آموزش تنظیم تعویض سریع در فیفا ۱۸ و استفاده از آن در بازی

آموزش تنظیم تعویض سریع در فیفا 18 و استفاده از آن در بازی

در بازی FIFA 18 یا فیفا 18 قابلیتی تحت عنوان Quick Sub یا تعویض سریع ارائه شده که به موجب آن گیمر ها در حین انجام بازی و بدون توقف آن می‌توانند تعویض های مورد نظرشان را انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تنظیم لیست تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18)

همانطور که می‌دانید بازی فیفا 18 (FIFA 18) از روز هفتم مهر ماه به صورت رسمی منتشر می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این بازی و ویژگی های جدید آن توصیه می‌کنیم به مطالعه دو مقاله هر آنچه باید در مورد بازی فیفا 18 / FIFA 18 بدانیدو مقایسه FIFA 18 با FIFA 17: تغییرات فیفا 18 را بشناسید! بپردازید. یکی از قابلیت های جدیدی که در بازی فیفا 18 (FIFA 18) ارائه شده مربوط به امکان انجام تعویض های سریع (Quick Subs) می‌شود.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

به موجب این قابلیت شما می‌توانید بدون نیاز به توقف بازی و ورود به منوی تنظیمات نسبت به انجام سریع تعویض های مورد نظرتان اقدام کنید. بدین منظور لازم است شما بازیکنان مورد نظرتان برای نمایش در لیست تعویض های سریع را مشخص کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش نحوه تنظیم لیست تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18) بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

نحوه تنظیم لیست تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18)

تصور کنید قصد داریم لیست بازیکنان موجود در بخش تعویض های سریع یک تیم را در بازی فیفا 18 (FIFA 18) شخصی سازی کنیم. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

آموزش تنظیم تعویض سریع در فیفا 18

  • در منوی اصلی بازی FIFA 18 به بخش Customise مراجعه کنید.
  • گزینه Team Sheet را انتخاب کنید.
  • تیمی که تمایل دارید لیست تعویض سریع آن شخصی سازی شود را انتخاب کنید.
  • در صفحه Squad بر روی بازیکنی بروید که تمایل دارید یک تعویض سریع برای وی تعریف شود.

آموزش تنظیم تعویض سریع در فیفا 18

  • زمانی که بر روی بازیکنان مورد نظر رفته‌اید، دکمه R2 / RT را فشرده و نگه دارید تا لیست مثل عکس بالا بخش زیرین صفحه و لیست بازیکنان قابل انتخاب نمایان شود.
  • بازیکن جایگزین مورد نظرتان را از بخش زیرین (نیمکت ذخیره ها) انتخاب کنید.

به همین صورت می‌توانید 3 بازیکن دیگر را هم برای تعویض سریع انتخاب کنید. بدین صورت قادر خواهید بود تا لیست تعویض سریع بازیکنان را برای هر یک از تیم های مورد نظرتان در فیفا 18 (FIFA 18) بهینه سازی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

چگونه نسبت به انجام تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18) اقدام کنیم؟

اما تصور کنید که تنظیم لیست تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18) را برای یک تیم انجام داده‌ایم و با آن تیم وارد یک بازی شدیم. حالا می‌خواهیم با استفاده از لیستی که تهیه کرده‌ایم یک تعویض سریع را انجام دهیم. همانطور که اشاره داشتیم قابلیت تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18) سبب می‌شود تا شما برای انجام تعویض های مورد نظرتان نیازی به توقف بازی نداشته باشید و بتوانید از کوچک ترین فرصت ها مثل زمانی که توپ به اوت می‌رود یا توسط دروازه‌بان گرفته شده و غیره برای انجام تعویض استفاده کنید. بدین منظور کافیست:

  • هر زمان که موقعیتی برای انجام تعویض سریع ایجاد شود (مثل زمانی که توپ به اوت رفته است)، یک آیکون به شکل پاپ‌آپ در گوشه صفحه نمایان می‌شود. با دیدن این آیکون دکمه R2 / RT را فشرده و نگه دارید.
  • از لیست نمایان شده، تعویض مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به همین سادگی و خیلی سریع تعویض مورد نظرتان قبل از شروع مجدد بازی انجام می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تنظیم لیست تعویض سریع در فیفا 18 (FIFA 18) و نحوه انجام تعویض سری در جریان این بازی پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون XR

درب پشت iPhone 8 Plus

قیمت دوربین اصلی آیفون ایکس اس مکس

تعمیرات موبایل

منبع usgamer

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments