معرفی و دانلود برنامه کنسل (CanSell) – خرید و فروش کتاب

برنامه کنسل

اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که با استفاده از آن بتوانید کتاب‌های خود را به فروش برسانید و یا کتاب دلخواه خود را خریداری کنید، برنامه کنسل (CanSell) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه کنسل (CanSell) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کنسل (CanSell)

اپلیکیشن کنسل (CanSell) به صورت اختصاصی به منظور خرید و فروش آنلاین کتاب‌های دسته دوم طراحی شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن CanSell (کنسل) کتاب‌های اضافی خود را به فروش برسانند و یا کتاب مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن کنسل (CanSell) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه کنسل (CanSell)

پس از اجرای برنامه کنسل (CanSell) به صفحه اصلی آن منتقل می‌شوید که در این صفحه به برخی از دسته‌بندی‌ کتاب‌ها دسترسی خواهید داشت. به منظور دسترسی به تمامی قابلیت‌های برنامه CanSell (کنسل) نیاز است تا در این برنامه عضو شوید. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی را لمس نمایید.

برنامه کنسل

در قسمت فوقانی صفحه اصلی کادر جستجو قرار دارد و کاربران می‌توانند با وارد کردن نام کتاب، نویسنده و یا ناشر به جستجو کتاب مورد نظر خود بپردازند. همچنین امکان جستجو کتاب بر اساس شهر و یا دانشگاه نیز فراهم آمده است. در صورت تمایل به دسترسی به دسته‌بندی کتاب‌ها بر اساس موضوعات مختلف به قسمت انتهایی صفحه اصلی مراجعه کرده و گزینه موضوعات را لمس نمایید. سپس موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

برنامه کنسل

با انتخاب هر یک از کتاب‌ها به تصاویر و مشخصات کتاب نظیر موضوع و قیمت آن دسترسی خواهید داشت. اطلاعات تکمیلی نظیر وضعیت کتاب، نویسنده، سال چاپ و غیره نیز در قسمت انتهایی صفحه قابل مشاهده خواهد بود. در نهایت امکان دسترسی به اطلاعات تماس شخص آگهی دهنده از طریق آیکون‌های موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه فراهم آمده است.

برنامه کنسل

برنامه کنسل (CanSell) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند کتاب‌های خود را از طریق این برنامه به فروش برسانند. بدین منظور تنها کافیست تا گزینه اضافه کردن کتاب در گوشه پایین و سمت چپ صفحه اصلی را لمس کرده  و اطلاعات مورد نظر را به منظور ثبت کتاب وارد نمایید.

برنامه کنسل

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه کنسل (CanSell) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه کنسل (CanSell) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • دسته‌بندی کتاب‌ها بر اساس موضوعات مختلف
  • قابلیت جستجو کتاب
  • نمایش مشخصات کامل کتاب

نقاط ضعف:

  • عدم امکان به اشتراک گذاری و یا افزودن کتاب به لیست علاقه‌مندی‌ها

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8 پلاس

درب پشت آیفون 8 پلاس

دوربین آیفون 8 پلاس

 

تعمیرات موبایل

 کنسل: بازارچه کتاب دست دوم
نام کنسل: بازارچه کتاب دست دوم
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Geexer

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments