معرفی و دانلود برنامه بارکو – درخواست آنلاین حمل بار

برنامه الو بار

برنامه الو بار این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین نسبت به درخواست خودرو حمل بار اقدام کنند و محموله خود را به راحتی به مقصد برسانند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه الو بار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن الو بار

اپلیکیشن الو بار یک سرویس درخواست خودرو حمل بار است. کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن نسبت به درخواست وسیله نقلیه حمل بار نظیر موتور، وانت و یا نیسان اقدام نمایند. علاوه بر امکان درخواست خودرو حمل بار، اپلیکیشن الوبار این را فراهم آورده تا کاربران بتوانند از زمان تقریبی رسیدن محموله به مقصد مطلع شوند و  به صورت لحظه‌ای محموله خود را در تمام طول مسیر بر روی نقشه ردیابی کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن الو بار بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه الو بار

پس از اجرای برنامه الو بار از شما خواسته می‌شود تا مبدا خود را بر روی نقشه مشخص نمایید و یا از طریق کادر جستجوی موجود در قسمت فوقانی صفحه به جستجو مبدا خود بپردازید. همچنین کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه به موقعیت فعلی خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشند. توجه داشته باشید که در حال حاضر استفاده از خدمات برنامه الو بار تنها در استان‌های تهران و البرز امکان‌پذیر است.

پس از تعیین مبدا نیاز است تا مقصد خود را نیز بر روی نقشه مشخص کنید. در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تا وسیله نقلیه درخواستی خود را انتخاب نمایید. وسیله‌های نقلیه حمل بار در برنامه الوبار شامل وانت، نیسان، کامیونت و موتور سیکلت می‌شوند.

برنامه الو بار

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون تهران

پس از انتخاب وسیله نقلیه درخواستی، نیاز است تا جزییات درخواست خود را نیز ثبت کنید. کاربران می‌توانند با فعال‌سازی قابلیت تحویل اکسپرس محموله خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مقصد برسانند. برنامه الو بار از قابلیت‌هایی دیگری نظیر بسته‌بندی محموله و بیمه بار را نیز  بهره می‌برد.

برنامه الو بار

در مرحله بعدی هزینه باربری، بیمه، تحویل اکسپرس و هزینه بسته‌بندی نمایان می‌شود. در قسمت انتهایی صفحه نیز امکان ویرایش آدرس مبدا و مقصد فراهم آمده است. همچنین زمان تقریبی رسیدن محموله به مقصد قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه الو بار

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

پس از تایید درخواست، اطلاعات تماس راننده و همچنین شماره پلاک وسیله نقلیه حمل بار در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نهایت کاربران می‌توانند محموله خود را به صورت لحظه‌ای بر روی نقشه ردیابی کنند.

برنامه الو بار

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه الو بار پرداختیم. به منظور دانلود برنامه الو بار می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان انتخاب وسیله نقلیه حمل بار
  • نمایش زمان تقریبی رسیدن محموله به مقصد
  • امکان ردیابی لحظه‌ای محموله بر روی نقشه

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون ایکس اس مکس

گلس آیفون ایکس اس مکس

دوربین پشت آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

 الوبار | اپلیکیشن باربری تهران
نام الوبار | اپلیکیشن باربری تهران
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده الو بار

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments