نحوه ساخت اکانت تلگرام بدون شماره و ایمیل؟!

ساخت اکانت تلگرام بدون شماره  از دید خیلی از افراد شاید غیرممکن باشد اما شدنی است. آیا تا کنون به این فکر کرده اید که یک اکانت تلگرام بدون داشتن شماره ایجاد کنید؟ یا در فکر ساخت اکانت تلگرام با ایمیل بوده اید؟ شاید این سوال به ذهن شما هم خطور کرده باشد که ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی چگونه امکان پذیر می باشد!؟  اگر این سوالات، در ذهن شما هم وجود دارند پس توصیه می شود تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید که پاسخ خود را دریافت نمایید.

در واقع شماره هایی وجود دارند که به آنها شماره های مجازی گفته می شود. لذا می توان از آن ها برای ساخت حساب تلگرام بدون شماره واقعی استفاده کرد. درست کردن اکانت تلگرام بدون شماره ترفندها و روش هایی دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

نکات ساخت اکانت تلگرام بدون شماره و با ایمیل

یکی از روش های ساخت پروفایل Telegram ، ساخت اکانت تلگرام با ایمیل می باشید. همانطور که می دانید جهت ثبت نام در پلتفرم تلگرام به شماره موبایل نیاز می باشد. در گذشته اگر فردی تمایل نداشت که از طریق شماره خود در تلگرام اکانت ایجاد نماید می توانست از طریق وارد کردن یک آدرس ایمیل معتبر به جای شماره موبایل واقعی خود، اکانت تلگرام ایجاد نماید.

کاربر از طریق یک ایمیل ثبت نام را انجام می داد، اما پس از ایجاد اکانت مشخص می شد که به تمام امکانات تلگرام دسترسی ندارد. سپس متوجه می شد این مورد یک وعده واهی برای ساخت حساب تلگرام با ایمیل بوده است. در این روش حساب شما به یک ربات متصل می شد و پس از طی مدت زمانی هم ریپورت می گشت. در نتیجه بیشتر دسترسی ها از کاربر سلب می گردید.

شناسایی اکانت های اسپم توسط تلگرام

ساخت اکانت مجازی تلگرام با ایمیل پس از اینکه برخی کاربران از طریق روشی که توضیح داده شد اقدام به ساخت اکانت تلگرام کردند به دلایلی حذف شد. بعضی از کاربران حساب تلگرام با ایمیل ایجاد می کردند سپس به سایر کاربران پیام های آزاردهنده و اسپم ارسال می نمودند.

تلگرام نیز جهت جلوگیری از این اقدام تمام حساب هایی را که با این آدرس ایمیل ایجاد شده بود، مسدود می نمود. این عمل در اکثر مواقع در جهت افزایش تعداد ممبران فیک یک کانال بسیار استفاده می شد، به طوری که در عرض چند ساعت اعضای یک کانال تلگرامی چند هزار نفر افزایش می یافت. از همین رو تلگرام به طور کل امکان ایجاد اکانت تلگرام از طریق آدرس ایمیل را لغو کرد؛ زیرا باعث افزایش اسپم می شد.

 

آموزش ساخت اکانت تلگرام بدون شماره و از طریق ایمیل

احتمالا این عنوان را تا کنون در بسیاری از سایت ها مشاهده کرده  اید و از دیدن آن خوشحال شده اید. متاسفانه بسیاری از افراد سودجو به قصد سوءاستفاده از کاربران از این گونه عناوین استفاده می کنند. در حال حاضر به هیچ وجه امکان ایجاد اکانت تلگرام از طریق ایمیل وجود نداشته و این مورد یک خبر کذب می باشد تا از طریق آن کاربران را فریب دهند.

ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی!

امکان ساخت اکانت تلگرام بدون شماره واقعی یا مجازی به هیچ عنوان وجود ندارد.

ساخت اکانت فیک تلگرام بدون شماره

همانطور که تا اینجای مقاله گفته شد امکان ایجاد و ساخت اکانت تلگرام از طریق ایمیل امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل کاربران به سمت راه حل های دیگر مانند استفاده از شماره های مجازی روی آورده اند. قبلا نرم افزار های ساخت شماره های مجازی بسیاری در دسترس  بودند و کاربر می توانست به راحتی با مراجعه به این اپلیکیشن ها یک شماره مجازی دریافت کند.

اما اکنون به دلیل فیلترینگ و اعمال محدودیت برای کاربران ایرانی امکان دسترسی به این اپلیکیشن ها از داخل ایران با مشکل روبرو شده است. بنابراین به طور مستقیم امکان ساخت شماره مجازی برای تلگرام از بین رفت. بدین منظور شرکت‌های مختصص نظیر جک‌بلک برای ارائه خدمات مربوطه به وجود آمدند. شما کاربران گرامی موبایل کمک می‌تونید برای خرید شماره مجازی تلگرام به این مجموعه مراجعه نمایید.

ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی!

خرید شماره مجازی برای تلگرام

شماره های مجازی ویژگی های قابل توجهی دارند که کاربران به سوی آن ها جذب می شوند، یکی از این ویژگی ها عدم ردیابی این شماره ها می باشد. همین امر سبب شده که بسیاری از کاربران فضای مجازی به خرید اینگونه شماره ها  برای ساخت شبکه های اجتماعی همچون تلگرام، اینستاگرام، تیندر، واتساپ و غیره روی بیاورند.

اما باید به این نکته نیز توجه کنید که خرید یک شماره مجازی که بتواند تمامی این امکانات را در اختیار شما قرار دهد هزینه بالایی هم داشته و به همان نسبت دارای دردسرهای خاص خود نیز می باشد. علت پایین بودن قیمت  برخی از شماره های مجازی این است که کاربر می تواند از آن شماره در اپلیکیشن های محدودی استفاده نماید و برای به کارگیری در همه برنامه ها مناسب نمی باشد.

از طرفی سرویس گوگل ویس برخلاف شماره‌های دارای محدودیت به کاربران می‌تواند خدمات فوق العاده‌ای با قیمتی مناسب ارائه دهد.

خرید شماره های مجازی برای تلگرام

یکی از دلایل اصلی کاربران برای استفاده از شماره های مجازی، ساخت اکانت تلگرام و استفاده از آن می باشد. در سال های قبل استفاده از تلگرام رونق بیشتری داشت و کاربران از این پلتفرم بسیار استفاده می کردند. اما پس از محدودیت های اعمال شده برای دسترسی به تلگرام بیشتر افراد به واتساپ و دیگر شبکه های مجازی روی آوردند. اما تلگرام همچنان کاربران مخصوص به خود را دارد و خیلی از این افراد در کنار ساخت اکانت واتساپ، از طریق خرید شماره های مجازی اکانت تلگرام خود را ایجاد کرده اند.

به همین دلیل سایت‌هایی که اینگونه شماره ها را ارائه می دهند هنوز هم رونق زیادی دارند. اما بسیاری از کاربران در هنگام خرید شماره های مجازی از طریق اینترنت به این نکته دقت نمی کنند که صاحبان این سایت ها در بسیاری موارد در ازای دریافت مبالغ هنگفت، شماره های مجازی در اختیارشان قرار می دهند که ریپورت بوده و به خیلی از امکانات تلگرام دسترسی ندارد.

شما با خرید از مجموعه جک‌بلک دیگر با اینگونه مشکلات سروکار نخواهید داشت.

ساخت اکانت تلگرام بدون نیاز به شماره واقعی و مجازی!

مزایای استفاده از شماره های مجازی:

همانطور که قبلا گفته شد یکی از مزایای استفاده از شماره های مجازی عدم ردیابی آن ها می باشد. در ادامه برخی دیگر از دلایل استفاده از این گونه شماره ها آورده شده است:

توسعه بیزینس:

در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها به صورت آنلاین در  کشور های مختلف فعالیت می کنند. خیلی از این شرکت ها در  آن کشور هیچ گونه نمایندگی ندارند. برای چنین موقعیت هایی استفاده از شماره های مجازی بسیار مفید می باشد. این کسب و کارها می توانند از طریق دریافت شماره مجازی کشوری که در آن فعالیت می کنند، اعتماد مشتریان آن کشور را به خود جلب نمایند.

خصوصا برای کسب‌وکارهای ایرانی داشتن یک شماره آمریکا می‌تواند اعتبار بسیاری اهدا کند. شماره مجازی گوگل ویس، محصول شرکت گوگل برای این امر بهترین انتخاب ممکن است.

عدم نمایش شماره واقعی به کاربران:

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به هر دلیلی تمایلی به نمایان شدن شماره واقعی خود در این پلتفرم ها ندارند. آنها ترجیح می دهند از شماره های مجازی برای ثبت نام در شبکه های اجتماعی استفاده نمایند. لازم به ذکر است زمانی که از طریق شماره های غیر واقعی در شبکه های مجازی ثبت نام می کنید دیگر افرادی که شماره اصلی شما را دارند هم نمی توانند با وارد کردن شماره اصلی ، موفق به یافتن شما شوند.

نیاز به داشتن شماره ای جدید:

در پیام رسان هایی مانند تلگرام امکان ساخت اکانت با یک شماره، بیش از یک بار وجود ندارد. به این معنی که هر شماره تنها می تواند یک اکانت در تلگرام داشته باشد. از همین رو اگر شخصی نیاز به اکانت دیگری در تلگرام داشته باشد، می بایست شماره دیگری تهیه نماید. لذا شماره های مجازی نسبت به شماره های واقعی به صرفه تر می باشد .

مزایای استفاده از شماره های مجازی:

مشاهده اخلال در زمان ثبت نام:

پس از محدودیت های اعمال شده در ایران برای دسترسی به تلگرام و فیلتر شدن این پیام رسان، بسیاری از افراد کد تابید مربوط به احراز هویت را دریافت نمی کنند. این مورد یکی از مشکلات ایجاد حساب کاربری در تلگرام یا واتساپ شده است. به همین دلیل استفاده از شماره های مجازی این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند به راحتی ثبت نام کرده و مشکلی در دریافت کد نداشته باشند.

روشی مطمئن ساخت اکانت تلگرام

کاربران امکان ایجاد اکانت تلگرام از طریق ایمیل را ندارند. یکی از دلایل لغو این مورد افزایش ارسال اسپم بوده است. همچنین خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی تمایلی به آشکار سازی شماره اصلی خود در این پلتفرم ها ندارند. آنها تمایل دارند با خرید شماره مجازی اقدام به ایجاد اکانت در این پلتفرم کنند.

توصیه می شود در هنگام خرید شماره مجازی تلگرام نسبت به معتبر بودن سایتی که از آن قصد خرید دارید، اطمینان حاصل کنید. همانطور که گفته شد افراد سودجو می توانند به راحتی از این طریق از شما سو استفاده کنند.

مجموعه جک‌بلک ارائه دهنده انواع شماره مجازی معتبر نظیر گوگل ویس و اسکایپ و همچنین سیم کارت‌های فیزیکی خارجی مثل گرجستان و استونی در خدمت شما کاربران گرامی می‌باشد. از بین موارد ذکر شده شماره مجازی گوگل ویس دارای برترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت برای فعالیت در شبکات اجتماعی برخوردار است.

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments