اقامت در هتل‌های خاطره‌انگیز تهران

اقامت در هتل‌های خاطره‌انگیز تهران

برخی از هتل‌ها هستند که همچنان رد و نشانی تهران دهه 40 را می‌توان ازشان سراغ گرفت. هم نسل‌های قدیم و جدید آنها را می‌شناسند، و هم هتل‌های 5 ستاره و باکیفیتی هستند که همچنان به فعالیتشان ادامه می‌دهند. در این مطلب به سراغ معرفی 2 مورد از این هتل‌ها رفته‌ایم که برای سفر به تهران، گزینه‌هایی ایده‌آل برای اقامت به‌نظر می‌رسند.

هتل هما تهران

نزدیک به مرکز و شمال شهر، هتل هما قرار دارد که از سال 1345 به ارائه خدمات و امکانات اقامتی ادامه می‌دهد. ساختمانی متفاوت و 16 طبقه، که در خیابان خدامی و نزدیک میدان ونک قرار گرفته و قبل از انقلاب به نام هتل شرایتون شناخته می‌شد. در اتاق‌ها و سوئیت‌های دلباز، روشن، و تمیز هتل هما، اقامت راحت و آرامی را تجربه خواهید کرد.

در هتلی 5 ستاره مانند هتل هما تهران ، امکانات و خدمات به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت آماده و فراهم است. از روم سرویس 24 ساعته و امکانات ورزشی مانند سالن بدنسازی، استخر، ماساژ، و سونا گرفته تا سالن‌های کنفرانس و همایش برای برگزاری مراسم‌های رسمی و کاری و رستوران و کافی‌شاپ برای صرف غذا. موقعیت مکانی هتل هما هم به نحوی است که به بسیاری از جاهای مهم اداری، تفریحی، و حتی مراکز خرید تهران مانند میدان ونک و خیابان ولیعصر دسترسی مناسبی دارید. علاوه بر آن، اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها به شما امکان رفتن به شرق، غرب، جنوب، و شمال تهران را هم می‌دهند.

 

اقامت در هتل‌های خاطره‌انگیز تهران

 

هتل لاله تهران

هتل لاله که به هتل کنتیننتال هم معروف است، یکی دیگر از هتل‌هایی محسوب می‌شود که نوستالژی و روزهای قدیم تهران را همچنان یادآوری می‌کند. هتلی 5 ستاره که 380 اتاق و سوئیت را در خودش جای داده و موقعیتی بی‌نظیر و نزدیک به یکی از معروف‌ترین بلوارهای تهران، بلوار کشاورز دارد.

امکانات هتل لاله تهران را از رستوران‌های متنوع و متعددی که دارد می‌توان شروع کرد؛ رستوران چینی، فرانسوی، و ایرانی، که همه سلایق و علایق غذایی را پوشش می‌دهد. در اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ و نورگیر، که در طبقات بالایی برخی از آنها به پارک لاله و خیابان‌های اطراف، چشم‌انداز زیبایی خواهید داشت. علاوه بر آن، با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به بلوار کشاورز بروید و به مرکز شهر در چند دقیقه دسترسی داشته باشید.

رزرو هتل‌های تهران

این روزها، روش‌های آنلاین و غیر حضوری رزرو هتل و اقامتگاه بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. چرا که هم امکان مقایسه و بررسی هتل‌ها با یکدیگر در چند دقیقه و به آسانی فراهم است، و هم در کمترین زمان رزرو اتاق مورد نظرتان را می‌توانید انجام دهید. سایت اسنپ‌تریپ هم بهترین قیمت‌ها و تخفیف‌ها را برای رزرو هتل‌های تهران دارد و دستتان برای مقایسه و انتخاب هرکدامشان باز است. و به خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته دسترسی خواهید داشت.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments