معرفی پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌های ۵۵ اینچ در سال ۱۴۰۰

پرفروش‌ترین‌ تلویزیون‌های 55 اینچ در سال 1400

تلویزیون‌های 55 اینچ را می‌توان در لیست پرطرفدارترین تلویزیون‌های موجود در بازار تلقی کرد و سهم بزرگی از بازار رقابتی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. دلیل محبوبیت این تلویزیون‌ها را می‌توان در سهولت نصب و حمل آن‌ها جستجو کرد، به علاوه ابعاد جمع و جور منجر شده که کمترین فضا را به خود اختصاص دهند. سایز 55 اینچ معمولا برای فضاهایی با متراژ متوسط و بزرگ مناسب می‌باشد، بنابراین نمایشگر آن‌ها به خوبی پاسخگوی نمایش محتوای جذاب باجزئیات غنی خواهد بود. سایز مناسب این تلویزیون‌ها منجر شده ضمن ایجاد جلوه‌ای شیک و با شکوه، فضایی کمی را نیز اشغال نمایند. سایز 55 اینچ توسط کمپانی‌های متعدد در طراحی مختلف روانه بازار شده‌ است که می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود محصولی ایده آل برگزینید. تلویزیون‌های 55 اینچ به دلیل سایز ایده آل نمایشگر و قیمت مناسب نسبت به سایز‌های بزرگ‌تر، در دسته تلویزیون‌های پر فروش قرار گرفته‌اند. این تلویزیون‌ها با کیفیت تصویر مختلف و امکانات متنوع روانه بازار شده‌اند که موجب سردرگمی بیشتر کاربران شده‌ است. ما در این مقاله شما را با پر فروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ آشنا خواهیم کرد تا با آگاهی از مشخصات این محصولات، بهترین تصمیم گیری را در خرید مطمئن از آن خود کنید. هر کدام از این تلویزیون‌ها از کمپانی‌های مختلف هستند که با ارائه امکانات منحصر به فرد بهترین گزینه برای شما خواهند بود، بنابراین خالی از لطف نخواهد بود تا آخر مقاله ما را همراهی کنید.

تلویزیون سامسونگ 55AU7000

تلویزیون 55AU7000 از تولیدات 2021 برند پیشتاز سامسونگ می‌باشد که با ویژگی‌های مطلوبی همراه شده است تا بهترین گزینه برای شما باشد. این تلویزیون بی نظیر در بدنه‌ای خوش تراش و طراحی عامه پسند عرضه شده است تا محصول انتخابی شما ضمن ارتقای دکوراسیون منزل باشد. بهره گیری از رزولوشن خیره کننده  3840×2160زمنه ساز شده است که شاهد محتوای بی نقص در کیفیت تصویر4K  باشید تا جزئیات غنی در رزولون بالا برای شما قابل رویت باشند. البته تنها کیفیت تصویر برای نمایش محتوای بی نقص کافی نخواهد بود، به همین دلیل این تلویزیون کارا با پشتیبانی از پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K خلق محتوای بی نقص را امکان پذیر خواهد کرد.

توان صوتی مطلوب منجر شده که جزئیات صدا در توان بالا برای شما قابل شنیدن باشد. سیستم صوتی 2 کاناله پخش صدای 20 واتی را امکان پذیر خواهد کرد. البته پشتیبانی از فناوری دالبی دیجیتال پلاس نیز زمینه ساز شده است که پخش صدای فراگیر در توان بالا میسر باشد. تلویزیون 55AU7000 با بهره گیری از امکانات اسمارت جایگاه ویژه‌ای را در لیست تلویزیون‌های پر فروش 55 اینچ به خود اختصاص داده است. سیستم عامل تایزن و دستیار صوتی گوگول را می‌توان از مشخصات کلیدی این محصول کارا دانست.

تلویزیون سامسونگ 55AU7000

تلویزیون ال‌جی 55UN8060

تلویزیون 55UN8060  یکی از محصولات منحصر به فرد و کار آمد برند پیشاز ال‌جی می‌باشد که در سال 2020 با مشخصات پسندیده روانه بازار شده است. این محصول بی نظیر در طراحی زیبا و با ویژگی‌های ظاهری عامه پسند عرضه شده است، البته باید مد نظر داشته باشید که ال‌جی قیمت مناسبی را نیز برای آن در نظر گرفته است تا گزینه‌ای مطلوب برای کاربران با بودجه محدود نیز باشد. این تلویزیون کارا با نمایش محتوای خیره کننده در کیفیت تصویر 4K خلق محتوای وسوسه کننده را برای شما به ارمغان می‌آورد. البته با پشتیبانی از فناوری‌های کارا همچون Active HDR و Filmmaker Mode نمایش محتوای طبیعی و زنده را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر مشخصات تصویری خیره کننده در زمینه پخش صدای با کیفیت نیز عملکرد مطولوب به اجرا گذاشته است.

پخش صدای خیره کننده در توان 20 وات قطعا تجربه شنیداری شما را تقویت می‌بخشد. استفاده از فناوری Clear Voice III در بخش صدای این تلویزیون منجر شده که صدا را به صورت شفاف و بدون نویز و ناخالصی دریافت نمایید. سیستم عاملwebOS ، قابلیت اتصال به وای فای و پشتیبانی از دستیار گوگل امکانات اسمارت این تلویزیون را تشکیل داده‌اند. محتوای جذاب خود را به صورت آنلاین جستجو کنید و امکان کنترل صوتی تلویزیون 55UN8060 را داشته باشید.

تلویزیون ال‌جی 55UN8060

تلویزیون سونی 55X8000H

سونی برندی پیشتاز در عرصه تولید و ساخت انواع تلویزیون به شمار می‌آید که تلویزیون 55X8000H را نیز در دسته تلویزیون‌های محبوب روانه بازار کرده است. این محصول بی نظیر با ارائه امکانات گسترده در زمینه نمایش محتوای با کیفیت، پخش صدای غنی و بهره گیری از امکانات اسمارت، جایگاه ویژه‌ای را در بین پر فروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ به خود اختصاص داده است.  این محصول کم نظیر در ظاهری شیک و خیره کننده ظاهر شده است تا تکمیل کننده دکوراسیون منزل شما باشد. نمایش محتوای بصری در رزولوشن 4K امکان پذیر می‌شود و توسط پردازشگر 4K HDR Processor X1 از جزئیات غنی و تصاویر تقویت شده لذت خواهید برد.

این محصول نیز همانند سایر تلویزیون‌های 55 اینچ توسط سیستم صوتی 2 کاناله پخش صدای 20 واتی را میسر می‌سازد. سیستم عامل اندروید جذابیت تلویزویون X8000H را افزایش داده و رابط کاربری سریع و آسان را برای شما به ارمغان می‌آورد. با وجود امکانات گسترده و طراحی پسندیده این محصول بی نظیر به قیمت مطلوبی مجهز شده است که می‌تواند گزینه‌ای مطمئن برای شما باشد.

تلویزیون سونی 55X8000H

تلویزیون شیائومی 554S

شیائومی یکی از برندهای موفق در زمینه تولید و ساخت انواع تلویزیون‌های پیشرفته می‌باشد که به تازگی به پیشرفت چشمگیری در این زمینه دست یافته است. تلویزیون 554S در سایز 55 اینچ از برند نام آوازه شیائومی در سال 2020 روانه بازار شده است. این محصول در ظاهری آراسته و سنجیده پا به عرصه رقابتی گشوده است تا به جایگاه ویژه در بین کاربران دست یابد.

کیفیت تصویر این تلویزیون کارآمد 4K بوده و تصاویر را در رزولوشن بهبود یافته به معرض نمایش می‌گذارد. البته پشتیبانی از فناوری‌های خیره کننده نیز زمینه ساز شده است که تصاویر را در بالاترین وضوح مشاهده نمایید.‌ قابلیت پشتیبانی از فرمت HDR شرایط مطلوب را برای ایجاد کنتراست تحسین کننده و دقت رنگی بالا ایجاد خواهد کرد.‌ این محصول بی نظیر با خلق محتوای با کیفیت و پخش صدای 20 واتی تجربه دیداری هیجان انگیز و نفس گیر را برای شما رقم می‌زند.‌ تلویزیون شیائومی بر پایه‌ی سیستم عامل پیشرفته اندروید طراحی شده و امکان دانلود جدیدترین برنامه‌ها را برای شما فراهم می‌سازد. این تلویزیون پسندیده نیز با میزبانی از ویژگی‌های کارآمد در لیست پر فروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ جا خوش کرده است.‌

تلویزیون شیائومی 554S

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments