رزرو آنلاین هتل از سفرمارکت

رزرو آنلاین هتل از سفرمارکت

سفرمارکت با هدف رفع نیازهای بازار گردشگری ایران در سال ۱۳۹۸ راه اندازی شد. این سایت فعالیت خود را به عنوان یکی از اولین سایت‌های ارائه دهنده محصولات گردشگری در بسترهای آنلاین آغاز کرد. سایت سفرمارکت در ابتدا تنها به فروش بلیط هواپیما می‌پرداخت اما امروزه فعالیت آن در این حوزه بسیار توسعه یافته است. در حال حاضر این سایت با بیش از ۱۹۰۰ آژانس مسافرتی همکاری می‌کند.

در کنار فروش بلیط هواپیما، سفر مارکت امکانات دیگری همچون رزرو تور مسافرتی، بلیط قطار، اتوبوس و … نیز دارد. یکی از مهم‌ترین خدماتی که در حال حاضر سفرمارکت به کاربران خود ارائه می‌کند، رزرو هتل است. رزرو آنلاین هتل از سفرمارکت هدف نسبتاً تازه این سایت است.

سفرمارکت تنها سایت جستجوی سفر نیست بلکه سایتی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین نوع بلیط هواپیما، تور مسافراتی، هتل، اقامتگاه و … را رزرو کنید.

امکان مقایسه قیمت‌های محصولات گردشگری همچون هتل‌های گوناگون، ارزشی است که سفرمارکت برای کاربران خود در نظر گرفته است.

با سفرمارکت می‌توان سفری لذت‌بخش تجربه کرد. تیم سفرمارکت با سال‌ها تجربه در زمینه گردشگری می‌تواند سفری خوش و بی‌نقص برای شما فراهم کند.

 

سادگی رزرو آنلاین هتل از سفرمارکت

اگر اهل سفر باشید، می‌دانید که رزرو هتل و اقامتگاه یکی از سخت‌ترین بخش‌های سفر است. در گذشته باید بدون در نظر گرفتن موضوعاتی همچون تکمیل بودن ظرفیت، کیفیت بد هتل، امکانات و خدمات سطح پایین و … به شهر مقصد سفر می‌کردیم و پس از رسیدن به شهر، اقدام به رزرو هتل می‌کردیم.

برای رزرو هتل باید در بین هتل‌های مختلف شهر می‌گشتیم و ساعت‌ها وقت خود را صرف انتخاب یک هتل مناسب می‌کردیم. با این کار بخشی از وقت ما که برای سفر در نظر گرفته بودیم، از بین می‎رفت. همچنین امکان مقایسه قیمت میان چندین هتل برای ما وجود نداشت و نمی‌توانستیم هتلی با قیمت مقرون به صرفه در مدت زمان کوتاه برای خود رزرو کنیم.

با رشد تکنولوژی و ظهور اینترنت، راه‌های ساده‌تری جهت رزرو هتل پیش روی گردشگران قرار گرفت. رزرو آنلاین هتل سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما می‌شود. این کار راهی سریع و مطمئن است و می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر خود داشته باشید.

سایت‌های بسیار زیادی جهت رزرو آنلاین هتل وجود دارند. یکی از مطمئن‌ترین سایت‌های پیرامون ررزو آنلاین هتل و اقامتگاه، سایت سفرمارکت است. این سایت در کنار سایر خدمات گردشگری، امکانی فراهم کرده است که بتوانید در آن اقدام به رزرو هتل کنید. رزرو هتل از سفرمارکت کار بسیار ساده‌ای است که در ادامه به توضیح مراحل آن خواهیم پرداخت.

 

مراحل رزرو هتل از سفرمارکت

رزرو هتل کیش از سایت سفرمارکت کار دشواری نیست و تنها کافی است مراحل زیر را جهت رزرو هتل از این سایت طی کنید.

  1. برای این کار باید از منوی سمت راست وارد بخش هتل‌ها شوید.
  2. در صفحه جدیدی که باز می‌شود باید در بخش‌های مشخص شده، اطلاعاتی شامل مقصد، تاریخ ورود، تاریخ خروج، تعداد اتاق‌های مورد نیاز و تعداد مسافران را تکمیل کنید.
  3. در بخش اتاق‌ها باید تعداد بزرگسالان و کودکان زیر ۱۲ سال را مشخص کنید. اگر نیاز به اتاق بیشتری دارید، باید گزینه اضافه کردن اتاق را کلیک کنید. تا اتاق جدیدی اضافه شود.
  4. پس از تکمیل اطلاعات باید بروی دکمه نارنجی رنگ جستجوی هتل کلیک کنید. تا لیستی از هتل‌های موجود در شهر مقصد برای شما نشان داده شود.
  5. صفحه جدیدی که شامل هتل‌های کوناگون است، امکانات بسیار ویژه‌ای دارد که در تصمیم‌گیری و انتخاب هتل مناسب به شما کمک زیادی می‌کند. در این صفحه چندین نوع چیدمان وجود دارد که می‌توانید مطابق نیاز و خواسته خود از هر یک از آن‌ها استفاده کنید.

 

چیدمان هتل‌ها در صفحه هتل‌های سفرمارکت

سفرمارکت برای این که بتواند کمک بیشتری در انتخاب هتل به شما بکند، چیدمان‌های مختلفی را در صفحه هتل‌ها برای شما در نظر گرفته است. در ادامه به هر یک از این چیدمان‌ها اشاره خواهیم کرد.

  1. اولین نوع چیدمان لیست هتل‌ها، براساس قیمت است. سایت safarmarket به صورت پیش فرض قیمت‌ها را از کم به زیاد برای شما مرتب می‌کند. اگر بخواهید می‌توانید قیمت‌های لیست را از زیاد به کم مرتب کنید.
  2. در ستون بعدی بالای لیست می‌توانید براساس بیشترین یا کمترین فروش، هتل‌ها را مرتب کنید.
  3. ستون سوم مربوط به تخفیف‌های هتل‌ها است. اگر هتل‌هایی برای سفر در آن بازه زمانی که شما مشخص کرده‌اید، تخفیفی در نظر گرفته باشند، در این بخش می‌توانید آن‌ها را مرتب کنید و از سایر هتل‌ها نیز متمایز کنید.
  4. ستون آخر مربوط به تعداد ستاره‌های هتل است. اگر می‌خواهید هتل‌های این صفحه را براساس تعداد ستاره‌ها از کم به زیاد و یا از زیاد به کم مرتب کنید، می‌توانید روی این گزینه کلیک کنید.

چیدمان هتل‌ها در صفحه هتل‌های سفرمارکت

 

فیلترهای موجود در صفحه هتل‌های سفرمارکت

در سمت راست صفحه هتل‌ها، فیلترهایی وجود دارد که در انتخاب و رزرو هتل مناسب و مقرون به صرفه به شما کمک شایانی می‌کند در ادامه به بررسی این فیلترها خواهیم پرداخت.

  1. اولین فیلتری که در این صفحه وجود دارد، فیلتر تعداد ستاره‌های هتل است. می‌توانید از یک ستاره الی پنج ستاره، هتل‌های لیستی که به شما نمایش داده شده است را مرتب کنید. با علامت زدن هر یک از گزینه‌های این فیلتر، تنها هتل‌های مربوط به آن گزینه را مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال با علامت زدن گزینه هتل‌های سه ستاره، تنها هتل‌های سه ستاره در این لیست به شما نشان داده می‌شوند.
  2. دومین بخش این فیلترها مربوط به نوع اقامتگاه است. دو نوع اقامتگاه هتل و هتل آپارتمان گزینه‌های این فیلتر هستند که با انتخاب کردن آن‌ها می‌توانید اقامتگاه مورد نظر خود را از سایر اقامتگاه‌ها جدا کنید.
  3. سومین فیلتر بازه قیمت است که به تومان در نظر گرفته شده است. این فیلتر مفیدترین فیلتر برای کسانی است که می‌خواهند، هتلی با قیمت مناسب برای خود رزرو کنند. می‌توانید بازه قیمتی که برای رزرو هتل در نظر گرفته‌اید، در این بخش مشخص کنید تا تنها هتل‌هایی متناسب با بودجه شما نمایش داده شوند.
  4. فیلتر بعدی مربوط به کنسلی هتل‌ها است. اگر می‌خواهید این ویژگی برای شما وجود داشته باشد که هتل خود را بدون جریمه کنسل کنید، باید گزینه مربوط به آن را فعال کنید.
  5. فیلتر آخر مربوط به وب‌سایت‌های ارائه دهنده هتل است. می‌توانید در میان وب‌سایت‌های نمایش داده شده، وب‌سایت مورد نظر خود را علامت بزنید.

فیلترهای موجود در صفحه هتل‌های سفرمارکت

رزرو نهایی هتل

پس از این که چیدمان و فیلتر مورد نظر خود را در صفحه هتل‌های سفرمارکت اعمال کردید، می‌توانید برروی هر هتل کلیک کنید تا بتوانید عکس‌های مربوط به هتل را مشاهده و توضیحی کوتاه درباره ویژگی‌های هتل را مطالعه کنید.

در این صفحه امکانات و خدمات هتل ذکر شده‌اند. همچنین آدرس هتل تا اماکن و جاذبه‌های گردشگری نیز در بخش پایین‌تر یادداشت شده است.

می‌توانید نقشه و موقعیت هتل را در کنار آدرس مشاهده کنید تا بتوانید راحت‌تر هتل مورد نظر خود در شهر مقصد را پیدا کنید.

اگر قصد خرید نهایی و ثبت هتل دارید، باید روی دکمه نارنجی رنگ مشاهده و خرید کلیک کنید تا سایت سفرمارکت برای تکمیل مراحل خرید، شما را به سایت مربوطه انتقال دهد. در نهایت در سایت ارائه دهنده هتل، باید فرایند خرید را تکمیل کنید.

رزرو نهایی هتل

سخن پایانی

سفرمارکت با هزاران آژانس در سراسر کشور همکاری می‌کند و می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما یا دیگر محصولات گردشگری همچون بلیط قطار، اتوبوس، رزرو هتل، رزرو تور و … را از این سایت تهیه کنید. جستجو در این سایت آسان است و اگر تنها این سایت را بررسی کنید، انگار ده‌ها سایت را در صنعت گردشگری بررسی کرده‌اید. در نتیجه در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. همچنین می‌توانید تمامی خدمات سفر را یکجا مشاهده و خریداری کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments