آموزش استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

گرند واردن یا همان Grand Warden یکی از هیرو های بسیار قدرتمند و توانا در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) است. در این مقاله قصد داریم به آموزش جامع نحوه استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز – Grand Warden

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “معرفی هیرو های کلش اف کلنز (Clash of Clans)” در رابطه با هیرو های بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) صحبت کوتاهی کرده بودیم. یکی از هیرو هایی که در این بین نام برده شد، گرند واردن یا Grand Warden بود که برای دستیابی به آن باید تاون هال شما به لول 11 ارتقاء داده شود و ساختمان Grand Warden Atlar را بسازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

اما در این مقاله قصد معرفی این هیرو را نداریم، بلکه می‌خواهیم در مورد نحوه استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden) صحبت کنیم و آموزش جامعی را خدمتتان ارائه نماییم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

معرفی مختصر قابلیت‌های اصلی گرند واردن (Grand Warden)

گرند واردن یک هیروی پشتیبانی یا اصطلاحا ساپورتر بسیار قوی است که البته توانایی اتک دادن به ساختمان های دشمن و حتی دفاع از بیس شما را دارد. این هیرو دو قابلیت اصلی را ارائه می‌کند. اولین قابلیت Life Aura نام دارد که همواره فعال است. به موجب این قابلیت در اطراف گرند واردن یک دایره ایجاد می‌شود و تمام سرباز هایی که در محدوده این دایره حضور داشته باشند، خون بیشتری دریافت خواهند کرد. قابلیت Life Aura به طور خودکار و با هر مرحله ارتقاء گرند واردن (Grand Warden) تقویت می‌شود.

اما در سمت مقابل قابلیت یا ابیلیتی اختصاصی گرند واردن (Grand Warden) با نام Eternal Tome قرار دارد. این لول سبب می‌شود تا قدرت آسیب رسانی سرباز های موجود در اطراف گرند واردن افزایش یابد. برخلاف Life Aura این قابلیت باید توسط گیمر در نبردها فعال شود. ضمنا این قابلیت با هر 5 مرحله ارتقاء گرند واردن (Grand Warden) به صورت خودکار تقویت خواهد شد. از دو قابلیت مذکور می‌توانید در اتک های کلش اف کلنز (Clash of Clans) استفاده کنید.

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

اما گرند واردن (Grand Warden) در دفاع هم می‌تواند کاربرد داشته باشد. این هیرو در دفاع به یک مجسمه تبدیل می‌شود و نیرو های دشمن اتک می‌دهد. جالب است بدانید که قابلیت Life Aura در شرایطی که Grand Warden (گرند واردن) به مجسمه تبدیل شود هم فعال باقی می‌ماند و به ساختمان های مجاور خون اضافه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

برای استفاده از گرند واردن یا (Grand Warden) در مله های کلش اف کلنز باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. اولین مسئله این است که گرند واردن در اتک ها به طور خودکار گروهی از سربازانتان را دنبال می‌کند که بیشتری Hitpoint یا مقدار خون را داشته باشند. بدیعی است که در این شرایط گرند واردن (Grand Warden) به طور خودکار به ساختمان هایی اتک می‌دهد که همان سرباز ها در حال اتک دادن به آن هستند.

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

برای مثال اگر گروهی با تعداد مساوی از جاینت ها، آرچر ها، ویزارد و بالون را به عنوان سرباز هایتان در یک اتک پیاده کنید، گرند واردن (Grand Warden) به دنبال گروه جاینت ها می‌رود چرا که این گروه از سرباز هایتان بیشترین مقدار خون را دارند. همچنین گرند واردن (Grand Warden) دقیقا به ساختمان هایی اتک می‌دهد که جاینت ها در حال اتک دادن به آن باشند. پس این مسئله توسط شما قابل کنترل نیست.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ  

حال تصور کنید که در این حین چند تعداد از جاینت هایتان از بین می‌روند و مجموع خون (Hitpoint) گروه جاینت های شما از مجموعه خون گروه ویزاردهایتان کمتر می‌شود! در این شرایط گرند واردن (Grand Warden) به طور خودکار تغییر مسیر داده و به پشتیبانی از ویزاردها خواهد پرداخت و به ساختمان هایی هم اتک می‌دهد که توسط ویزاردها مورد هدف قرار گرفته باشند. پس با شیوه تغییر مسیر Grand Warden آشنا شدید. البته در برخی منابع هم گفته شده که گرند واردن (Grand Warden) همیشه به ساختمان خایی اتک می‌دهد که بیشترین تعداد نیروهای خودی در حال اتک دادن به آن باشند.

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

ویژگی بعدی که برای استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden) باید حتما به آن دقت کنید مربوط به این است که هیروی مذکور می‌تواند به عنوان یک نیروی زمینی یا هوایی در اتک ها شرکت کند. این مسئله فقط منجر می‌شود تا ساختمان های دفاعی دشمن برای اتک دادن به گرند واردن تغییر یابند. برای مثال در حالت زمینی، کنون و مورتار قادر به اتک دادن به گرند واردن هستند اما در حالت هوایی این ساختمان ها نمی‌توانند به او اتک دهند. دقت داشته باشید که گرند واردن (Grand Warden) هیچ مشکلی برای عبور از دیوارهای بیس دشمن ندارد و حتی در حالت زمینی هم می‌تواند از روی دیوارهای دشمن بپرد. پس زمینی (Ground Mode) یا هوایی (Air Mode) کردن گرند واردن فقط منجر به تغییر ساختمان های دفاعی دشمن برای اتک دادن به وی می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

برای استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Clash of Clans)، توصیه می‌کنیم که گرند واردن را در مکانی پیاده کنید که Life Aura او بتواند سرباز های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. از آنجایی که پیشروی گرند واردن در مراحل بعدی چندان قابل کنترل نیست، نمی‌توانیم برای این مسئله راه حلی را ارائه کنیم. در نظر داشته باشید که قابلیت Life Aura گرند واردن به سرباز های شما خون تدریجی نمی‌دهد و مثل اسپل هیل (Heal) عمل نمی‌کند، بلکه فقط مقدار خون کلی آن‌ها را به میزان 20 الی 25 درصد افزایش خواهد داد.

مسئله بعدی مربوط به استفاده از قابلیت Eternal Tome گرند واردن (Grand Warden) می‌شود. این قابلیت سبب می‌گردد تا سرباز های در محدوده و نزدیکی این هیرو برای مدت زمانی در حدود 3.5 الی 5 ثانیه قدرت آسیب رسانی فوق‌العاده بالایی دریافت کنند. کاملا مشخص است که اگر تعداد بیشتری سرباز در محدوده اثرگذاری قابلیت Eternal Tome قرار بگیرند، نتیجه بهتری هم دریافت خواهد شد. پس در استفاده از این ابیلیتی یا توانایی گرند واردن (Grand Warden) دقت کنید و آن را در شرایطی استفاده کنید که سرباز های بیشتری در محدوده مورد نیاز قرار دارند. زمانبندی درست در استفاده از این ابیلتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که برخلاف توانایی‌های هیرو های دیگر، قابلیت Eternal Tome گرند واردن (Grand Warden) قابلیتی است که بر روی سایر سرباز ها تاثیر می‌گذارد نه خود هیرو!

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

به صورت کلی برای استفاده از ابیلیتی Eternal Tome گرند واردن (Grand Warden) بهتر است به نکات و شرایطی زیر دقت داشته باشید تا بهترین زمان ممکن را برای استفاده از این ابیلیتی انتخاب کنید:

  • از این قابلیت در ابتدای اتک استفاده نکنید، چرا که در ابتدای اتک نیرو هایتان در بهترین شرایط و وضعیت ممکن هستند.
  • از این قابلیت در انتهای اتک خود هم استفاده نکنید، چرا که در این شرایط احتمالا نیمی از سرباز هایتان از دست رفته‌اند و استفاده از Eternal Tome فقط به بخش کمی از سرباز ها نیروی مضاعف می‌دهد که چندان به در بخور نیست!
  • سعی کنید که از این ابیلیتی در شرایطی استفاده کنید که سرباز هایتان به سمت اتک دادن به ساختمان های با اهمیت بالا و ساختمان های دفاعی که بیشترین آسیب را به سرباز هایتان می‌زنند، حمله‌ ور می‌شوند. در این شرایط حتی اگر در ابتدای اتک خود هستید هم می‌توانید از قابلیت Eternal Tome استفاده کنید.
  • سعی کنید که همیشه بیشتری تعداد سرباز را در محدوده اثرگذاری قابلیت مذکور قرار دهید و از آن فقط برای تقویت نیروی تعداد کمی از سرباز ها استفاده نکنید.

استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden)

یکی از اسپل هایی که می‌توانید از آن در کنار قابلیت Eternal Tome استفاده کنید، اسپل خشم یا همان Rage Spell است. زمانی که این اسپل با قابلیت Eternal Tome گرند واردن (Grand Warden) ترکیب شود، سرباز هایتان سرعت عمل و قدرت آسیب رسانی فوق‌العاده‌ای کسب می‌کنند و مشاهده خواهید کرد که با چه سرعتی ساختمان های بیس دشمن را نابود می‌کنند. علاوه بر این موضوع، ترکیب این دو سبب می‌شود تا حتی پیاده نظام هایتان به قدری سرعت حرکت پیدا کنند که از تله های فنری عبور نمایند. پس این مسئله را هم می‌توانید به عنوان یک ترفند برای استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden) در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر تاچ ال سی دی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش جامع استفاده از گرند واردن در اتک های کلش اف کلنز (Grand Warden) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

دوربین پشت آیفون اس ای

تاچ ال سی دی A71

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
پژمان رشیدی
پژمان رشیدی
3 سال گذشته

سلام همه چیز رو کامل گفتین ولی نگفتین وقتی اسپل واردن رو میزنین برای چند ثانیه نیروهایی که اطراف واردن هستن آسیب پذیر نیستن و اسپل واردن مث اسپل هیل یا جون عمل میکنه

میثم کریمی
میثم کریمی
5 سال گذشته

سلام خسته نباشین.ممنون بابت راهنمایی خوبتون
آیا تنها ساخت grand warden باعث میشه داخل وار جزو تان ۱۱ حساب شیم؟؟