با چاپ روی انواع لوح‌های فشرده، اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید

چاپ روی لوح فشرده؛ روش سنتی اما همچنان کارآمد

چاپ روی لوح فشرده؛ روش سنتی اما همچنان کارآمد

احتمالا این موضوع را می‌دانید که سفارش طرح دلخواه به شرکت تولیدکننده دیسک خام، کاری بسیار دشوار است. به همین خاطر این امکان برای شما فراهم شده است که بتوانید روی دیسک مورد نظر، طرح دلخواه خود را چاپ کنید. در این مطلب با انواع روش‌های چاپ روی لوح فشرده و همینطور مزایای این کار آشنا می‌شویم.

چاپ روی لوح فشرده چه مزیتی دارد

در واقع شما با چاپ روی یک لوح فشرده کاری می‌کنید که اعتبار کارتان بیشتر از قبل شود. تصور کنید که یک بازی را در قالب یک دی وی دی ارائه می‌دهید. حال اگر خریدار دیسک را مشاهده کند و متوجه بشود که طرح دیسک همان طرح ساده اولیه است، با خود این تصور را می‌کند که رایت دی وی دی یا رایت سی دی شما به نوعی بی کیفیت است و نمی‌توان روی محتوای داخل آن نیز حساب باز کرد.

حال اگر دیسکی را به مشتری تحویل بدهید که نام برند یا طرح محتوای داخل آن را دارد، خریدار به طور ناخودآگاه با خود تصور می‌کند که دیسک شما دارای محتوا با کیفیت مناسب است و این باعث می‌شود که در دفعات بعدی هم از دیسک‌های شما خریداری کند.

چاپ روی لوح فشرده چه مزیتی دارد

یکی دیگر از مزایای استفاده از چاپ سی دی یا چاپ دی وی دی این است که شما می‌توانید راهنمایی‌ها یا دستورالعمل‌های لازم را روی چاپ خود بنویسید. به عنوان مثال، برای آموزش طریقه نصب یک بازی می‌توانید روی چاپ به صورت پرینت‌شده یا دست‌نویس، موارد قابل توجه را بیان کنید.

چند روش برای چاپ روی لوح فشرده وجود دارد

به طور کلی می‌توان گفت که برای چاپ طرح مورد نظر شما روی لوح فشرده سی دی یا دی وی دی دو روش وجود دارد. این دو روش با عناوین مستقیم و غیر مستقیم شناخته می‌شوند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

چند روش برای چاپ روی لوح فشرده وجود دارد

استفاده از لیبل‌هایی که از قبل چاپ شده‌اند

یک روش ساده و البته مقرون به صرفه برای چاپ CD یا چاپ DVD این است که برچسب‌هایی را به شکل بریده شده دریافت کنید و به صورت دستی روی دیسک بچسبانید. این روش به شما این امکان را می‌دهد تا با وسایلی مانند خودکار هم بتوانید روی دیسک مطالب مورد نیاز را یادداشت کنید.

روش چاپ مستقیم روی لوح فشرده

نوع دیگری از چاپ روی لوح فشرده وجود دارد که چاپ مستقیم نامیده می‌شود. در نظر داشته باشید که در این روش دیسک شما در یک پرینتر قرار می‌گیرد و طرح دلخواه در آن پرینتر روی دیسک چاپ می‌شود. در این روش دیگر خبری از مشکلات چاپ غیر مستقیم نیست اما بد نیست بدانید که دیگر نمی‌توان با خودکار روی دیسک خود متنی را بنویسید.

روش چاپ مستقیم روی لوح فشرده

امور تخصصی چاپ روی انواع لوح فشرده در مجموعه لاوین

لوح فشرده یکی از ابزارهای سنتی انتقال اطلاعات است که می‌توانید برای تغییر ظاهر آن‌ها و البته بالابردن اعتبار کار خود، طرحی را روی آن‌ها چاپ کنید. شما می‌توانید قبل یا بعد از رایت CD یا رایت DVD خود، این کار را انجام دهید و هیچ مشکلی برای اطلاعات روی دیسک پیش نخواهد آمد. برای چاپ طرح دلخواه ما مجموعه لاوین را به شما پیشنهاد می‌کنیم که این نوع خدمات را با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
چاپ نگار
چاپ نگار
1 سال گذشته

ممنون از مقاله زیباتون و عالی بود