افزایش فالوور اینستاگرام رایگان (۰ تا ۱۰۰ تصویری)

افزایش فالوور اینستاگرام رایگان (0 تا 100 تصویری)

امروزه با توجه به افزایش میزان محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام در میان اقشار مختلف جامعه، این اپلیکیشن به یکی از بسترهای مهم تبلیغاتی و کسب درآمد در فضای مجازی تبدیل شده است و به همین علت روزانه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ به منظور بیشتر دیده شدن محصولات و خدمات خویش به سمت اینستاگرام جذب می‌شوند. مسلما به هنگام ورود به این پلتفرم اولین مسئله‌ای که ذهن کاربران را به خود مشغول می‌سازد از این قرار است که چگونه می‌توان میزان فالوور خود را بالا برد و چه روش‌هایی برای این کار وجود دارد؟ به طور کلی برای چنین مسئله‌ای دو راهکار وجود دارد یکی استفاده از برخی نرم‌افزارهای رایگان افزایش فالوور و دیگری داشتن یک استراتژی خوب برای جذب فالوور واقعی. اگر شما هم به دنبال روش‌هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

افزایش فالوور اینستاگرام

امروزه بسیاری از وب‌سایت‌های معتبر همچون جی اس پنل که در زمینه ارائه خدمات اینستاگرامی فعالیت دارند، بخش قابل توجهی از مطالب وبلاگ خود را به بخش آموزش اینستاگرام اختصاص داده‌اند و روزانه مطالب کاربردی و آموزشی بسیاری را در ارتباط با این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند؛ اما شاید این سوال برای شما پیش آید که چه دلیلی برای افزایش روز افزون این مطالب در بستر اینترنت وجود دارد؟

علت اصلی افزایش چنین مطالب آموزشی را می‌توان در نقش کلیدی پلتفرم اینستاگرام در بیشتر دیده شدن کارها و همچنین افزایش درآمد دانست. طبیعتا هر چه میزان فالوور بیشتری داشته باشید توجه بیشتری به سمت پیج شما جلب می‌شود که در نتیجه مخاطبان جامعه هدف شما به علت میزان بالای فالوور پیج شما به راحتی به شما اعتماد می‌کنند و راندمان فروش شما افزایش می‌یابد. برای این که راحت‌تر با این ماجرا ارتباط برقرار کنید، مثالی می‌زنیم؛ تصور کنید که شما دارای یک پیج مشاوره تحصیلی و کنکوری هستید، اگر تعداد فالورهای شما بالا برود به همان میزان اعتماد بچه‌ها به شما افزایش یافته و طبیعتا جذب دانش‌آموز بیشتری خواهید داشت؛ چراکه وقتی جامعه هدف شما میزان تعامل افراد مختلف با پیج شما را می‌بینند نسبت به برقراری ارتباط ترغیب شده و خدمات شما بیشتر و بهتر دیده می‌شود.

همان طور که می‌دانید در گذشته‌های نه چندان دور، تبلیغات یک تجارت گران قیمت محسوب می‌شد؛ اما این مسئله با ظهور شبکه‌های اجتماعی و در راس آن‌ها اینستاگرام متحول شده و امروزه بسیاری از کسب و کارها و حتی بلاگرها با افزایش میزان فالوور خویش بدون آن که در پیچ و خم تبلیغات محیطی و تلویزیونی سردرگم شوند، به کسب درآمد می‌پردازند و شاید به همین علت باشد که امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک به سراغ اینستاگرام می‌آیند تا میزان کسب درآمد خود را ارتقا دهند.

روش‌های افزایش فالوور

روش‌های افزایش فالوور

مسلما با مطالعه مطالب بالا با اهمیت مسئله افزایش فالوور بیشتر آشنا شدید و در این بخش باید به سراغ روش‌های افزایش فالوور برویم. برای افزایش فالوور راه‌های مختلفی وجود دارد و غالبا به هنگامی که از فالوور بحث می‌کنیم اکثر کاربران به یاد خرید فالوور از سایت‌ها معتبری همچون جی اس پنل که خدمات اینستاگرامی ارائه می‌دهند، می‌افتند؛ اما حقیقت امر این است که روش‌های رایگانی نیز برای این مسئله وجود دارد و اگر شما بودجه کافی برای خرید فالوور ندارید می‌توانید از این روش‌های رایگان برای بهتر دیده شدن پیج خود استفاده کنید که در ادامه به بررسی کامل این روش‌ها می‌پردازیم:

استفاده از نرم‌افزارهای افزایش فالوور

یکی از ترفندهای اصلی افزایش میزان فالوور، استفاده از نرم‌افزارهایی است که به صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به نرم‌افزار نینجاگرام، نرم‌افزار کافه اینستا و نرم افزار فالور و لایک، ویو بگیر اینستاگرام اشاره کرد که در ادامه به معرفی کامل این نرم‌افزارها خواهیم پرداخت:

نرم افزار نینجاگرام

این نرم‌افزار یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای افزایش فالوور اینستاگرام است که به شما در جذب فالوور هدفمند کمک می‌نماید. نحوه کار این نرم‌افزار به این صورت است که اگر مثلا شما دارای یک پیج طنز هستید، در این حالت پس از وارد شدن به این نرم‌افزار، هشتگ فان را به آن اضافه می‌کنید و پس از آن، این نرم‌افزار هر پستی را که در این ارتباط پیدا کند را لایک می‌کند (البته ناگفته نماند که این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های ویژه‌ای است و شما می‌توانید به منظور جلوگیری از بلاک شدن پیجتان به وسیله اینستاگرام، تعداد پست‌ها و حتی فاصله زمانی میان لایک‌ها را مشخص کنید) در به‌روزرسانی‌های اخیر نینجاگرام قابلیت فالو و لایک سه پست آخر نیز به این نرم‌افزار اضافه شده است. احتمالا این سوال در ذهن شما ایجاد شود که این کار چه سودی برای پیج من خواهد داشت؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که شما به خاطر این که پست‌های هم‌راستا با پیج خودتان را لایک می‌کنید، صاحبان این پیج‌ها را ترغیب می‌نمایید تا پیج شما را نیز مشاهده کنند و نتیجتا در قبال لایک کردن 5 هزار پست به صورت میانگین 500 الی 600 فالوور واقعی از این روش به دست می‌آورید که به مرور زمان این میزان افزایش یافته و موجب بهتر دیده شدن پیجتان خواهد شد. احتمالا به هنگام دانلود این نرم‌افزار با توجه به این که یک نرم‌افزار خارجی و پولی است به مشکلاتی برخورد کنید؛ اما خوشبختانه بسیاری از سایت‌های معتبر ایرانی نسخه کرک شده این نرم‌افزار را تهیه کرده‌اند و شما به راحتی می‌توانید از نسخه کرک شده این نرم‌افزار کاربردی بهره‌مند گردید.

نرم‌افزار کافه اینستا

این نرم‌افزار نیز یکی از برنامه‌های کاربردی برای افزایش فالوور فیک است و برخلاف نینجاگرام که به شما در جذب فالوور هدفمند کمک می‌کند، این نرم‌افزار فقط اعداد فالورهای شما را بالا می‌برد و احتمالا در میان هزار فالور درخواستی از این اپلیکیشن، حدودا 50 الی 100 پیج واقعی باشد، علت این مسئله نیز در این است که این اپلیکیشن یک نرم‌افزار سکه‌ای است و شما با فالو کردن پیج‌های دیگر اقدام به جمع‌آوری سکه می‌کنید و در نهایت پس از آن که به حداقل میزان لازم برای ثبت سفارش رسیدید، با استفاده از این سکه‌ها فالوور رایگان دریافت می‌کنید و به همین علت غالبا افراد با پیج‌های اصلی خود اقدام به جمع‌آوری سکه نمی‌کنند و از پیج‌های فیک خود برای این کار کمک می‌گیرند.

استفاده از پنل‌های رایگان اینستاگرام

پنل‌های رایگان اینستاگرام، در واقع به وب‌سایت‌هایی گفته می‌شود که سرویس هایی همچون فالوور، لایک، ویو و کامنت را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند و تا حدودی شما را از خرید لایک اینستاگرام و سایر خدمات این شبکه اجتماعی محبوب بی‌نیاز می‌سازند. احتمالا شما هم با مطالعه این جملات به استفاده از این پنل‌های رایگان ترغیب شده باشید؛ اما حقیقت امر این است که چنین پنل‌هایی با هدف هک پیج اینستاگرامی شما ایجاد شده‌اند و به همین علت افرادی که دانش کافی در زمینه امنیت شبکه ندارند به راحتی در این دام گرفتار می‌شوند. غالبا این پنل‌ها از شما آیدی و رمز پیج اینستاگرامی شما را می‌خواهند و پس از ورود به این پنل برای مدت زمان محدود خدماتی چون 2 هزار ویو برای پست، 500 فالوور و غیره را به شما ارائه می‌دهند؛ اما پس از گذشت مدتی با تغییر رمز پیج، پیج شما را از دسترستان خارج می‌کنند.

جذب فالوور واقعی با داشتن استراتژی درست

جذب فالوور واقعی با داشتن استراتژی درست

مسلما تمام موارد گفته شده در مطالب بالا به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک می‌کند؛ اما این که تا چه میزان فالوور واقعی جذب می‌کنید، کاملا به استراتژی شما بستگی دارد. این که تا چه میزان از امکانات و قابلیت‌های اینستاگرام استفاده می‌کنید تاثیر به سزایی در افزایش میزان جذب فالوور شما خواهد داشت. اگر محدودیت زمانی ندارید و می‌خواهید به مرور زمان فالورهای شما به بالاترین کیفیت ممکن افزایش یابد این چند نکته را به صورت دقیق اجرا کنید:

داشتن استراتژی خلاقانه در بازاریابی

اگر می‌خواهید که از طریق این شبکه اجتماعی به کسب درآمد برسید و جز افراد سرآمد حرفه خود باشید، بهتر است بدانید که قبل از شروع هر کاری باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای آن در نظر بگیرید و یکی از اهداف اولیه شما باید جذب فالوورهای بیشتر باشد. برای این که بتوانید در بازه زمانی نسبتا کوتاهی به این هدف دست پیدا کنید باید یک استراتژی خوب برای آن پیاده کنید، البته ناگفته نماند استراتژیی می‌تواند در این راه به شما کمک نماید که کاملا مرتبط با اهداف کسب و کار شما باشد.

قبل از هدف‌گذاری بهتر است این چند سوال را از خود بپرسید:

  • آیا بالا بردن میزان آگاهی مخاطبان نسبت به برند جز اهداف اولیه شما است؟
  • افزایش میزان فروش محصولات در کدام اولویت شما قرار دارد؟ اول یا دوم؟
  • آیا قصد دارید کار اصلی خود را همچنان از طریق وب‌سایت فروشگاه ادامه دهید و باید یک استراتژی برای هدایت فالوورها به سایت داشته باشیم؟

مسلما مشخص کردن جواب این سوالات می‌تواند تا حدودی نقشه مسیر را برای شما روشن نماید و مطابق جواب این سوال‌ها باید اقدام به طراحی پست و تولید محتوا نمائید تا پیج شما برای مخاطب جذاب باشد و فالوورهای قدیمی پیجتان نیز به فالوور وفادار تبدیل شوند.

تعیین مخاطب‌های هدف پیج

پس از آن که استراتژی کلی پیج را تعیین کردید، نوبت به تعیین دقیق مخاطب‌های هدف پیج می‌رسد که مرحله‌ای فوق‌العاده مهم است و شما قبل از استفاده از روش‌های جذب فالوور حتما باید این مرحله را پشت سر گذاشته باشید تا بتوانید در مدت کوتاه به نتیجه دلخواه خود دست یابید. برای این این که بهتر بتوانید این مخاطب‌ها را پیدا کنید باید به این سوالات پاسخ دهید:

  • مخاطبان هدف پیج من باید ساکن کجا باشند؟
  • این مخاطبان عموما در چه ساعاتی در اینستاگرام فعالیت دارند؟
  • مخاطبان هدف پیج من غالبا در اینستاگرام به دنبال چه مطالبی هستند و چه چیزهایی برایشان جذاب است؟

پیدا کردن جواب این سوالات می‌تواند چراغ راهنمای شما در تولید محتوای با کیفیت باشد و اگر بتوانید از این پاسخ‌ها به صورت درست و کاربردی کمک بگیرید مطمئنا خواهید توانست ذهن مخاطبان خود را برای مدت طولانی به پیج خود درگیر کنید.

استفاده درست از پروفایل و بیو

براساس آمارهای موجود حدودا دو سوم بازدیدکنندگان پیج‌های تجاری و کسب و کارها را مخاطبانی شکل می‌دهند که این پیج‌ها را فالو ندارند! و وظیفه اصلی شما در این مرحله در این است که با انتخاب یک پروفایل و بیو جذاب این افراد را به فالوور وفادار پیج خود تبدیل کنید؛ بنابراین انتخاب درست تصویر نمایه و همچنین یک متن 150 کاراکتری از هویت برند پیج خود می‌تواند محرک خوبی برای مخاطبانتان باشد و آن‌ها را به فالو کردن شما ترغیب نماید. یک بیوگرافی درست، بیوگرافی است که به مخاطب این مطلب را القا می‌کند که چه محتوایی در پیج شما انتظار آن‌ها را می‌کشد و چرا باید شما را فالو کنند.

استفاده بهینه از هشتگ‌ها

به هنگامی که می‌خواهید محتوای تولیدی خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهید و از طریق افزایش تعامل مخاطبان آن را وارد اکسپلور اینستاگرام کنید، استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوای تولیدی می‌تواند کمک بسیار خوبی برای شما باشد. در واقع به هنگامی که پستی را منتشر می‌کنید و در کپشن از هشتگ‌های مرتبط با این پست کمک می‌گیرید، افرادی که پیج شما را فالو ندارند نیز این شانس را خواهند داشت تا این پست را ببینند و نتیجه طبیعی این امر، این است که هرچه محتوای تولیدی شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، به همان میزان فالوور بیشتری جذب خواهید کرد.

کمک گرفتن از کلمات کلیدی

یکی از راه‌های دیگر افزایش فالوور اینستاگرام، کمک گرفتن از کلمات کلیدی مرتبط با حرفه، کسب و کار و برند شما است. طبیعتا مخاطبان شما به هنگامی که به خدمات شما نیاز دارند در بخش سرچ اینستاگرام کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می‌کنند. مثلا تصور کنید که فروشنده لباس عروس هستید و قبل از آن که به شهرت و محبوبیت کافی در اینستاگرام برسید برای نام کاربری خود از اسم مغازه خویش کمک گرفته‌اید که هیچ اشاره‌ای به حرفه شما ندارد، مسلما در چنین شرایطی کار را برای مخاطبان خودتان سخت می‌کنید ولی زمانی را تصور کنید که در نام کاربری و ID خود از کلماتی چون لباس عروس، مزون و مواردی از این قبیل که به حرفه شما مرتبط است استفاده می‌کند؛ طبیعتا در چنین حالتی دسترسی مخاطبان و جامعه هدف به پیج شما راحت‌تر می‌شود. با توجه به این که برخی از این موارد گفته شده تخصصی است و بهتر است که با خرید فالوور واقعی از مجموعه‌های معتبری همچون جی‌اس پنل سرعت و روند افزایش فالور و رشد پیج خویش را بالاتر ببرید.

خرید فالوور از جی اس پنل

جی اس پنل یک مجموعه کاملا ایرانی بوده که با ارائه انواع مختلف پک‌های خدمات اینستاگرام به کمک کاربران ایرانی آمده است. این وبسایت با در نظر گرفتن آیتم‌های فیک و واقعی به شما در پیاده سازی استراتژی رشد پیجتان کمک می‌کند و اگر استراتژی شما به گونه‌ای است که فقط می‌خواهید عدد فالورهای شما بالا رود و چندان نیازی به تعامل این کاربران ندارید می‌توانید از بخش فالوور فیک این مجموعه به میزان دلخواه و با قیمت مقرون به صرفه فالور فیک خریداری نمایید؛ اما اگر تعامل کاربران با پیج برایتان حائز اهمیت است و می‌خواهید با صرف هزینه کم بهترین بازدهی را داشته باشید خرید فالوور واقعی اینستاگرام جی اس پنل می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

البته ناگفته نماند از آن جایی که جی اس پنل یک پنل خدمات شبکه اجتماعی است علاوه بر آن که شما می‌توانید از خدماتی نظیر خرید لایک اینستاگرام، ویو، فالوور و غیره آن بهره‌مند شوید، بلکه می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت به سایر ملزومات استفاده از شبکه مجازی همچون خرید شماره مجازی نیز دسترسی داشته باشید و از مزایای داشتن یک شماره مجازی معتبر لذت ببرید. به طور کلی اگر بخواهیم در ارتباط با این مجموعه ایرانی صحبت کنیم، باید بگوییم که این مجموعه تمام آنچه را که شما در رشد پیج اینستاگرامی خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون آن که در پیچ و خم راه‌ها و روش‌های گفته شده در بالا سردرگم شوید، در رشد پیج اینستاگرامی به صورت کاملا حرفه‌ای به شما کمک می‌نماید.

روش طلایی جذب فالوور واقعی اینستاگرام

روش طلایی جذب فالوور واقعی اینستاگرام

ما در این مطلب از کمک موبایل تلاش نمودیم تا به بررسی کامل راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام به صورت رایگان بپردازیم و همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، راه‌های مختلفی همچون استفاده از نرم‌افزارها و ربات‌های افزایش فالوور، کمک گرفتن از برخی پنل‌های رایگان و داشتن استراتژی درست می‌تواند به شما در افزایش رایگان فالور اینستاگرام کمک نماید؛ اما حقیقت امر این است که بسیاری از این روش‌ها به دلیل قوانین امنیتی جدید اینستاگرام با مشکلاتی مواجه شده‌اند یا بسیار زمان‌بر هستند و این درحالی است که شما به راحتی می‌توانید از خدمات مجموعه‌های معتبری همچون جی اس پنل در رشد سریع پیج اینستاگرامی خود کمک بگیرید و نگرانی خاصی از بابت بازدهی آن نداشته باشید؛ چراکه تمامی سفارشات شما در این مجموعه با بهترین کیفیت ممکن به شما تحویل داده می‌شود و شما می‌توانید با یک استراتژی درست تمامی این فالوورهای واقعی خریداری کرده از این مجموعه را به فالوور وفادار پیج خود تبدیل نمائید. بنابراین، اگر قصد خرید فالوور یا سایر خدمات اینستاگرامی را دارید حتما به مجموعه جی اس پنل سر بزنید و از خدمات منحصربه‌فرد این وب‌سایت لذت ببرید

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments