آموزش بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

اپلیکیشن اینستاگرام به طور پیش فرض در آیفون‌ها امکان بازنشر پست ها را ارائه نمی‌کند. به بیان دیگر شما از طریق این اپلیکیشن قادر به ارسال پست دیگران در اکانت خود نخواهید بود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون با استفاده از اپلیکیشن Repost For Instagram بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

بازنشر پست های اینستاگرام به طور پیش فرض و با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام امکانپذیر نیست. منظور از بازنشر پست اینستاگرام در واقع ارسال مجدد پست سایر کاربران اینستاگرام در اکانت شخصی شماست. تصور کنید که یک پست جالب را در اینستاگرام دیده‌اید که توسط یکی از کاربران این اپلیکیشن اشتراک گذاری شده است. حال اگر تمایل داشته باشید که این پست را در اکانت خود هم اشتراک گذاری کنید به سادگی و از طریق اپلیکیشن اینستاگرام قادر به انجام آن نخواهید بود. اگرچه در این بین ضبط اسکرین شات یا ضبط ویدیو از صفحه نمایش گوشی می‌توانند روش‌هایی به منظور ایجاد امکان بازنشر پست های اینستاگرام محسوب شوند اما این روش‌ها محدودیت‌های آزاردهنده‌ای را در پی دارند. بنابراین ترجیح می‌دهیم که از این دو روش استفاده نکنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بدون تردید بسیار جالب می‌شد اگر اپلیکیشنی وجود داشت که امکان بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون‌های اپل را ارائه می‌کرد. خوشبختانه این اپلیکیشن وجود دارد. ما پس از بررسی‌های طولانی دریافتیم که اپلیکیشن Repost For Instagram به طور کامل و با کیفیت عالی امکان بازنشر پست های اینستاگرام یا ارسال پست سایر کاربران اینستاگرام در اکانت شخصی کاربر را فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون و آیپدهای اپل با استفاده از اپلیکیشن Repost For Instagram بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون با استفاده از برنامه Repost For Instagram

استفاده از اپلیکیشن Repost For Instagram چندان دشوار نیست. با این حال ممکن است در برخی از مراحل آن دچار سردرگمی شوید. بنابراین در این بخش از مقاله به شرح نحوه استفاده از این اپلیکیشن به منظور بازنشر پست های اینستاگرام می‌پردازیم. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا با کلیک بر روی این قسمت نسبت به دانلود اپلیکیشن Repost For Instagram اقدام نمایید.

بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

  • برنامه Repost For Instagram را در آیفون یا آیپدتان نصب و سپس اجرا کنید. گزینه Log in with Instagram را لمس کنید. سپس نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را وارد نمایید و گزینه Log in را لمس کنید.
  • در مرحله بعدی هم گزینه Authorize را لمس نمایید تا به اپلیکیشن Repost to Instagram اجازه دسترسی مشخصات مورد نیاز داده شود.

بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

  • حال باید توسط برنامه Repost For Instagram به دنبال پستی باشید که مد نظرتان است. می‌توانید با جستجوی هشتگ، نام کاربری افراد و روش‌های دیگر نسبت به بررسی پست‌های کاربران اینستاگرام اقدام کنید. پس از انتخاب پست مورد نظرتان به منظور بازنشر باید گزینه آبی رنگ Repost را لمس کنید.

بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

  • پس از لمس گزینه Repost باید محل نمایش لوگو یا عبارت اختصاصی که پست مد نظر را به شما مربوط می‌کند، مشخص شود. نهایتا گزینه Repost را لمس کنید.
  • پنجره پاپ آپی در این مرحله نمایان می‌شود. گزینه Open Instagram را لمس کنید.
  • ممکن است پیش از اجرای اینستاگرام نیاز باشد که بار دیگر اجازه اجرای آن توسط برنامه Repost For Instagram را بدهید. بنابراین اگر نیاز بود با دسترسی این برنامه به منظور اجرای اینستاگرام موافقت کنید. به محض اجرای اینستاگرام وارد تب Library شوید. مشاهده خواهید کرد که پست انتخابی شما در برنامه Repost For Instagram در این قسمت ذخیره شده است. عکس مد نظر را انتخاب و سپس تغییرات مورد نظر از قبیل تنظیم ابعاد، فیلتردهی و … را اعمال نمایید و گزینه Next را از گوشه بالا و سمت راست صفحه انتخاب کنید.

بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

  • در نهایت می‌توانید سایر توضیحات مربوط به پست را وارد کنید و با لمس گزینه SHARE، پس مد نظرتان در اکانت اینستاگرام شما اشتراک گذاری می‌شود. بدین صورت پروسه بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون به اتمام می‌رسد.

بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون

همانطور که مشاهده کردید اپلیکیشن Repost For Instagram به ساده‌ترین کاربردی‌ترین شکل ممکن امکان بازنشر پست های اینستاگرام را فراهم می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید هر پست اشتراک گذاری شده در اینستاگرام را به طور اختصاصی در اکانت خود ارسال کنید.

بیشتر بخوانید:  گارانتی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه بازنشر پست های اینستاگرام در آیفون و آیپدهای اپل با استفاده از اپلیکیشن Repost For Instagram پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت دوربین سلفی آیفون 6s Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ S6

قطعات گوشی Samsung S8 Plus

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments