulu

بهترین برنامه های اپل تی وی

برنامه Hulu بدون تردید یکی از اصلی ترین اپلیکیشن هایی است که می‌توانید در اپل تی وی (Apple TV) خود از آن استفاده کنید. از طریق این برنامه می‌توانید به مجموعه عظیمی از شو و فیلم های تلویزیونی دسترسی یابید. محتوای این برنامه دائما در حال آپدیت شدن است و به بهترین شکل ممکن مجموعه ای از فیلم های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Netflix (نتفلیکس)

بهترین برنامه های اپل تی وی

برنامه نتفلیکس یا Netflix هم یکی دیگر از برنامه هایی است که برای تماشای ویدیو در اپل تی وی (Apple TV) می‌توانید از آن استفاده کنید. فیلم ها و ویدیو های نتفلیکس هر روز آپدیت می‌شوند. برنامه Netflix این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید یوزرهای مختلفی را تعریف و در هر یک از آن ها سبک خاصی از فیلم ها را دسته بندی کنید. به طور کلی نتفلیکس (Netflix) یکی از شناخته شده ترین و بهترین برنامه های موجود برای تماشای ویدیو از طریق اپل تی وی (Apple TV) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه GrubHub

برنامه GrubHub نسبت به دو برنامه دیگری که معرفی شدند سرویس کاملا متفاوتی را ارائه می‌کند. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید نسبت به سفارش غذا از رستوران های مختلف اقدام کنید و درخواست دلیوری خود را هم ثبت نمایید. بدین ترتیب بدون نیاز به حتی برقراری هیچ تماسی می‌توانید از طریق اپل تی وی (Apple TV) و در حین تماشای فیلم های مورد علاقه خودتان، سفارش های غذای مورد نظرتان را هم ثبت نمایید.

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Zillow

بهترین برنامه های اپل تی وی

برنامه Zillow یک اپلیکیشن عالی برای مشاهده املاک و خانه هایی است که برای فروش قرار داده شده‌اند. به بیان دیگر این برنامه می‌تواند نقش مشاور املاک شخصی شما را ایفاء کند. تصور کنید که در پشت تلویزیون نشسته باشید و بتوانید خانه هایی که در همسایگی شما یا هر نقطه دیگری از شهر که برای فروش قرار داده شده‌اند را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه YouTube

بهترین برنامه های اپل تی وی

یوتیوب یا YouTube سرویسی است که به واقع نیاز به معرفی ندارد. برنامه YouTube در اپل تی وی (Apple TV) شما را به مجموعه عظیمی از ویدیو های مختلف متصل می‌کند. با استفاده از این منبع می‌توانید تقریبا به هر ویدیو با هر موضوعی که مد نظرتان باشد دسترسی پیدا کنید. بنابراین اپلیکیشن YouTube هم یکی از بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV) محسوب می‌شود. ضمنا این برنامه به صورت رایگان عرضه شده و قابلیت استفاده است.

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Kitchen Stories

بهترین برنامه های اپل تی وی

تصور کنید که در حال تماشای تلویزیون هستید و ناگهان تمایل پیدا می‌کنید تا یک غذای خوشمزه و خاص را برای خود بپذیرد. در این شرایط برنامه Kitchen Stories می‌تواند نقش بسیار کاربردی داشته باشد. این برنامه مجموعه ای عظیم از دست رو پخت غذاهای مختلف را به صورت تصویری و با کیفیت بالا ارائه می‌کند و شما از طریق آن می‌توانید خود را به یک آشپز حرفه ای تبدیل کنید.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Hyper

بهترین برنامه های اپل تی وی

برنامه Hyper برای علاقمندان به فیلم و به ویژه آن دسته از افرادی که اخبار و فیلم های روز دنیا را دنبال می‌کنند، یک اپلیکیشن فوق‌العاده خواهد بود. این برنامه علاوه بر ارائه امکان تماشای ویدیو و فیلم های مختلف، هر روز لیستی از فیلم هایی که در همان روز عرضه شده اند را هم خدمتتان ارائه خواهد کرد و شما می‌توانید تریلر آن ها را به طور مستقیم مشاهده کنید. محتوای برنامه Hyper هر روز آپدیت می‌شود و برای دانلود آن نیازی به صرف هیچ هزینه ای نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Daily Burn

بهترین برنامه های اپل تی وی

برنامه Baily Burn یک اپلیکیشن کارآمد برای انجام تمرین های ورزشی مختلف است. با استفاده از این برنامه در اپل تی وی (Apple TV) می‌توانید به لیست تمرین های مختلفی دست یابید و با توجه به سطح خود برنامه های مورد نیازتان را دنبال کنید. این برنامه به واقع می‌تواند شبیه ساز محیط باشگاه در منزل شما باشد.

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Amazon App

بهترین برنامه های اپل تی وی

اپلیکیشن رایگان آمازون (Amazon App) هم بدون تردید از بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV) محسوب می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به تمام محصولات موجود در فروشگاه آنلاین و شناخته شده آمازون دسترسی یابید و در صورت نیاز از طریق تلویزیون‌تان نسبت به خرید موارد مورد نیازتان اقدام کنید. پس اگر اهل خرید آنلاین هستید، برنامه Amazon یکی از اپلیکیشن هایی است که توصیه می‌کنیم حتما در اپل تی وی (Apple TV) نصب و از آن استفاده کنید.

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): برنامه Pandora

بهترین برنامه های اپل تی وی

نوبت به علاقمندان موزیک می‌رسد! اپلیکیشن های مختلفی برای دستیابی کاربران اپل تی وی (Apple TV) به آرشیو موزیک های مختلف روز دنیا ارائه شده‌اند، اما در بین تمام آن ها، برنامه Pandora جایگاه خاصی دارد. این برنامه محتوای به روزی دارد و امکان ساخت حساب کاربری، ایجاد پلی لیست مورد علاقه و غیره از طریق آن وجود خواهد داشت. ضمنا پاندورا یا Pandora به طور رایگان قابل دانلود و استفاده است.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV): مجموعه برنامه های جایگزین

اما علاوه بر برنامه هایی که نام برده شدند، اپلیکیشن های دیگری هم در اپل تی وی (Apple TV) وجود دارند که به واقع باید از آن ها به عنوان بهترین برنامه های اپل تی وی یاد کرد. بنابراین در این بخش لیست این برنامه ها را ارائه می‌کنیم. اپلیکیشن های مورد نظرمان به شرح زیر هستند:

  • برنامه ABC
  • برنامه CBS
  • برنامه NBC
  • برنامه The CW
  • برنامه Cartoon Network
  • برنامه IFC TV
  • برنامه HBO Now
  • برنامه Showtime
  • برنامه Starz
  • برنامه Sling TV
  • برنامه Shudder
  • برنامه Film Struck

البته دسترسی به محتوای تمام برنامه هایی که در این قسمت معرفی کردیم به صورت رایگان و بدون دردسر امکانپذیر نخواهد بود و برای دستیابی به برخی از آن ها محدودیت های خاصی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به 10 نمونه از بهترین برنامه های اپل تی وی (Apple TV) اشاره کردیم. چنانچه در مورد هر یک از برنامه های معرفی شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها یاری بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone 7

قیمت دوربین جلو آیفون 8 پلاس

گلس آیفون 11 Pro

تعمیرات موبایل

منبع imore

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments