بهترین ربات اینستاگرام رایگان و پولی (۵ ربات افزایش فالوور برتر)

بهترین ربات اینستاگرام رایگان و پولی (5 ربات افزایش فالوور برتر)

این روزها اینستاگرام به مهمترین منبع جذب مشتری برای کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است. هرکسی را می بینیم یا در اینستاگرام فعالیت بیزنسی دارد یا به عنوان کاربر عادی در اینستاگرام حضور دارد. همین موضوع از چند سال اخیر تا الان باعث شده تا اینستاگرام به یکی از قطب های اصلی کسب و کارهای آنلاین در ایران تبدیل شود. از جذب مشتری گرفته تا برندسازی و وفادار سازی مشتری توسط اینستاگرام شدنی است.

اما موضوع مهم و قابل بحث تعداد دنبال کنندگان یک پیج در اینستاگرام است. تعداد فالوورها در اینستاگرام به شدت مهم است. چون دقیقا رابطه مستقیم با برندسازی و افزایش فروش برای کسب و کارها دارد. مسلما هرچه تعداد مشتریان در یک کسب و کار بیشتر باشد فروش هم بالاتر خواهد رفت.

حالا چطور باید فالوورهای پیج اینستاگرام خود را بالا ببریم؟ بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام در سال جدید چی هست؟ جذب فالوور هدفمند چگونه است؟ این سوالاتی است که شاید همین حالا در ذهن شما باشد.

در حال حاضر استفاده از ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای افزایش فالوور واقعی و هدفمند پیج اینستاگرام است. حالا اینکه ربات اینستاگرام چیه و چطور کار می کند و بهترین ربات اینستاگرام را از کجا پیدا کنیم موضوعی است که در این مقاله قصد دارم در موردش صحبت کنم. پس پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

آیا خرید فالوور اینستاگرام هنوز هم جواب می دهد؟

قبل از هر چیز اجازه بدهید این موضوع که خرید فالوور خوبه یا بد را برای شما روشن کنم. خرید فالوور اینستاگرام به معنی نابود کردن پیج تان به دستان خودتان است. هر سایتی که فالوور می فروشد در واقع فالوور فیک و غیرواقعی به شما می فروشد. یعنی بود و نبودش هیچ فایده ای برای شما ندارد!

اما طبق الگوریتم جدید اینستاگرام فالوورهای فیک باعث کم شدن نرخ تعامل پیج می شوند و به مرور زمان پیج مورد نظر نمی تواند از راه های جذب فالوور رایگان مثل وارد شدن به هشتگ ها یا اکسپلور استفاده کند.

یک جواریی اینستاگرام متوجه فیک بودن فالوورهای شما می شود و کاری می کند که کلا پیج شما کمتر در دید عموم قرار گیرد. چون از دید اینستاگرام شما قوانین را نقض کرده اید و باید مجازات شوید. مجازات شما هم کم شدن آمار بازدید پیج تان است. پس به هیچ عنوان سمت خریدن فالوور نروید! چون همش فیک است.

 

ربات اینستاگرام چیست و چطور کار می کند؟

ربات اینستاگرام برنامه تحت وب یا اپلیکیشن موبایلی است که مانند یک دستیار مجازی در مدیریت پیج اینستاگرام تان و فعالیت هایی که به رشد شما در اینستاگرام کمک می کند همراه شماست. ربات های اینستاگرامی کاملا هوشمند هستند و دقیقا فعالیت هایی که شما مدنظرتان است را انجام می دهند.

با ربات های اینستاگرام هوشمند می توانید فعالیت های تعاملی در اینستاگرام که باعث افزایش فالوورتان می شود و وقت انجامشان را ندارید را خیلی ساده انجام دهید. برای شروع کافی است با اکانت اینستاگرام تان در ربات اینستاگرام لاگین کنید. سپس می توانید ربات را برای انجام کارهای مورد نیازتان تنظیم کنید.

مثلا می توانید ربات را برای لایک کردن یک سری از پست های خاص، فالو کردن یک سری از افراد خاص، دیدن استوری یا ارسال دایرکت و … تنظیم کنید.

سایت های زیادی هستند که ربات اینستاگرام ارائه می کنند اما باید رباتی را انتخاب کنید که اولا هوشمند باشد و ثانیا همه کاره باشد. با مشخصات کاربری تان (یوزنیم و پسورد اینستاگرامتان) می توانید درون ربات لاگین کنید و از آن استفاده کنید.

 

آیا ربات های اینستاگرام واقعا هوشمند هستند؟

خیلی از ربات های اینستاگرام بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می کنند. مثلا ربات هایی که گزینه ای برای تشخیص فالوور فیک دارند از روی نام کاربری، عکس پروفایل و مشخصات در بیو پروفایل می توانند فیک بودن آن ها را تشخیص دهند. مثلا اگر پروفایل نام کاربری نامفهمومی داشته باشد یا عکس غیرطبیعی داشته باشد به عنوان اکانت فیک اینستاگرام شناسایی می شوند.

یا مثلا گزینه ای در اکثر ربات ها وجود دارد که بر اساس جنسیت فرد در اینستاگرام فالو می کنند. در این صورت هم از روی عکس پروفایل، نام کاربری و … می تواند جنسیت پروفایل مورد نظر را تشخیص دهد و آن را فالو کند.

به طور کلی آپشن های موجود در ربات های اینستاگرام زیاد هستند. یعنی امکانات خیلی بیشتری نسبت به قبل دارند. قبلا فقط فالو و آنفالو و لایک و کامنت بود. اما الان خیلی پیشرفته تر شده اند که این موضوع نشان دهنده هوشمند بودن ربات هاست.

 

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

به جرات می توان گفت که بهترین و جدیدترین روش برای جذب فالوور واقعی و هدفمند استفاده از ربات اینستاگرام همه کاره و هوشمند است. اگر واقعا دنبال روش خوب و مطمئن برای افزایش فالوور اینستاگرام هستید من به شما ربات اینستاگرام را پیشنهاد می کنم.

این روزها کاربرانی که ربات اینستاگرام را به خرید فالوور فیک ترجیح می دهند خیلی بیشتر از قبل شده است. این کار می توان از خدماتی که سایت های خرید فالوور ارائه می کنند ببینید. الان بیشتر آن ها سرویس ربات اینستاگرام به مشتریان خود پیشنهاد می کنند.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام و قانونی که از دیرباز در شبکه های اجتماعی وجود داشته، هرگونه تعامل با دیگران باعث می شود به سمت شما جذب شوند و بخواهند بیشتر پیگیر شما شوند. مثلا در اینستاگرام اگر عکسی را لایک کنید یا کامنتی زیر پستت کسی منتشر کنید صاحب آن پیج به شما جواب می دهد. ممکن است به پیج شما هم سر بزند و در نهایت از شما خوشش بیاید و شما را فالو کند.

برای درک این موضوع کافی است همین حالا این تست را انجام دهید. وارد پیج یکی از هنرمندان شوید و زیر آخرین پستی که منتشر کرده است یک کامنت متفاوت بذارید. ببینید چند نقر کامنت شما را لایک می کنند و به صفحه شما برای فالو کردن تان می آیند.

حال این موضوع توی پیج های بیزنسی خیلی مهم تر است. اگر شما با مخاطبان هدف خود در تعامل باشید چه اتفاقی می افتد؟ مسلما فالوورهای هدفمندتان که واقعا شما را بخواهند افزایش پیدا می کند. مثلا اگر با فالوورهای یک بلاگر لایف استایل در تعامل باشید با فرض اینکه در پیج خود محصولات آرایشی مخصوص خانم ها می فروشید مسلما باعث جذب افرادی می شوید که مرتبط به حوزه کاری شما هستند.

حالا اگر بخواهید این کارها را در طول روز خودتان انجام دهید 2 مسله مهم پیش می آید. اول اینکه فعالیت شما از دید اینستاگرام غیر طبیعی بوده (چون همش در حال لایک و گذاشتن کامنت هستید) به خاطر همین ممکن است پیج اینستاگرام شما را مسدود کند. ثانیا مگر شما بیکار هستید که کل وقت تان را در طول روز برای انجام این کار ها بزارید؟ پس اینجاست که ربات اینستاگرام به کمک شما می آید و کار را برای شما ساده می کند.

 

به جای خرید پیج اینستاگرام از ربات اینستاگرام استفاده کنید!

خرید پیج اینستاگرام دقیقا مثل این است که کسب و کارتان را با دستان خودتان نابود کنید. تمام سایت هایی که اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنند (حداقل 90%) پیج هایی که فالوور غیرفعال دارند را به شما می فروشند. هم فالوورها غیرفعال هستند و هم درصد زیادی از آن ها فیک هستند.

از این گذشته اگر هم پیج اینستاگرامی با فالوورهای واقعی هم خریداری کنید بعد از مدتی به خاطر اینکه موضوع پیج تان عوض می شود و مدل محتوای پیج تغییر پیدا می کند ریزش بسیار شدید فالوور را تجربه خواهید کرد. بعد از گذشت چند روز هم فالوورهای زیادی در پیج تان به فالوور روح تبدیل می شوند.

به همین دلیل بهترین گزینه برای رشد در اینستاگرام استفاده از ربات اینستاگرام است. با ربات اینستاگرام بدون دخالت شما فالوورهای زیادی جذب پیج تان خواهند شد. اصل مطلب در الگوریتم جدید اینستاگرام تعامل است که با ربات اینستاگرام ممکن است.

 

آیا استفاده از ربات اینستاگرام رایگان جواب می دهد؟

ربات های رایگان اینستاگرام زیادی هستند که اکثرا تحت ویندوز هستند. البته ربات اینستاگرام تحت وب خارجی هم وجود دارد که رایگان باشد اما باید بدانید که آپشن هایی که در ربات های رایگان وجود دارد بسیار محدود است. به عنوان مثال فقط فالو آنفالو، لایک پست و کامنت گذاشتن را دارند. ربات های رایگان از هوشمندی لازم برخوردار نیستند و نمی توان انتظار زیادی از آن ها داشت.

همچنین چون رایگان هستند پشتیبانی ندارند و این خود یک مشکل بزرگ خواهد بود. استفاده از ربات های رایگان اینستاگرام ریسک بالایی نیز دارد چون افراد زیادی از این ربات ها استفاده می کنند و همین باعث می شود اینستاگرام حساس شود و اکانت شما را بلاک کند.

 

معرفی بهترین ربات های اینستاگرام

در این قسمت قصد دارم بهترین ربات های اینستاگرام را به شما معرفی کنم. اگر قصد خرید ربات اینستاگرام هوشمند و همه کاره برای افزایش فالوور اینستاگرام را دارید پیشنهاد می کنم ابتدا قابلیت های ربات را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید کنید. چون بسیاری از ربات های اینستاگرام نقص های فنی دارند و شاید آن طور که انتظار دارید عمل نکنند!

 

ربات اینستاگرام اینبو

ربات اینستاگرام اینبو یکی از بهترین ربات های اینستاگرام در حال حاضر است. با استفاده از این ربات علاوه بر جذب فالوور هدفمند می توانید فالوورهای روح و فیک پیج خود را نیز حذف کنید. این کار به شدت باعث جذب بیشتر فالوور هدفمند شما خواهد شد.

 

ربات اینستاگرام اینستافالو

این ربات دقیقا برای جذب فالوور منطقه ای طراحی شده است. با استفاده از این ربات می توانید مخاطبان هدف در شهر یا محله خود را پیدا کنید و به پیج تان جذب کنید. از طریق ربات افزایش فالوور اینستافالو می توانید فالوورها را بر اساس جنسیت نیز تارگت کنید. اینستافالور 1 روز تست رایگان دارد می توانید همین حالا برای تست اقدام کنید.

 

ربات اینستاگرام رادیب

شرکت رادیب یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینستاگرام است. ربات اینستاگرام افزایش فالوور رادیب به شما کمک می کند تا فالوورهای واقعی و هدفمند پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. اگر دنبال یک ربات اینستاگرام بدون بلاکی هستید ربات اینستاگرام رادیب گزینه خوبی برای شماست.

 

ربات اینستاگرام کاربر مجازی

ربات اینستاگرام کاربری مجازی یا v-user یکی از بهترین ربات های اینستاگرام رایگان است که توسط آن می توانید فالوورهای پیج اینستاگرام خود را به طرز قابل توجهی افزایش دهید. این ربات هیچوقت باعث بلاک شدن اکانت اینستاگرام تان نمی شود! چون دقیقا رفتار انسان را تقلید می کند. البته نقص این ربات تحت ویندوز بودنش است که این باعث شده یا سیستم تان کلا باید روشن باشد یا باید برنامه را روی سرور مجازی ران کنید.

 

ربات اینستاگرام نینجاگرام

نینجاگرام نام یک ربات معروف قدیمی اینستاگرام است که تحت ویندوز است. این ربات بارها آپدیت شده است و طبق آخرین الگوریتم های اینستاگرام کار می کند. تحت ویندوز بودن این ربات یک نقص بزرگ است اما قابلیت های زیادی دارد و به خوبی کار می کند. نینجاگرام یک ربات اینستاگرام رایگان است و شما می توانید به راحتی آن را دانلود کنید و ازش استفاده کنید.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردیم بهترین ربات های اینستاگرام رایگان و پولی را به شما معرفی کنیم. اگر واقعا قصد دارید روی اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید و دنبال جذب فالوور هدفمند خوب هستید پیشنهاد می کنم حتما از ربات اینستاگرام برای این کار استفاده کنید.

قبل از خرید ربات اینستاگرام هم سعی کنید حتما به نکات مهمی که در این مقاله گفته شد توجه کنید. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر سوالی در مورد خرید ربات اینستاگرام دارید حتما در قسمت کامنت ها بنویسید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فربد
فربد
1 سال گذشته

ربات اینبو عالیه حتما ازش استفاده کنید

Sina
Sina
1 سال گذشته

sina