آموزش لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل

دسترسی گوشی به اکانت گوگل

گوگل به شکل دقیق دستگاه‌هایی که اکانت گوگل شما در آن‌ها استفاده می‌شود را شناسایی می‌کند. شما هر زمان که تمایل داشته باشید با مراجعه به منوی تنظیمات اکانت گوگل خود می‌توانید دسترسی هر یک از دستگاه‌های به‌کاربرنده اکانت گوگلتان را متوقف کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل

شما می‌توانید اکانت گوگل خود را در گوشی، کامپیوتر، تبلت، لپ‌تاپ و غیره فعال و از آن استفاده کنید. به عنوان مثال مرورگر کروم لپ‌تاپ شما می‌تواند با اکانت گوگلتان همگام یا اصطلاحا سینک (Sync) شود. استفاده از اکانت گوگل در تبلت و گوشی‌های اندرویدی هم یکی از اصلی‌ترین کاربردهای اکانت گوگل محسوب می‌شود. هنگامی که شما اکانت گوگل خود را در دستگاه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهید، لیست این دستگاه‌ها در منوی تنظیمات اکانت گوگلتان ارائه می‌شود. به بیان دیگر گوگل به شکل دقیق دستگاه‌هایی که اکانت گوگل شما در آن‌ها استفاده می‌شود را شناسایی می‌کند. شما هر زمان که تمایل داشته باشید با مراجعه به منوی تنظیمات اکانت خود قادر به مدیریت و لغو دسترسی دستگاه‌های مختلف به اکانت گوگل خواهید بود.

تصور کنید که قصد داریم یک گوشی را از لیست دستگاه‌های در ارتباط با اکانت گوگل حذف کنیم یا به بیان دیگر نسبت به لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل وارد عمل شوید. در این شرایط کافیست که مراحل خاصی را طی کنید که بسیار ساده هستند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل بپردازیم. روش مشابه برای لغو دسترسی سایر دستگاه‌های در تعامل با اکانت گوگل هم قابل استفاده خواهد بود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

نحوه لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل

دسترسی گوشی به اکانت گوگل

همانطور که اشاره داشتیم، فرض را بر این قرار می‌دهیم که قصد دارید دسترسی یک گوشی را به اکانت گوگل خود متوقف کنید. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تنظیمات اکانت گوگل خود مراجعه کنید. اگر نیاز شد باید مشخصات اکانت مد نظر را وارد و لاگین (Log in) کنید.
  • در این شرایط با بخش‌های مختلفی رو به رو می‌شوید که یکی از آن‌ها Sign-in & Security نام دارد. در این بخش گزینه آبی رنگی تحت عنوان Devices & Notifications دیده می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید.
  • در پنجره با عنوان Recently Used Devices بر روی گزینه Review Devices کلیک کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که لیستی از دستگاه‌های در تعامل با اکانت گوگل شما نمایان می‌شوند. بر روی نام گوشی مد نظرتان کلیک کنید تا اطلاعات تکمیلی آن نمایش داده شوند.
  • حال کافیست که گزینه Remove را انتخاب کنید تا پروسه لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل تکمیل شود.

بنابراین به همین سادگی و با طی کردن مراحل مشابه می‌توانید علاوه بر لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل، دسترسی هر دستگاه دیگر موجود در لیست را هم به اکانت گوگل خود متوقف سازید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه لغو دسترسی گوشی به اکانت گوگل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات موبایل

قیمت دوربین سلفی آیفون 6 اس پلاس

قیمت تاچ ال سی دی J4 Plus

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آیهان
آیهان
3 سال گذشته

سلام خسته نباشین
من ایمیل قبلیم در گوشی شیائومی نوت۷بود و من گوشیمو فروختم
الان میخوام ایمیلمو بازگردانی کنم ایمیل رو میدونم ولی رمز ایمیل یادم نمیاد
فراموش کردن پسورد هم میزنم میگه باید به گوشی شیائومی مراجعه کنین تا کد بهش ارسال بشه
توروخدا کمکم کنین برگردونم اینستاگرامم با اون ایمیل هست نمیتونم حتی اینستاگرامم برگردونم

Hadi.m
Hadi.m
4 سال گذشته

مطلب خیلی مفیدی بود و فقط هم تو این سایت تونستم پیداش کنم…. ممنون

Hnaneh
Hnaneh
4 سال گذشته

واقعا دمت گرم عالی بود ایشالله بری کربلا مرسی تو این مورد خیلی گیر کرده بودم 😘😘🧡🧡

رضا احسانی
رضا احسانی
5 سال گذشته

با سلام . دوست عزیز همین قسمتی که توضیح دادین ، از کجا باید وارد شویم و بهش دسترسی پیدا کنیم . تشکر