هدفون بلوتوثی چی بخرم

هدفون بلوتوثی چی بخرم

هدفون‌ها یکی از پرکاربردترین گجت‌های امروزی هستند که خیلی از افراد روزی چند ساعت از آن‌ها استفاده می‌کنند. گاهی هدفون درست به اندازه گوشی ضروری است، مخصوصا اگر در طول روز چند جلسه داشته باشید، تماس‌های تلفنی‌تان زیاد باشد، در یک محل شلوغ تردد کنید و عاشق موسیقی و پادکست باشید یا صرفا دلتان بخواهد که آهنگ‌های مورد علاقه‌تان همیشه برای شما پخش شوند.

بعد از ابداع هدفون‌های بی‌سیم که با بلوتوث به گوشی وصل می‌شدند، این گجت به کلی متحول شد و حالا مدل‌های متنوعی از برندهای مختلف وجود دارد که می‌توانید به عنوان هدفون روزمره استفاده کنید، یا با آن‌ها ورزش و پیاده‌روی کنید. در این مطلب چند نمونه هدفون بلوتوثی را می‌شناسیم که می‌توانند برای استفاده‌های روزمره و حرفه‌ای مناسب باشند، از گزینه‌های اقتصادی و برندهایی با قیمت مناسب، تا هدفون‌های پرچمدار اپل. در نهایت هم یک گزینه کاربردی و معتبر برای خرید قسطی ایرپاد اپل به شما معرفی می‌کنیم.
هدفون بلوتوثی مناسب

هدفون‌های باکیفیت با قیمت مناسب

در این بخش، سه هدفون بسیار با کیفیت را به شما معرفی می‌کنیم که همه زیر ۳ میلیون تومان قیمت دارند. اگر اولین هدفون بلوتوثی خود را می‌خرید و تجربه چندانی از استفاده آن ندارید، یا بودجه‌ای زیر ۳ میلیون تومان برای خرید هدفون بلوتوثی اقتصادی اما خوب کنار گذاشته‌اید، این سه گزینه را حتما در نظر بگیرید:

 

  • هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

 

هایلو یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است که با قیمتی بسیار مناسب و البته کاربرد زیاد، بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد. مدل W1 دیزاین بسیار زیبایی دارد که در دو رنگ سفید و آبی تیره ارائه می‌شود، و از کدک صوتی APTX و SBC پشتیبانی می‌کند. این یعنی کیفیت صدا در آن نسبت به هدفون‌های هم‌رده بسیار بالاست. قابلیت حذف هوشمند نویز، ۶ ساعت شارژدهی در حالت فعال و طراحی مدرن و مینیمال از دیگر ویژگی‌های هایلو W1 هستند.

 

  • هدفون شیائومی مدل MRY AIR DOST EDITION 3 (مخصوص بازی)

 

اگر روی لپ تاپ یا گوشی تلفن خودتان زیاد بازی می‌کنید و نیاز دارید که صداها را با جزییات کامل و کیفیت بالا بشنوید، این هدفون برایتان ایده آل خواهد بود. این هدفون گوشی‌های بسیار کوچک با طراحی ارگونومیک دارد که به هیچ عنوان از گوش نمی‌افتند، و با  استاندارد IPX4، ظرفیت بسیار بالای باتری و مقاومت در برابر رطوبت و عرق از ویژگی‌های خاص این هدفون هستند.

 

  • هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Air 3 SE

 

یک هدفون مینیمال، بسیار زیبا و البته دارای قابلیت حذف نویز! شیائومی Air 3 SE یک گزینه بسیار مناسب است برای کسانی که بودجه‌شان کم است، و همزمان دوست ندارند هدفون فیک تهیه کنند. قابلیت کنترل صدا، محدوده عملکرد ۱۰ متری و عمر ۲۴ ساعته کیس از جمله دیگر امکانات این مدل هستند.

ایرپاد بلوتوثی

پرچمدارهای بازار برای استفاده همیشگی 

اگر بودجه بیشتری برای خرید هدفون دارید و البته برایتان مهم است که هدفون به روز و پرچمدار استفاده کنید، این چند مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

  • هدفون شیائومی مدل Buds 4 Pro-M2126E1

 

با وجود این که شیائومی مدل های اقتصادی زیادی دارد، در هدفون‌های پرچمدار و گران‌قیمت هم می‌توانید اسمش را ببینید. مثلا این مدل میکروفون‌‍‌های داخلی بسیار با کیفیتی دارد که آن را برای صحبت کردن با تلفن ایده آل کرده‌اند. همچنین دیزاین مدل بادز ۴ پرو یکی از برگ‌های برنده آن است. این هدفون در رنگ‌های مشکی و طلایی ارائه می‌شود و کیفیت صدای بسیار بالا، ظرفیت باتری ۵۳ میلی آمپر و کنترل لمسی از دیگر ویژگی‌های آن هستند.

 

  • هدفون اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 Type-C

 

یکی از هدفون‌های خاص اپل که به جای پورت لایتنینگ، با USB تایپ سی شارژ می‌شود و به همین دلیل از گزینه‌های کاربردی اپل است. این هدفون به شکلی بسیار ارگونومیک طراحی شده تا با تحرک و تعرق از گوش جدا نشود، با یک بار شارژ کیس ۳۰ ساعت پخش موسیقی و ۲۴ ساعت مکالمه را تاب می‌آورد، و نویز کنسلینگ آن همیشه فعال است.

 

  • هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

 

اگر با بزرگ بودن اندازه هدفون مشکلی ندارید و به دنبال مدل‌های فانتزی نوستالژیک هستید، این هدفون با گوشی‌های بزرگ و استایل دهه هشتاد میلادی، دقیقا همان چیزی است که دنبالش می‌گردید. به خاطر دیزاین و رنگ‌های خاصش، مدل ایرپادز مکس یکی از گران‌قیمت‌های اپل محسوب می‌شود. پخش صدای سه‌بعدی برای گیمرها و عاشقان فیلم و سینما احتمالا حسابی جذاب است، و قابلیت حذف نویز استفاده روزمره آن را هم بسیار مناسب کرده است.

 

  • هدفون سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

 

هدفون‌ها یا همان باد سامسونگ از زیباترین طراحی‌های این کمپانی هستند، و طراحی و رنگ‌های جالبی دارند که حسابی بین نوجوانان و جوانان، محبوب شده‌است. قابلیت حذف نویز تا ۳۲ دسی بل، ۱۸ ساعت پخش صدا با یک بار شارژ و صدای Hi-Fi از جمله ویژگی‌های این هدفون پرطرفدار سامسونگ هستند.4هدفون وایرلس

خرید قسطی ایرپاد اپل

تمام مدل‌هایی که به شما معرفی کردیم در بازار ایران موجود هستند و می‌توانید خیلی سریع آن‌ها را بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. اگر برای شما هم دشوار است که قیمت هدفون مورد علاقه خودتان را به صورت یک جا بپردازید، می‌توانید امکان خرید قسطی هدفون را در نظر بگیرید.

برای شروع خرید اقساطی هدفون کافی است وارد پلتفرم‌های وام و اعتباری شوید، مدارک مورد نظر را آپلود کنید و بعد با اعتبار دریافتی هدفون بلوتوثی و ایرپاد مورد نظرتان را به صورت قسطی تهیه کنید.

 

برچسب ها : خرید اقساطی,خرید قسطی,ایرپاد قسطی,ایرپاد اقساطی,هندزفری,هندزفری بلوتوثی

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments