این روزها پیشرفت تکنولوژی تمامی جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. امکان خرید اینترنتی تنها یکی از امتیازات زندگی در عصر فناوری و تکنولوژی است. شما می توانید هر نوع وسیله و کالایی را به صورت غیر حضوری و تنها از طریق مراجعه به فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. در حوزه فروش عینک نیز سایت های زیادی را می توان یافت که خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار می دهند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با مزایای خرید آنلاین عینک صحبت کنیم.

این روزها پیشرفت تکنولوژی تمامی جنبه های زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. امکان خرید اینترنتی تنها یکی از امتیازات زندگی در عصر فناوری و تکنولوژی است. شما می توانید هر نوع وسیله و کالایی را به صورت غیر حضوری و تنها از طریق مراجعه به فروشگاه های آنلاین تهیه کنید. در حوزه فروش عینک نیز سایت های زیادی را می توان یافت که خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار می دهند. در این مطلب قصد داریم در رابطه با مزایای خرید آنلاین عینک صحبت کنیم.

چرا خرید آنلاین عینک بهتر است؟

چرا خرید آنلاین عینک بهتر است؟

ضعف در بینایی و کم شدن نور چشم از شایع ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد به آن دچار هستند. برخی به دلیل استفاده بیش از حد از وسایل الکترونیکی همچون گوشی و لپتاپ، قوه و کیفیت بینایی خود را تا حدی از دست می دهند و برخی افراد نیز به دلایل ژنتیکی و ارثی دچار ضعف در بینایی می شوند. به هر صورت برای حل این مشکل بهترین راهکار استفاده از عینک است. اما خرید عینک نیز می تواند چالش های خاص خود را داشته باشد.

ممکن است به دلیل مشغله های کاری زیادی که دارید فرصت مراجعه به عینک فروشی را نداشته باشید، یا قیمت عینک در فروشگاه های نزدیک محل زندگیتان بیش از توان مالی و بودجه شما باشد. بنابراین در چنین شرایطی خرید آنلاین عینک می تواند بهترین گزینه باشد. برای آن دسته از افرادی که به نحوی در خصوص سلامت چشمان خود دغدغه مند هستند و تمایل دارند تا عینک استانداردی را با قیمت مناسب و در زمانی کوتاه خریداری کنند، توصیه می شود به فروشگاه های آنلاین معتبری مراجعه نمایند که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

مزایای خرید اینترنتی عینک

خرید آنلاین عینک مزایای بسیاری زیادی دارد که در این بخش به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم:

صرفه جویی در زمان خرید

خیلی از افراد به دلیل اینکه نمی توانند زمان زیادی را در ترافیک شهر سپری کنند و برای خرید محصول موردنظر خود ساعاتی را بیرون از خانه باشند، به طور کل از خرید خود منصرف می شوند و یا این کار را به زمان دیگری موکول می کنند. یکی از مزایای خرید آنلاین عینک، صرفه جویی در زمان است. شما می توانید در خانه و روی مبل خود بنشینید و بدون نیاز به پوشیدن لباس و رانندگی در ترافیک سنگین شهر، خرید خود را به راحتی و تنها با چند کلیک ساده انجام دهید.

دسترسی به تنوع بیشتر محصولات

قطعا خرید آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کند تا تنها با اختیار داشتن یک گوشی هوشمند یا لپتاپ و اتصال به اینترنت به لیستی از بهترین سایت های فروش عینک دسترسی داشته باشید. این فروشگاه ها هر کدام محصولات خود را با تنوع بسیار بالا و به صورت کاملا دسته بندی شده به شما ارائه می کنند. بنابراین قدرت انتخاب شما بسیار بالا می رود.

امکان مقایسه قیمت محصولات

شما می توانید پس از انتخاب نوع و مدل عینک و اطمینان از استانداردهای آن، قبل از تایید نهایی سفارش، قیمت محصول را در فروشگاه های مختلف مقایسه کنید و در نهایت کالایی که با بودجه شما بیشترین همخوانی را دارد انتخاب نمایید.

بهره مندی از تخفیفات ویژه

از آن جایی که فروشگاه های آنلاین معمولا نیازی به پرداخت هزینه های جانبی مانند پرداخت اجاره مغازه، هزینه قبوض و.. ندارند، محصولات خود را با قیمت های مقرون به صرفه تری به بازار آنلاین ارائه می کنند. علاوه بر این، هر مرکز فروشی بنا به مناسبت های مختلف تخفیفاتی را برای محصولات خود در نظر می گیرد که شما می توانید در زمان خرید عینک از این تخفیفات نیز بهره مند شوید.

چگونه به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟

با این حال که خرید عینک به صورت آنلاین می تواند مزایای زیادی داشته باشد، اما باز هم افرادی هستند که با این روش خرید مشکل دارند. آن ها نگران سطح امنیت درگاه های پرداخت آنلاین هستند و مطمئن نیستند که محصولی که خریداری می کنند به طور حتم به دست آن ها خواهد رسید.

البته که در خرید اینترنتی بایستی حتما هوشیار باشید و به هر سایتی اعتماد نکنید. قطعا در میان سایت های فروشنده، مجموعه هایی هستند که از اعتبار کافی برخوردار نبوده و می توانند کلاهبرداری های کلانی از مشتریان نا آگاه کنند. برای انتخاب بهترین سایت فروش عینک باید به یک سری فاکتورها توجه داشته باشید. این موارد به شرح زیر هستند:

  • بررسی نماد اعتماد سایت یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام دهید. تا زمانی که از صحت اطلاعات تماس، آدرس، برند محصول و… اطمینان حاصل نکرده اید، نباید محصولی ثبت سفارش کنید یا هزینه ای برای آن پرداخت کنید. فروشگاه های آنلاین معتبر معمولا تمامی نشان ها و نمادهای اعتماد را در بخشی از سایت قرار می دهند که تمامی کاربران به آن دسترسی داشته باشند.
  • در صورتی که در کنار آدرس سایت علامت و نشان قفل وجود دارد، می توانید از امنیت سایت نیز اطمینان حاصل کنید. آیکون قفل نماد این است که فروشگاه موردنظر مجهز به سیستم امنیت حریم خصوصی است و تمامی اطلاعات حساب مشتریان را امن و محفوظ نگه می دارد.
  • می توانید از نظرات و بازخوردهای افرادی که تجربه خرید از سایت داشته اند نیز استفاده کنید.
  • پشتیبانی سایت فروشگاه نیز می تواند خیال شما را از بابت امنیت و اعتبار سایت آسوده کند.

مهم ترین نکات در خرید آنلاین عینک

برای اینکه کالای خریداری شده دقیقا مطابق با نیاز و انتظارت شما باشد، لازم است در زمان خرید آنلاین حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • برای خرید عینک به سراغ فروشگاه هایی بروید که در حوزه فروش عینک و لنز کاملا متخصص هستند. خرید عینک از سایت هایی که پراکندگی محصول دارند (پوشاک، عینک، کفش و…) پیشنهاد نمی شود.
  • تمامی سایت های فروشگاهی معتبر برای راهنمایی بیشتر مشتریان خود، کارشناسانی را در نظر گرفته اند تا این افراد بتوانند به سوالات شما پاسخ دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول از جمله خدمات پس از فروش، بهتر است با این کارشناسان ارتباط برقرار کرده و مشاوره های لازم را دریافت کنید.
  • همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، بررسی و اطمینان از نماد اعتبار سایت، یکی از مهم ترین نکات قبل از ثبت نهایی سفارشات است.
  • تمامی عینک های اصل و درجه یک که توسط برندهای معتبر و مطرح ساخته شده اند، دارای گارانتی هستند. پس در زمان خرید از نوع و مدت زمان گارانتی اطمینان حاصل کنید.
  • قبل از اینکه اقدام به خرید فریم عینک از فروشگاه های آنلاین کنید، بهتر است ابتدا توسط متخصص چشم یا اپتومتریست تحت معاینه قرار بگیرید تا نمره چشمان شما مشخص شود.
  • برخی از فریم های عینک موجود در بازار از مواد مرغوبی تهیه شده اند و ایجاد حساسیت پوستی برای افراد نمی کنند. در صورتی که از پوست حساسی برخوردار هستید، بهتر است این موضوع را با مشاوره ها و کارشناسان فروش در میان بگذارید و از آن ها بخواهید فریم ضد حساسیت به شما پیشنهاد دهند.
  • تنها برای پرداخت هزینه کمتر به سراغ عینک های تقلبی، فیک و غیر استاندارد نروید. چرا که چنین عینک هایی طول عمر کمی دارند و شما پس از مدتی ناچار به خرید مجدد عینک خواهید بود.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments