بررسی و دانلود برنامه تی چارتر TCharter؛ بلیط ارزان هواپیما

برنامه تی چارتر (TCharter)

اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاربردی و مناسب برای خرید آنلاین بلیط ارزان هواپیما و یا قطار هستید، برنامه تی چارتر (TCharter) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه تی چارتر پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن تی چارتر یا TCharter

امروزه رزرو و خرید آنلاین بلیط های هواپیما لحظه آخری و ارزان قیمت به راحتی از طریق اپلیکیشن های موبایلی امکان پذیر بوده و برای آن دسته افرادی که همواره در حال سفر کردن هستند، بسیار کاربردی است. اپلیکیشن های متعددی بدین منظور ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه سفرستان اشاره کرد. پیش از این در مقاله‌ای با عنوان “بررسی و دانلود برنامه سفرستان : خرید بلیط هواپیمای ارزان” به بررسی قابلیت های این اپلیکیشن پرداخته بودیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی که امکان جستجو و خرید بلیط چارتری را برایتان فراهم می‌کند، تی چارتر (TCharter) نام دارد. علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما، شما می‌توانید نسبت به خرید آنلاین بلیط قطار هم توسط این اپلیکیشن اقدام نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق برنامه تی چارتر بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن Tcharter (تی چارتر) سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه تی چارتر (TCharter)

برنامه تی چارتر (TCharter) به صورت رایگان قابل دانلود است. خوشبختانه این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و کاربران به راحتی قادر به استفاده از قابلیت های این برنامه بر روی دستگاه های اندرویدی و آی او اسی خود خواهند بود. همچنین خرید آنلاین بلیط هواپیما با مراجعه به وب سایت این اپلیکیشن هم امکان پذیر است.

رابط و تجربه کاربردی برنامه تی چارتر (TCharter)

رابط کاربری مطلوب و طراحی زیبای برنامه Tcharter (تی چارتر) یکی از نقاط قوت این برنامه به حساب می‌آید. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و کاربر می‌تواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند. همان طور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما توسط برنامه تی چارتر (TCharter)، شما می‌توانید بلیط قطار را هم با استفاده از این اپلیکیشن خریداری کنید.

در واقع اپلیکیشن تی چارتر (TCharter) یک موتور جستجوگر بلیط است که توسط آن قادر به دسترسی به اطلاعات کامل بلیط پروازهای داخلی و خارجی خواهید بود. توجه داشته باشید که جهت خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار در این اپلیکیشن نیاز نیست در آن عضو شده و این روند در هنگام سفارش به صورت خودکار انجام خواهد شد. بدین منظور پس از اجرای برنامه، آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و با انتخاب گزینه عضویت نسبت به ثبت نام در برنامه اقدام نمایید. جهت عضویت تنها کافیست تا نام، نام خانوادگی و شماره تلفن خود را وارد کرده و یک رمز عبور برای ورود به حساب کاربری خود تعیین کنید.

برنامه تی چارتر (TCharter)

در صفحه اصلی برنامه تی چارتر (TCharter) سه دسته بندی تمام بلیت ها، با ضمانت و قطار قابل مشاهده است. به منظور خرید بلیط هواپیما می‌توانید به یکی از دو بخش تمام بلیت ها یا بخش با ضمانت مراجعه کنید. از آنجایی که برنامه تی چارتر یک موتور جستجوگر بلیط است با مراجعه به بخش تمام بلیت ها اطلاعات بلیط تمامی فروشنده ها نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشنده نسبت به خرید بلیط اقدام نمایید. توجه داشته باشید در صورت خرید از سایت های فروشنده نیاز است تا شخصا از اعتبار آن سایت اطمینان حاصل کنید. با این وجود با مراجعه به بخش با ضمانت، خرید بلیط به صورت مستقیم از برنامه تی چارتر (TCharter) امکان پذیر بوده و معتبر بودن فروشنده توسط تی چارتر تضمین شده است.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

اکنون به منظور جستجو بلیط هواپیما تنها کافیست تا مبدا و مقصد و همچنین تاریخ مورد نظر را مشخص نموده و گزینه جستجو را لمس نمایید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید توسط این برنامه بلیط پروازهای داخلی و یا خارجی را خریداری نمایید. بدین ترتیب لیستی از پروازها به همراه نام ایرلاین، ظرفیت و قیمت نمایان می‌شود. پروازهای سبز رنگ به صورت مستقیم از اپلیکیشن تی چارتر (TCharter) قابل خریداری بوده در حالی که منظور خرید سایر بلیط ها به سایت فروشنده منتقل می‌شود.

