آموزش فیلتر کردن و بستن کامنت اینستاگرام

آموزش بستن کامنت اینستاگرام + فیلتر کامنت اینستاگرام

اینستاگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در صورت تمایل بخش نظرات یا کامنت پست خاصی را غیر فعال کنید یا برای کامنت پست های خود فیلتر کلمات بگذارید. در این مقاله قصد داریم به آموزش بستن کامنت اینستاگرام و فیلتر کامنت ها در اینستا بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بستن کامنت اینستاگرام و فیلتر کامنت های اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل به ارسال پستی در اینستاگرام داشته باشید و در عین حال دوست نداشته باشید که سایر کاربران قادر به ثبت کامنت در زیر آن پست باشند. خوشبختانه با قابلیت غیر فعال کردن یا بستن کامنت ها در اینستاگرام می‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر این، اینستاگرام حتی امکان تعیین فیلتر برای کلمات خاص مورد نظرتان در کامنت ها را هم فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه بستن کامنت اینستاگرام و همچنین نحوه فیلتر کردن کلمات خاص از کامنت های اینستاگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه بستن کامنت اینستاگرام (Turn Off Commenting)

اگر تمایل دارید که قابلیت ثبت کامنت را برای یک پست خاص ببندید یا غیر فعال کنید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

  • با لمس آیکون “بعلاوه” در برنامه اینستاگرام اقدام به ارسال یک پست جدید کنید.
  • عکس مورد نظرتان را انتخاب و گزینه Next را لمس کنید.
  • سایر مراحل ارسال پست نظیر تعیین فیلتر و غیره را طی کنید تا به اضافه کپشن (Caption)، تگ (Tag) و لوکیشن (Location) برسید.
  • گزینه Advanced Settings را لمس کنید.
  • گزینه Turn Off Commenting را فعال کنید.
  • پست مورد نظر را ارسال کنید.

آموزش بستن کامنت اینستاگرام + فیلتر کامنت اینستاگرام

به این صورت قابلیت ثبت کامنت برای پستی که ارسال می‌کنید غیر فعال خواهد بود. پس سایر کاربران فقط می‌توانند آن را مشاهده کنند و قادر به نوشتن نظر در زیر آن نیستند. اما اگر یک پست را پیش از این بدون غیر فعال سازی کامنت ارسال کرده باشید هم می‌توانید همچنان قابلیت گذاشتن کامنت برای آن را غیر فعال کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود بروید و پست مورد نظر را انتخاب کنید.
  • آیکون “سه نقطه” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه Turn Off Commenting را انتخاب نمایید.

آموزش بستن کامنت اینستاگرام + فیلتر کامنت اینستاگرام

بنابراین به این صورت قادر به بستن کامنت اینستاگرام برای پست های خود خواهید بود. اما علاوه بر قابلیت بستن کامنت اینستاگرام یک قابلیت کاربردی دیگر هم برای جلوگیری از ثبت کامنت های توهین آمیز در اینستاگرام ارائه شده که به آن قابلیت فیلتر گذاری برای کامنت های اینستا گفته می‌شود.

 نحوه فیلتر کامنت اینستاگرام (Hide Inappropriate Comments)

با استفاده از قابلیت فیلتر کامنت در اینستاگرام شما می‌توانید کلمات و عبارات خاصی را به عنوان عباراتی تعیین کنید که به طور خودکار از کامنت هایی که در زیر پست شما ثبت می‌شوند حذف گردند. از آنجایی که عملا این کلمات و عبارات در کامنت کاربران فیلتر می‌شود، به قابلیت ارائه شده فیلتر کامنت اینستاگرام می‌گوییم. برای تعیین این کلمات و فیلتر کامنت ها در اینستاگرام به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه اینستاگرام را اجرا و به بخش پروفایل خود بروید.
  • آیکون سه نقطه را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید تا منوی تنظیمات اینستاگرام نمایان شود.
  • در بخش SETTINGS گزینه Comments را انتخاب کنید.
  • گزینه Hide Inappropriate Comments را فعال کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

  • کلمات و عباراتی که تمایل دارید فیلتر شوند را در بخش Custom Keywords وارد کنید. می‌توانید با استفاده از “کاما” هر عبارت یا کلمه را از کلمه دیگر جدا کنید.
  • در نهایت آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

آموزش بستن کامنت اینستاگرام + فیلتر کامنت اینستاگرام

به این صورت قابلیت فیلتر کامنت اینستاگرام فعال و کلماتی که شما مشخص کردید به طور خودکار از کامنت های کاربران حذف می‌شوند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه بستن کامنت اینستاگرام و فعال کردن فیلتر کامنت اینستا پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین iPhone XS

قیمت ال سی دی سامسونگ S8

قطعات گوشی Samsung M30

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آهن رسان
آهن رسان
2 سال گذشته

سوالم اینه چطور می تونم کامنت تنها بعضی افراد رو برای یه پست ببندم؟

مسعود
مسعود
1 سال گذشته
پاسخ به  آهن رسان

رستریک کن طرف رو . همین .