معرفی و دانلود برنامه راهنمایی و رانندگی :سوالات آیین نامه!

برنامه راهنمایی و رانندگی

اگر متقاضی اخذ گواهینامه هستید و به زودی قصد شرکت در آزمون آیین نامه رانندگی را دارید، به شدت استفاده از برنامه راهنمایی و رانندگی را به شما توصیه می‌کنیم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به راحتی در هر زمان به قوانین راهنمایی و رانندگی دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه راهنمایی و رانندگی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن راهنمایی و رانندگی

قبولی در آزمون آیین نامه جزو یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های متقاضیان اخذ گواهینامه به حساب می‌آید. بسیاری از متقاضیان به دلیل عدم آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی قادر به قبولی در آزمون آیین نامه نیستند. خوشبختانه اپلیکیشن راهنمایی و رانندگی این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند توسط گوشی خود به مطالعه قوانین راهنمایی و رانندگی بپردازند.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

اپلیکیشن راهنمایی و رانندگی شامل قابلیت‌های بی‌شماری می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به شرکت در آزمون شبیه‌سازی شده آیین نامه و مشاهده نتیجه آزمون اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن راهنمایی و رانندگی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه راهنمایی و رانندگی

صفحه اصلی برنامه راهنمایی و رانندگی به چندین بخش مختلف تقسیم شده است. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش آموزش با قوانین کامل راهنمایی و رانندگی آشنا شوند.

برنامه راهنمایی و رانندگی

در بخش آموزش با لمس گزینه سوالات می‌توانید به سوالات مربوط به هر دسته‌بندی دسترسی داشته باشید. همچنین امکان مشاهده پاسخ سوالات با لمس آیکون علامت سوال در گوشه بالا و سمت راست این صفحه فراهم آمده است.

برنامه راهنمایی و رانندگی

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل در تهران

با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی می‌توانید به جستجوی اطلاعات مورد نظر خود بپردازید.

برنامه راهنمایی و رانندگی

کاربران می‌توانند به اطلاعات مربوط به چراغ راهنمایی، تابلوها و خط کشی‌ها در بخش تابلوها دسترسی داشته باشند. با لمس هر کدام از تابلوها، توضیحات مربوط به تابلو مورد نظر نمایش داده می‌شود.

برنامه راهنمایی و رانندگی

به منظور شرکت در آزمون شبیه‌سازی شده راهنمایی و رانندگی به صفحه اصلی این برنامه بازگشته و گزینه آزمون را لمس کنید. پس از آن گزینه آزمون جدید را انتخاب نمایید.

برنامه راهنمایی و رانندگی

در این مرحله نیاز است تا در مدت زمان 10 دقیقه به سوالات آزمون پاسخ دهید. پس از آن نتیجه آزمون همراه با تعداد پاسخ‌های صحیح و اشتباه نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه بررسی امتحان می‌توانید پاسخ سوالات را مشاهده و بررسی کنید.

برنامه راهنمایی و رانندگی

در نهایت در بخش ضمائم به لیست آموزشگاه‌های رانندگی در سرتاسر کشور، مراکز تعویض پلاک، مراکز پلیس 10+ و مدارک لازم جهت اخذ گواهینامه دسترسی خواهید داشت.

برنامه راهنمایی و رانندگی

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه راهنمایی و رانندگی پرداختم. کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به صورت کامل با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند و با شرکت در آزمون، میزان اطلاعات خود را بسنجند. به منظور دانلود برنامه راهنمایی و رانندگی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • آشنایی کامل با قوانین راهنمایی و رانندگی
  • برگزاری آزمون آیین نامه و مشاهده نتیجه
  • دسترسی به لیست آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی در سرتاسر کشور
  • مشاهده لیست مراکز پلیس 10+
  • مشاهده لیست مراکز تعویض پلاک
  • قابلیت جستجو

نقاط ضعف:

  • تعداد محدود سوالات در آزمون

بیشتر بخوانید:

گلس iPhone 11

iPhone 11 Pro گلس

قطعات گوشی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

راهنمایی و رانندگی
نام راهنمایی و رانندگی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده گروه فرین ایده

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments