آموزش خرید جم کلش اف کلنز از بازار (Clash of Clans)

پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز

شما می‌توانید در صورت تمایل به طور مستقیم از طریق بازار نسبت به خرید جم بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه خرید جم کلش اف کلنز از بازار بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با خرید جم بازی کلش اف کلنز از بازار (Clash of Clans)

کافه بازار به عنوان یک منبع ایرانی قابل اعتماد برای دانلود اپلیکیشن‌های مختلف با سوپرسل یا همان سازندگان بازی محبوب کلش اف کلنز (Clash of Clans) قرارداد امضاء کرده و به موجب این قرارداد کاربران می‌توانند به طور مستقیم از کافه بازار به منظور خرید جم در بازی کلش اف کلنز وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه خرید جم کلش اف کلنز از بازار (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه خرید جم کلش اف کلنز از بازار (Clash of Clans)

به منظور خرید جم بازی کلش اف کلنز از طریق بازار کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را از کافه بازار دانلود و بر روی دستگاهتان نصب کنید.
  • بازی را اجرا و اکانت خود را بسازید. اگر گوشی شما یک گوشی جدید است و تمایل دارید که اکانت بازی کلش خود در گوشی قدیمی را به آن منتقل کنید، می‌توانید از مقاله آموزش انتقال اکانت کلش اف کلنز به گوشی دیگر (اندروید و iOS) راهنمایی بگیرید.
  • پس از اینکه وارد محیط بازی شدید، گزینه Shop را از گوشه سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه Treasures را انتخاب نمایید.
  • بسته مورد نظرتان را مشخص کنید. هر بسته دارای قیمتی است که به ریال در زیر آن نوشته شده است.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه افزایش اعتبار و خرید (از کافه بازار) را انتخاب کنید. اگر اعتبار کافی در اکانت کافه بازار شما وجود داشته باشد، پروسه خرید به سادگی ادامه پیدا می‌کند. در غیر این صورت لازم است تا ابتدا اعتبار اکانت خود در کافه بازار را افزایش دهید.

نکته: با انتخاب گزینه خرید اینترنتی هم می‌توانید به طور مستقیم و از طریق وارد کردن مشخصات کارت اعتباری خود، پروسه خرید جم بازی کلش اف کلنز را به انجام دهید اما توصیه می‌کنیم که تا حد امکان از گزینه افزایش اعتبار و خرید (از کافه بازار) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه خرید جم کلش اف کلنز از بازار (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

تاچ ال سی دی iPhone X

تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10 پلاس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (13)

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
قریبه
قریبه
2 سال گذشته

خداوکیلی اما بازی کلش خیلی خیلی بازی خوبیه 🤩

قریبه
قریبه
2 سال گذشته

کمک کنید لطفن من بلد نیستم ینی هستم نمیشه نه هستم هم میشه هم نمیشه اسلا بیخیال کمک کنید لطفا من میزنم میگه بروز کنید من لول ۹۲ دارم یکیهم ۹۴ کمک کنید لطفن نه نکنید زنگ بزنید نه نزنید 🤣خودم موندم چی نوشتم بخند تا زندگی بهت بخنده 🤣💋💋❤❤❤❤

محمد
محمد
2 سال گذشته

سلام ببخشید من از کافه بازار نصب کردم ولی برا من به دلار
اگه میشه راهنمایی کنید

نورزمان فضلی
نورزمان فضلی
3 سال گذشته

این بازی بسیار عالی و خوب ودل چسپ است

نورزمان فضلی
نورزمان فضلی
3 سال گذشته

من می خواهم جم به خرم