چگونه نور صفحه نمایش آیفون‌ها را از حد مجاز کمتر کنیم؟

کم کردن نور صفحه نمایش آیفون dim iphone screen

نور صفحه نمایش آیفون‌ها به مراتب زیاد است و این موضوع در برخی از شرایط منجر به ناراحتی چشم کاربر می‌شود. به عنوان مثال تصور کنید که پیش از خواب از آیفونتان استفاده می‌کنید. در این شرایط به دلیلی اینکه محیط پیرامون شما بسیار تاریک است، نور صفحه نمایش آیفون می‌تواند چشم‌تان را آزاد دهد. مطمئنا در این وضعیت با استفاده از اسلایدر ارائه شده به منظور تنظیم نور صفحه نمایش دستگاه می‌توانید شدت آن را به حداقل میزان ممکن برسانید، اما به واقع حداقل شدت نور صفحه نمایش تعریف شده برای آیفون‌های اپل در حدی کم نیست که در محیطی تاریک منجر به آزار چشم کاربر نشود!با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

در این بین جای نگرانی وجود ندارد چرا که شما با استفاده از روش خاصی که در این مقاله به آموزش آن می‌پردازیم قادر خواهید بود که نور صفحه نمایش آیفون خود را از حداقل میزان تعریف شده برای دستگاه نیز کمتر کنید. در این شرایط دیگر در محیط‌های تاریک با مشکل مواجه نشده و چشم شما دچار خستگی نمی‌شود. در صورتی که طی مراحل انجام این فرآیند سوال یا ابهامی برایتان ایجاد شد، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

به منظور کاهش نور صفحه نمایش آیفون خود ابتدا وارد بخش Settings یا همان تنظیمات دستگاه خود شده و گزینه general را انتخاب کنید. حال وارد بخش Accessibility شوید و گزینه Zoom را لمس نمایید. در بخش فوقانی این صفحه گزینه‌ای با عنوان Zoom قابل مشاهده است که باید اسلایدر آن را فعال کنید تا قابلیت مورد نظر فعال شود.
حال در این صفحه به سمت پایین حرکت کنید. گزینه‌ای با عنوان Zoom Region را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را بر روی حالت Full Screen Zoom قرار دهید. در بخش زیرین این گزینه هم یک آپشن با عنوان Zoom Filter وجود دارد که باید گزینه Low Light را برای آن انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه‌ها در اولین گام قابلیت زوم کردن در صفحه نمایش دستگاه فعال می‌شود و شما با نگه داشتن سه انگشت خود بر روی صفحه نمایش آیفونتان می‌توانید در تصاویر مورد نظر زوم کنید. در این شرایط با زوم کردن و بازگشت مجددا به شرایط اصلی، نور صفحه نمایش آیفونتان به شدت کاهش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

کم کردن نور صفحه نمایش آیفون dim iphone screen

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به منظور اینکه فعال‌سازی این قابلیت از این پس به شیوه ساده‌تری انجام شود، وارد بخش تنظیمات و سپس Accessibility شوید. حال به بخش انتهایی این صفحه مراجعه کنید. گزینه با عنوان Accessibility Shortcut کرده و آپشن Zoom را لمس نمایید. حال با سه بار فشردن دکمه هوم (Home) دستگاه قابلیت زوم تعیین شده فعال و غیرفعال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون XR

ال سی دی Samsung J8

قطعات آیفون اس ای

منبع cnet

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments