پرفکت مانی (perfect money) چیست؟

پرفکت مانی (perfect money) چیست؟

به منظور انجام پرداخت های اینترنتی خود نیاز به استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی خواهید داشت. برخی سرویس های قدرتمند نظیر پی پال، ویزا و مسترکارت امکان انجام خریدهای اینترنتی و نقل و انتقال ارز را فراهم می کنند. اما استفاده از این سرویس ها به دلیل وجود تحریم ها برای کاربران ایرانی ممکن نیست. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی به شمار می رود که به کمک آن می توان ارزهای خود را به سراسر جهان ارسال کرده و یا خرید اینترنتی از سایت های خارجی انجام دهید.

در ادامه با مفهوم پرفکت مانی و کاربرد آن بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با سیستم پرداخت پرفکت مانی

دفتر رسمی پرفکت مانی در کشور پاناما قرار دارد. هدف اصلی از ایجاد سیستم پرداخت پرفکت مانی قابلیت ارسال، دریافت و پرداخت پول به روش کاملا الکترونیکی برای کاربران در سطح بین المللی است.

در واقع به کمک این سیستم امکان نقل و انتقال حجم زیادی پول از یک نقطه جهان به نقطه دیگر فراهم شده است. علاوه بر این با پرفکت مانی می توانید بدون وجود مشکل تحریم ها از سایت های خارجی نظیر آمازون اقدام به خرید اینترنتی کنید.

مثلا در نظر بگیرید قصد خرید یک فایل را از یک سایت خارجی دارید که از سیستم پرفکت مانی پشتیبانی می کند. در این صورت شما می توانید با واحد پولی خود یعنی ریال و کارت بانکی تان ابتدا پرفکت مانی خریداری کرده و سپس با آن فایل مورد نظر خود را از سایت خارجی بخرید.

پرفکت مانی نیز مانند دیگر پلتفرم های پرداخت نظیر پی پال عمل می کند. از آنجا که این شرکت یک شرکت معتبر در زمینه پرداخت الکترونیکی است در حال حاضر بیش از ده ها میلیون کاربر در کل جهان دارد که به خرید ووچر پرفکت مانی می پردازند.

پرفکت مانی (perfect money) چیست؟

علاوه بر این به منظور ذخیره ارز روی حساب های الکترونیکی نیز می توان از سیستم پرفکت مانی استفاده نمود. یا از طریق آن برخی دیگر رمزارزها را نظیر بیت کوین خریداری کرد.

مهم ترین مزیت های پرفکت مانی

در ادامه با مهم ترین مزیت های پرفکت مانی آشنا خواهید شد:

  • برای شروع به کار نیاز به احراز هویت ندارد.
  • امکان دریافت سود سالیانه روی مبالغی که در حساب وجود دارد.
  • نیاز به پرداخت مالت بر درآمد برای تراکنش ها و موجودی وجود ندارد.
  • امکان انتقال آنی پول میان کاربران در سیستم
  • عدم وجود محدودیت برای انجام نقل و انتقالات مالی
  • صرافی های زیادی برای انجام تبدیل ارزها به پرفکت مانی وجود دارند.
  • وجود برنامه شراکت (program of partnership)
  • دارا بودن برنامه معرفی کاربران و دریافت پورسانت

یکی از مهم ترین مزیت های سیستم پرداخت الکترونیکی پرفکت مانی این است که برای کاربران ایرانی تحریم نیست و ایرانیان می توانند به راحتی از امکانات این سیستم بهره ببرند.

سیستم های پرداخت بزرگی مانند پی پال، مسترکارت و ویزاکارت به دلیل قوانین تحریم ایران و برخی دیگر کشورها برای این کشورها قابل دسترسی و استفاده نیستند. اما پرفکت مانی از قوانین تحریم آمریکا پیروی نکرده و همه کاربران سراسر جهان می توانند از آن استفاده کنند.

ثبت نام در سایت پرفکت مانی و افتتاح حساب در آن کاملا رایگان و به صورت غیرحضوری است. پس از ثبت نام در این سایت می توانید از صرافی های ایرانی با کارت بانکی خود اقدام به خرید پرفکت مانی کرده و سپس از سایت های خارجی که از این سیستم پشتیبانی می کنند خدمات و یا کالا مورد نظر خود را خریداری نمایید.

امنیت حساب پرفکت مانی

سیستم پرداخت پرفکت مانی دارای امنیت نسبتا بالا و قابل قبولی است. تامین امنیت در این سیستم به این صورت است که از روش شناسایی آی پی استفاده می کند. یعنی در صورتی که آی پی کاربر تغییر کند باید برای ورود به سیستم ایمیل تایید دریافت کند.

علاوه بر این شما می توانید در بخش امنیت حساب کاربری خود(Security Center) گزینه تایید پیامکی را برای امنیت بیشتر اکانت خود فعال نمایید.

کد کارت (Code Card) یکی دیگر از گزینه های امنیتی در حساب کاربری است. در صورتی که این گزینه را در اکانت خود فعال نمایید سیستم برای شما یک عکس دارای چندین کد ارسال می کند. در این صورت برای هر بار انجام تراکنش در سیستم نیاز به ورود یکی از این کدها خواهید داشت.

نکته مهم: این کد تنها یک بار برای شما ارسال می گردد. در صورتی که آن را فراموش کرده و یا گم کنید دیگر نمی توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید. لذا بهتر است کدها را در چند جای امن یادداشت کرده و نگهداری کنید.

کاربرد پرفکت مانی چیست؟

امکاناتی که سیستم پرداخت پرفکت مانی در اختیار کاربران خود قرار می دهد منجر به سهولت انجام تراکنش های آنلاین شده است. در ادامه با مهم ترین کاربردهای پرفکت مانی آشنا می شوید:

  • قابلیت خرید رمزارزها و تبدیل آنها به یکدیگر با استفاده از پرفکت مانی
  • قابلیت تبدیل ارز پرفکت مانی به ارز دیگر سیستم های مالی
  • قابلیت خرید این ارز توسط سیستم پی پال
  • امکان استفاده از این سیستم در حوزه های مختلف: فروشگاه های آنلاین، هایپ ها و…
  • امکان خرید کالاهای مختلف از سایت هایی که از سیستم پرفکت مانی پشتیبانی می کنند.
  • امکان کسب درآمد ماهانه کاربران در صورت معرفی سیستم به دیگر افراد و دعوت آنها به استفاده از آن
  • قابلیت نگهداری پرفکت مانی روی سه نوع کیف پول مختلف وب سایت، اپلیکیشن اندروید و IOS
  • فراهم شدن امکان انتقال، دریافت و نگهداری ارزهای گوناگون به صورت آنلاین از طریق این سیستم

همانطور که مطالعه کردید سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین جهانی است که حتی با وجود تحریم ها بر خلاف پلتفرم های پی پال، مسترکارت و ویزا کارت که به دلیل وجود تحریم ها محدودیت دسترسی دارند، توسط کاربران ایرانی نیز قابل استفاده است. این سیستم دارای امنیت قابل قبولی است و به دلیل دارا بودن امکانات مختلف کاربردهای گوناگونی دارد.

مرجع: صرافی خرید و فروش ووچر پرفکت مانی کوینی فا

 

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments