معرفی ۱۰ نمونه از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی

معرفی 10 نمونه از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی - موبایل‌ کمک

اگر از طرفداران بازی‌های اکشن اندرویدی هستید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 10 نمونه از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی پرداخته و لینک دانلود آن‌ها را در انتهای توضیحات هر بخش ضمیمه می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

هم اکنون گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از نظر سخت افزاری به قدری پیشرفت کرده‌اند که پتانسیل لازم به منظور اجرای بازی‌های پرگرافیک و سنگین را دارند. شاید تا چند سال پیش اجرای برخی از این بازی‌ها تنها در کامپیوترها یا کنسول‌های بازی امکانپذیر بود اما هم اکنون دستگاه‌های هوشمند اندرویدی هم تا حد جالب توجهی قادر به انجام این امر هستند. بازی‌های اندرویدی هم اکنون طرفداران زیادی دارند و در این بین سبک‌های مختلفی تعریف شده است. یکی از سبک‌هایی که به شدت در بین کاربران محبوب محسوب می‌شود، سبک اکشن است. طبق بررسی‌های انجام شده، بازی‌های اکشن اندرویدی فوق‌العاده پرطرفدار هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی گوشی موبایل

اما کدام بازی‌های اکشن اندرویدی به قدری جالب و با کیفیت هستند که ارزش دانلود و نصب را دارند؟ در بین سری عظیم بازی‌های اکشن اندرویدی ارائه شده، کدام بازی را انتخاب و دانلود کنیم؟ این سوال در واقع موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن پاسخ دهیم. ما در این مقاله به معرفی 10 نمونه از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی کنونی موجود می‌پردازیم. لینک دانلود هر یک از این بازی‌ها هم در انتهای توضیحات آن‌ها ضمیمه می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک و معرفی بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی همراه باشید.

بازی اکشن BADLAND

بازی اکشن BADLAND در سال 2013 عرضه شد و به سرعت محبوبیت آن در بین کاربران دستگاه‌های اندرویدی افزایش یافت. این بازی اکشن را می‌توانید به طور رایگان از گوگل پلی استور (Google Play Store) دانلود کنید اما توجه داشته باشید که بازی اکشن BADLAND شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. در جریان بازی با محیطی دو بعدی و هیجان انگیز مواجه خواهید شد. گیمر در این بازی باید در مسیر خود از موانع خاصی عبور کند که بسیار جالب و هیجان انگیز هستند. هم اکنون بازی BADLAND در حدود 100 مرحله مختلف را شامل می‌شود. در آپدیت یا به روز رسانی که در سال 2015 برای این بازی عرضه شد، این امکان در اختیار گیمرها قرار گرفت که مراحل اختصاصی خود را ساخته و آن را در اختیار سایر گیمرها قرار دهند. بازی BADLAND هم اکنون یکی از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی موجود محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

دانلود بازی اکشن و اندرویدی BADLAND از گوگل پلی استور:

بازی اکشن BADLAND

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

بازی اکشن Half Life 2

بازی اکشن و اندرویدی Half Life 2 یک بازی اکشن و تیراندازی است که جذابیت آن بسیار بالا بوده و بدون تردید شما را محو خود می‌کند. متاسفانه این بازی بسیار هیجان انگیز به طور رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید هزینه 9.99 دلار پرداخت شود. این بازی از گرافیک بسیار عالی برخوردار بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. اگر از علاقمندان به بازی‌های اکشن اندرویدی هستید، بدون تردید بازی Half Life 2 برایتان یکی از بهترین گزینه‌های موجود خواهد بود.

دانلود بازی اکشن Half Life 2 از گوگل پلی استور:

بازی اکشن Half Life 2

تعمیرات سامسونگ

بازی اکشن Into the Dead

خوشبختانه بازی اکشن و جذاب Into the Dead به طور رایگان قابل دانلود و نصب است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود که احتمالا مجبور به استفاده از آن‌ها خواهید بود. بازی Into the Dead یک بازی سه بعدی بوده و گیمر در آن نقش یک فرد دونده را دارد که باید از میان مردگان عبور کرده و در این بین سلاح‌های خاصی هم به وی تعلق می‌گیرد. بازی اکشن Into the Dead در واقع جنبه‌هایی از سبک بازی‌های ترسناک را هم شامل می‌شود. اگر علاقمند بازی‌های اکشن، تیراندازی و ترسناک بوده و تمایل دارید که برای بقای خود در محیطی پر از زامبی تلاش کنید، بازی Into the Dead بهترین تجربه را برایتان فراهم می‌کند.

دانلود بازی Into the Dead از گوگل پلی استور:

بازی اکشن Into the Dead

بازی اکشن Injustice: Gods Among Us

بازی اکشن Injustice: Gods Among Us هم یک بازی رایگان است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. در این بازی شخصیت‌ها و قهرمان‌های سریال‌ها و فیلم‌های معروف شبیه‌‌سازی شده‌اند، بنابراین اگر از افراد علاقمند به دنیای کمیک‌ها هستید، بازی Injustice: Gods Among Us تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان به ارمغان می‌آورد. در بازی اکشن Injustice: Gods Among Us شما سه شخصیت مجازی را انتخاب کرده و به مبارزه با سایر تیم‌ها و شخصیت‌ها می‌پردازید. این بازی شاید تجربه‌ای نزدیک به بازی مورتال کامبت (Mortal Kombat) را به همراه داشته باشد. بازی Injustice: Gods Among Us امکان مبارزه به صورت آنلاین را هم فراهم می‌کند.

دانلود بازی Injustice: Gods Among Us از گوگل پلی استور:

بازی اکشن Injustice: Gods Among Us

بازی اکشن Implosion – Never Lose Hope

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مثبت بازی Implosion – Never Lose Hope مربوط به گرافیک فوق‌العاده آن می‌شود. در این بازی شما با موجودات و غول‌های جالبی مبارزه می‌کنید و از جذابیت آن لذت خواهید بود. این بازی فوق‌العاده به طور رایگان قابل دانلود است اما در این شرایط تنها قادر به سپری کردن شش مرحله اول بازی خواهید بود. به منظور دسترسی به سایر مراحل بازی Implosion – Never Lose Hope باید مبلغ 9.99 دلار را پرداخت کنید.

دانلود بازی Implosion – Never Lose Hope از گوگل پلی استور:

بازی اکشن Implosion – Never Lose Hope

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S7 Edge

بازی اکشن Grand Theft Auto

بدون تردید با بازی Grand Theft Auto یا GTA آشنایی دارید. این بازی شامل نسخه‌های مختلفی می‌شود و برای سیستم عامل اندروید هم ارائه شده است. بازی Grand Theft Auto هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سبک اکشن دنیاست. متاسفانه نسخه اندرویدی این بازی به طور رایگان قابل دانلود نبوده و به منظور استفاده از آن باید هزینه‌ای از سوی کاربر پرداخت شود. هزینه هر یک از نسخه‌های این بازی به صورت متفاوتی در نظر گرفته شده‌اند. بدون تردید اگر از علاقمندان به بازی‌های سبک اکشن باشید با بازی Grand Theft Auto آشنایی دارید، بنابراین توضیحات بیشتری در رابطه با آن ارائه نمی‌کنیم.

دانلود بازی Grand Theft Auto از گوگل پلی استور:

بازی اکشن Grand Theft Auto

بازی اکشن Modern Combat 5: Blackout

بازی Modern Combat 5: Blackout هم یکی دیگر از بازی‌های فوق‌العاده‌ عالی است که به سبک اکشن و تیراندازی در دستگاه‌های اندرویدی قابل اجراست. این بازی شامل گرافیک فوق‌العاده‌ای می‌شود و داستان جذابی را به همراه دارد. بدون تردید اگر از علاقمندان به بازی‌های اکشن اندرویدی بازی، بازی Modern Combat 5: Blackout تجربه‌ای فوق‌العاده را برایتان به همراه خواهد داشت. بازی مورد نظر به طور رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. بازی Modern Combat 5: Blackout بدون تردید یکی از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی موجود کنونی است.

دانلود بازی Modern Combat 5: Blackout از گوگل پلی استور:

بازی اکشن Modern Combat 5: Blackout

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S9 سامسونگ

بازی اکشن PewDiePie: Legend of Brofist

شاید هر گیمری از بازی PewDiePie: Legend of Brofist چندان لذت نبرد اما محیط این بازی به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر جذابیت حالتی نوستالژی را به همراه دارد. بازی PewDiePie: Legend of Brofist هر گیمری را به یاد بازی‌هایی می‌اندازد که چندین سال پیش برای کنسول‌هایی همچون سگا، فامیلی گیم و … عرضه می‌شد. متاسفانه این بازی به طور رایگان قابل دانلود نبوده و به منظور دانلود آن ملزم به پرداخت مبلغ 4.99 دلار خواهید بود.

دانلود بازی PewDiePie: Legend of Brofist از گوگل پلی استور:

بازی اکشن PewDiePie: Legend of Brofist

تعمیرات سامسونگ

بازی اکشن Sonic the Hedgehog

بازی Sonic the Hedgehog هم یکی از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی کنونی موجود محسوب می‌شود که جنبه‌ای نوستالژی دارد. به احتمال زیاد ایرانی‌های دهه شصت و اوایل دهه هفتاد بیشتر با این بازی خاطره‌انگیز آشنایی دارند. در این بازی شما نقش یک شخصیت دونده را دارید که با سرعت زیاد از موانع و مسیرهای پیش رو عبور می‌کند. سرعت گرفتن در این بازی از جمله اصلی‌ترین بخش‌های لذت‌بخش آن به شمار می‌رود. متاسفانه بازی Sonic the Hedgehog رایگان نبوده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 2.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی Sonic the Hedgehog از گوگل پلی استور:

بازی اکشن Sonic the Hedgehog

بازی اکشن UNKILLED

باز هم نوبت به یک بازی اکشن و تیراندازی می‌رسد که از گرافیک و جلوه‌های ویژه فوق‌العاده جذابی بهره‌مند است. بازی UNKILLED بدون تردید می‌تواند هر گیمری را تا چند ساعت محو خود کند. در این بازی هم شما با زامبی‌ها و مردگان در حال مبارزه هستید و می‌توانید از سلاح‌های متنوعی استفاده کنید. این بازی فوق‌العاده به طور رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود. توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه تجربه انجام این بازی را از دست ندهید.

دانلود بازی UNKILLED از گوگل پلی استور:

بازی اکشن UNKILLED

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ Note 10

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید، در این مقاله به معرفی 10 نمونه از بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی کنونی موجود پرداختیم. سعی داشتیم که بازی‌هایی را انتخاب کنیم که پاسخگویی مناسبی در قبال سلیقه‌های مختلف افراد علاقمند به بازی‌های اکشن باشد. چنانچه در مورد هر یک از بازی‌های نامبرده شده و نحوه اجرای آن‌ها در گوشی‌ یا تبلت خود سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت ال سی دی Samsung A30

قطعات سامسونگ S8 Plus

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Moji
Moji
5 سال گذشته

بازی BADLAND یک بازی ادونچر هست و به هیچ وجه در دسته بازی های اکشن نیست
بازی Injustice: Gods Among Us در سبک فایتینگ هست و به نظر من اصلا درست نیست در ژانر اکشن دسته بندی بشه
بازی Implosion – Never Lose Hope بیشتر میشه گفت سبک هک اند اسلش هست که اولویت داره به سبک اکشن
بازی PewDiePie: Legend of Brofist هم سبکش اکشن ادونچر هست و عملا جزو دسته بازی های اکشن به حساب نمیاد
بازی Sonic the Hedgehog هم یکی از شناخته شده ترین عناوین سبک پلتفرمر هست و زیاد به سبک اکشن نزدیک نیست
البته این رو واسه اطلاع میگم و مشخصه که خیلی بهتر از میدونید ولی سبک بازی UNKILLED هم first person shooter (تیراندازی اول شخص) هست و جزو بازی های اکشن حساب نمیشه
جمع‌بندی: در اینکه شما مطلب رو از سایت معتبر androidauthority ترجمه میکنید شکی نیست ولی حتی در سایت منبع هم اسمی از بازی های بالا در دسته اکشن برده نشده و الیته این کامنت هم فقط برای آگاهی شما دوستان از ژانر اصلی بازی هایی که اسم بردید هست و خودتون هم با ۳۰ ثانیه زمان گداشتن و سرچ کردن متوجهشون میشدین.
مطمئنا کامنت من تایید نمیشه ولی شما دوست عزیزی که کامنت رو میخونی قبل از انتشار مطلب یکم دقت کن.
موفق باشید