برنامه تی چارتر (TCharter)

به منظور به روز رسانی یا آپدیت قیمت ها تنها کافیست تا انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید. همچنین می‌توانید آیکن قرمز رنگ کنار قیمت هر بلیط را بزنید تا قیمت نهایی بلیط نمایش داده شود. با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت چپ به صفحه اصلی منتقل ‎خواهید شد. برنامه تی چارتر (TCharter) از قابلیت تغییر ترتیب نمایش پروازها هم بهره می‌برد. شما می‌توانید با لمس هر یک از گزینه های ایرلاین، ساعت، ظرفیت، بها و بهای نهایی ترتیب نمایش نتایج جستجو را تغییر دهید. با این وجود متاسفانه این اپلیکیشن قابلیت فیلتر کردن نتایج جستجو را در اختیار کاربران خود قرار نداده و این موضوع یکی از نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

با لمس هر یک از پروازها شماره پرواز، کلاس و نوع هواپیما نمایان می‌شود. در صورتی که بلیط مورد نظر با ضمانت باشد، مستقیما از درون اپلیکیشن قابل خریداری خواهد بود. بدین منظور نیاز است تا با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه نام مسافرین را وارد نمایید. پس از وارد کردن نام مسافرین به صفحه پرداخت منتقل خواهید شد و می‌توانید با پرداخت هزینه نسبت به خرید و رزرو بلیط اقدام کنید.

برنامه تی چارتر (TCharter)

از سوی دیگر جهت خرید بلیط هایی که شامل ضمانت تی چارتر نمی‌شوند، به صورت رایگان به سایت فروشنده منتقل می‌شوید. با این وجود در اولین دفعه استفاده از برنامه تی چارتر (TCharter)، یک بسته 15 روزه هدیه خواهید گرفت که توسط آن می‌توانید 30 بار به سایت های فروشنده منتقل شوید. البته این بسته قابل تمدید هست و کاملا رایگان می‌باشد.

برنامه تی چارتر (TCharter)

جهت رزرو و خرید بلیط قطار هم تنها کافیست تا همانند بلیط هواپیما اطلاعات مسافرین را وارد کرده و با مراجعه به صفحه پرداخت، هزینه بلیط را پرداخت نمایید. بر خلاف بلیط های هواپیما، تمامی بلیط های قطار توسط تی چارتر ضمانت شده‌اند. بنابراین قادر خواهید بود تا به راحتی و به صورت مستقیم نسبت به خرید بلیط قطار از درون اپلیکیشن اقدام کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر 

برنامه تی چارتر (TCharter)

ویژگی های جانبی برنامه تی چارتر (TCharter)

برنامه تی چارتر شامل یک منوی کشویی می‌شود که از طریق این منو می‌توانید اعتبار حساب خود را افزایش داده و هزینه بسته ها را از طریق شارژ حساب خود پرداخت کنید. همچنین توسط این منو می‌توانید به اطلاعات کامل بسته های خود دسترسی داشته باشید و یا نسبت به خرید بسته اقدام نمایید. از سوی دیگر در صورت تمایل به مشاهده بلیط های خریداری شده به همراه اطلاعات کامل آن‌ها تنها کافیست تا به بخش بلیت های من در منو مراجعه کنید.

برنامه تی چارتر (TCharter)

برنامه تی چارتر (TCharter) شامل بخشی تحت عنوان راهنما هم می‌شود که با مراجعه به این بخش می‌توانید به طور کامل با قوانین رزرو پرواز، شرایط لغو، استرداد و تفاوت های بلیط های چارتری و سیستمی آشنا شوید. پشتیبانی از دیگر ویژگی های برنامه تی چارتر محسوب می‌شود که با مراجعه به آن می‌توانید درخواست خود را در پشتیبانی ثبت نمایید.

برنامه تی چارتر (TCharter)

ایده و وجه تمایز برنامه تی چارتر نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

به طور قطع اپلیکیشن ها و سایت های بسیاری در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما عرضه شده‌اند. از این روز برنامه تی چارتر (TCharter) یک ایده نو محسوب نمی‌شود. با این وجود قابلیت هایی نظیر امکان خرید آنلاین بلیط قطار، پشتیبانی و ضمانت معتبر بودن بلیط ها از وجه تمایز این برنامه نسبت به سایر برنامه های مشابه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به نقد و بررسی برنامه تی چارتر (TCharter) پرداختیم. این برنامه امکان خرید بلیط ارزان هواپیما و قطار را برایتان فراهم می‌کند. اپلیکیشن تی چارتر (TCharter) با سیستم عامل‌های اندروید و iOS سازگاری کامل دارد. (نسخه iOS را می‌توانید از سیب‌اپ دانلود نمایید). به منظور دانلود این برنامه از آیکون ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید.

نقاط قوت:

  • امکان خرید آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی
  • امکان خرید آنلاین بلیط قطار
  • عرضه بلیط با ضمانت
  • امکان تغییر ترتیب نمایش بلیط ها بر اساس قیمت، ایرلاین، ظرفیت و ساعت پرواز
  • رابط کاربری مطلوب

نقاط ضعف:

  • رایگان نبودن قابلیت انتقال به سایت فروشنده
  • عدم امکان فیلتر کردن نتایج جستجو

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی iPhone 7 Plus

درب پشت iPhone 7 Plus

قیمت گلس آیفون 11

تعمیرات موبایل

تی‌چارتر
نام تی‌چارتر
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده تی چارتر

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Walker
Walker
4 سال گذشته

Peculiar article, exactly what I needed.마카오
호텔