ایا فالوور واقعی وجود دارد؟ حقایقی در هنگام خرید فالوور باید بندانید

در دنیای امروزه بسیاری از مردم درگیر دنیای مجازی هستند که گسترش صفحه اجتماعی شان به یکی از دغدغه های روز مره تبدیل شده است.
برنامه اینستاگرام که کارابران و فعالان زیادی در خود جای داده است، این بستر را برای کاربران خود فراهم کرده است که بتوانند صفحه شخصی خود را گسترش بدهند و مورد بازید بگذارند.
یکی از کار هایی که باید فعالان برای دیده شدن صفحه خود انجام دهند این است که فالوور هایی را جذب پیج خود کنند. حالا سوال اینجاست که ایا این فالوور ها واقعی هستند؟
لازم بذکر است که خرید فالوور در ایران و جهان به قدری گسترش پیدا کرده است که امروزه در جهان شاهد ده ها سایت خرید فالوور اینستاگرام هستیم.

فالوور واقعی
ما می توانیم به سایت های ایرانی نیز که تعداشان در این مورد کم هم نیست اشاره کنیم که به مشتریان خود برای خرید لایک، کامنت و فالوور خدماتی ارائه می کنند.
به خاطره زیاد بودن سایت خرید فالوور اینستاگرام است که به شما توصیه می کنیم برای خرید از هر سایتی به نکاتی توجه داشته باشید و از کلاهبرداری هایی که ممکن است اتفاق بیوفتد اگاه باشید.

فالوور فعال به چه کسی می گویند

برای توضیح این بخش بهتر است در ابتدا با معنای فالوور فعال اشنا شوید. در اینستاگرام به فالوور هایی، فالوور فعال می گویند که: در اینستاگرام اکانت هخایی دارند که در ان به طور مدام و روزانه فعالیت می کنند.
فالوور های فعال مانند فالوور های فیک نیستند که ان ها را ربات کنترل کند، اکانت هایی در اینستاگرام هستند که به دست اشخاص واقعی کنترل می شوند و شما می توانید با رفتن به دایرکت ان ها یا همان از طریق پیج خود، تبلیغات خود را انجام دهید و ان هارا به مشتری خود تبذیل کنید.

منظور ما از خرید فالوور واقعی وفعال همین است که، شما با خریداری فالوور فعال و واقعی می توانید پیج خود گسترش دهید و در عین حال با فالوور های خود تعامل داشته باشید.

ایا بین فالوور واقعی و فعال فرقی است؟

شاید در نگاه اول بگویید که چه فرقی می تواند بین فالوور واقعی و فعال باشد اما ما به شما توضیح می دهیم و این ابهام را برای شما رفع می کنیم؟
باید بدانید که فالوور فعال به فالووری می گویند که، اکانتی وجود دارد که این اکانت به دست یک این معمولی اداره می شود و فعالیت روزانه دارد که شما می توانید با ان ها تعامل داشته باشید و ان ها را به مشتری خود تبدیل کنید.
اما فالوور واقعی به این صورت نیست. فالوور واقعی به این گونه است که اکانت هایی هستند که با نام اشخاص طراحی شدند و بسیار طبیعی هستند.

شما با خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرامتان می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید. از ان مزایا می توان به این اشاره کرد که فالوور های شما هیچ ریزشی ندارد و با وجود اکانت های شبیه، به اکانت های فعال ارزش و اعتبار پیج تان بالا می رود.
البته که در حال حاضر نیز متقاضیان زیادی برای خرید فالوور های واقعی وجود دارد، اما این که شما از چه سایتی این فالوور ها را خرید می کنید مهم است.

همه وب سایت های فروش فالوور کلاهبرداری هستند؟

همانطور که پیش تر در مقاله توضیح دادیم شما برای خرید فالوور باید بدانید به چه سایتی اطمینان می کنید و از ان خرید می کنید.
از جهتی دیگر اگر شما فکر می کنید همه سایت های فروش فالوور واقعی کلاهبرداری است اشتباه می کنید.
اما به هر حال به شما پیشتهاد می کنیم برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید از وب سایت هایی خریداری کنید که دارای ضمانت باشند. همچون دیجی فالوور 

ایا خرید فالوور فعال برای اینستاگرام ممکن است؟

فالوور واقعی فعال

اگر این قابلیت وجود داشته باشد و شما بتوانید فالوور های فعال براپیج خود خریداری کنید، یک مرتبه پیج شما چند برار صعود می کند و به درامد یا حتی درامد بالا می رسد.
زیرا شما می توانید با داشتن فالوور فعال تعاملات زیادی انجام دهید و با لایک و کامنتی که از طریق فالوور های فعال کسب می کنید می توانید پیج خود را به قسمت اکسپلور ان ها ببرید.

اما باید به شما بگوییم که خیر این قابلیت وجود ندارد. اینستاگرام یکی از قوی ترین و بزرگ ترین موتور جستوجوی جهان است و مانند گوگل یک فضای امن را برای کاربران و کسانی که در ان فعالیت می کنند فراهم کرده است و از بروز هر نوع تقلب در میان افراد و پیج های فعال جلو گیری می کند و شما کماکان هیچ راهی به جز تلاش و تبلیغ برای پیشرفت پیج خود ندارید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
aylarma
aylarma
1 سال گذشته

سایت دیجی فالوور خیلی عالی هست من از سایتشون خریداری کردم
قشنگیش اینه که تحویل فوری با پشتیبانی ۲۴ساعته دارن پیشنهاد میکنم حتما یه سر بزنین

aynazmasomi
aynazmasomi
1 سال گذشته

به نظر من با اختلاف بهترین سایت هست که میشناسم خدماتشون عالیه