آموزش حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath

حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath

برنامه PhotoMath یک اپلیکیشن بسیار جالب است که به موجب آن می‌توانید دوربین گوشی اندرویدی خود را در جلوی مسائل ریاضی نوشته شده قرار داده و سریعا به پاسخ این مسائل دست پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه استفاده از برنامه PhotoMath به منظور حل مسائل ریاضی با گوشی اندرویدی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath

اگر از افرادی هستید که تمایل دارید بدون دردسر و با استفاده از گوشی هوشمندتان نسبت به حل مسائل ریاضی وارد عمل شوید، این مقاله یکی از بهترین روش‌های ممکن را پیشنهاد می‌کند. برنامه‌ای تحت عنوان PhotoMath وجود دارد که به طور رایگان در گوگل پلی استور (Google Play Store) عرضه شده و قابل دانلود و نصب است. با استفاده از این برنامه می‌توانید تنها با قرار دادن گوشی خود در جلوی مسائل ریاضی نوشته شده، پاسخ آن‌ها را در آن واحد به مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

برنامه PhotoMath با دوربین دستگاه اندرویدی ارتباط دارد و از طریق آن مسئله ریاضی نوشته شده را بررسی می‌کند. سپس مسئله را آنالیز و پاسخ آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.تعمیرات سامسونگ

حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath

در قدوم اول باید برنامه PhotpMath را در دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید. برای انجام این کار کافیست که به گوگل پلی استور مراجعه کنید و نام این اپلیکیشن را جستجو کنید. با کلیک بر روی این قسمت هم به صفحه دانلود برنامه نام برده شده در پلی استور هدایت می‌شوید. پس از دانلود برنامه، آن را در دستگاهتان نصب و اجرا کنید.

حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath

در این شرایط دوربین دستگاه به همراه برنامه PhotoMath فعال می‌شود. شما در صورت مکان حتی قادر به استفاده از چراغ فلش گوشی هوشمندتان هم خواهید بود. در بخش میانی برنامه یک کادر با گوشه‌های قرمز رنگ را مشاهده خواهید کرد. با لمس این کادر می‌توانید ابعاد آن را برای مسائل با پیچیدگی بیشتر، بزرگ کنید. کافیست که متن مسئله ریاضی مد نظرتان را در کادر ارائه شده توسط برنامه PhotoMath قرار دهید. این اپلیکیشن ظرف مدت زمان چند صدم ثانیه پاسخ مسئله ریاضی مد نظرتان را ارائه خواهد کرد.

حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath

بنابراین به همین سادگی می‌توانید از طریق برنامه PhotoMath نسبت به حل مسائل ریاضی با گوشی هوشمندتان وارد عمل شوید. برنامه PhotoMath حتی می‌تواند روش یا راه حلی که برای حل مسئله مد نظرتان به کار برده را نمایش دهد. برای مشاهده این راه حل کافیست که پاسخ ارائه شده از سوی برنامه PhotoMath را لمس کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش حل مسائل ریاضی با گوشی از طریق برنامه PhotoMath پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی سامسونگ S7 edge

قیمت ال سی دی سامسونگ A2 Core

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مانا
مانا
2 سال گذشته

افتضاحه

امیر علی نصیری
امیر علی نصیری
3 سال گذشته

چرغ برنامه بازی درمیارنه ضرب و تقسیم بلد نیس