ساخت فروشگاه اینترنتی با گوشی در ۵ دقیقه

ساخت فروشگاه اینترنتی با گوشی در 5 دقیقه

در همین چهار/پنج سال گذشته و مخصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا، آمار متقاضیان طراحی سایت در کل جهان به شدت بالا رفته. در واقع امروز نیاز به راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی آنقدر زیاد شده که خیلی از مخاطبان، از جمله خود شما حتی به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی با گوشی افتاده‌اید.

در این شرایط، شاید خیلی‌ها به شما گفته باشند که ساخت وب سایت با تلفن همراه ممکن نیست اما خب ما می‌خواهیم برعکس، نه تنها به شما بگوییم که این کار ممکن است، بلکه نحوه انجامش را هم آموزش بدهیم و ساخت فروشگاه اینترنتی با 7 روز تست رایگان را به شما پیشنهاد میدهیم.

چطور با گوشی موبایل سایت بسازیم؟

ببینید، طراحی سایت با کدنویسی اختصاصی، با گوشی موبایل امکان‌پذیر نیست. پس در این شرایط تنها راهکار ممکن، استفاده از یک سایت ساز و فروشگاه ساز است.

چطور با گوشی موبایل سایت بسازیم؟

سایت سازها در واقع ابزارهایی هستند که مراحل و فرآیند طراحی سایت را تا جای ممکن برای شما ساده کرده‌اند.

به این ترتیب عملا شما با وارد شدن به آنها، می‌توانید در قدم اول یکی از چندین قالب و ظاهری که برای‌تان طراحی شده را انتخاب کرده، ثبت نام کنید و در کم‌تر از 5 دقیقه، سایت‌تان را تحویل بگیرید! اگر می‌خواهید با گوشی موبایل برای خودتان یک سایت کامل درست کنید، در مقاله آموزش طراحی سایت روش این کار را توضیح داده‌ایم.

کدام سایت ساز را انتخاب کنیم؟

در سطح وب سایت سازهای زیادی وجود دارند و خب همین تعدد آنها شاید باعث شود از خودتان بپرسید که باید کدام سایت ساز را برای طراحی سایت با موبایل انتخاب کنیم؟ اگر نظر و تجربه ما را بخواهید حین انتخاب سیستم مورد نظر، باید به این فاکتورها توجه کنید:

  • قیمت و تعرفه طراحی سایت
  • پشتیبانی
  • کیفیت ظاهر و قالب
  • شناخته‌شده بودن برند سایت ساز
  • وجود یا عدم وجود قابلیت تست سایت.

در حال حاضر، سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال، به عنوان قدیمی‌ترین ابزار سایت ساز در وب فارسی شناخته می‌شود. هزینه‌های طراحی سایت در این ابزار نسبت به دیگر ابزارها، بسیار متناسب و معقول است، در صورت خرید سایت از این سایت ساز پشتیبانی مادام‌العمر رایگان دریافت می‌کنید، ظاهر سایت‌هایی که به شما می‌دهند کاملا حرفه‌ای است و مهم‌تر از همه، با سایت ساز پرتال شما می‌توانید به مدت 7 روز به طور کاملا رایگان از ابزار استفاده کرده و در نهایت در صورتی که از سایت‌تان رضایت داشتید، هزینه سالانه آن را بپردازید.

پس پیشنهاد می‌کنیم برای شروع، وارد صفحه فروشگاه ساز در پرتال شده، با نام و ایمیل ثبت نام کنید و در آخر بعد از انتخاب قالب مورد نظر، سایت‌تان را تحویل بگیرید.

هزینه‌های طراحی سایت با موبایل چقدر است؟

ببینید، اصولا سایت سازها بر خلاف شرکت‌های طراحی سایت، به‌شکل سالانه هزینه کمی را از شما برای نگهداری از سایت‌تان دریافت می‌کنند. نکته مثبت اینجاست که شما با پرداخت این هزینه اندک، از پرداخت هزینه‌های پشتیبانی سایت، هاست و… هم معاف می‌شوید.

هزینه‌های طراحی سایت با موبایل چقدر است؟

در هر حال، اگر انتخاب‌تان سایت ساز پرتال بوده، هزینه‌های سالیانه فروشگاهی که با این ابزار می‌سازید، با توجه به پلنی که انتخاب می‌کنید، چیزی بین 1 میلیون تا 5 میلیون تومان است. البته در ابتدای مسیر با توجه به اینکه نیاز به فروشگاه اینترنتی خیلی قدرتمندی ندارید، می‌توانید با پلن های ارزان شروع کرده و در ادامه با افزایش درآمد، سایت‌تان را هم گسترش بدهید.

بعد از ساخت سایت چه کنیم؟

خب، حالا بعد از همه اینها تصور می‌کنیم که شما به راحتی سایت‌تان را به کمک سایت ساز پرتال راه اندازی کردید. اما بعد از این باید چه کنیم که این فروشگاه اینترنتی به درآمد برسد؟

جواب بازاریابی اینترنتی است! یعنی چه؟ در ادامه با توضیح انواع روش‌های بازاریابی اینترنتی متوجه منظورم می‌شوید.

  1. سئو سایت

SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو، یک‌سری راهکار و تکنیک است که با پیاده کردن‌شان روی سایت، وب سایت‌تان در نتایج جستجو بهینه می‌شود. این یعنی وقتی کاربران یک کلمه مرتبط به سایت شما، مثلا خرید موبایل، را جستجو کنند، سایت شما را در صفحه اول گوگل مشاهده کرده و وارد آن می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید این مخاطبان را تبدیل به خریدار کنید.

  1. تولید محتوای متنی

منظور از تولید محتوا، نوشتن همان مقاله‌هایی است که در سایت‌های مختلف سطح وب (از جمله همین محتوا) می‌بینید. در واقع بخش مهمی از سئو سایت و البته جذب مخاطب، به همین تولید محتوا برمی‌گردد.

تولید محتوای متنی

  1. تبلیغات آنلاین

راهکار بعدی برای جذب مخاطب و بازاریابی اینترنتی، تبلیغات آنلاین است. در این روش تبلیغ کسب و کار و محصولات‌تان را در سایت‌های پربازدید سطح وب به نمایش می‌گذارید. به این ترتیب مخاطبان را جذب کرده و آنها را تبدیل به خریدار می‌کنید.

  1. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین روش‌ها و البته پربازده‌ترین‌ها برای جذب مخاطب به فروشگاه اینترنتی که با موبایل ساخته‌اید، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. در این راهکار اقدام به تولید محتوای رایگان و البته جذاب در اینستاگرام می‌کنید تا مخاطبان با پیج‌تان آشنا شده، آن را فالو کنند و در نهایت آنها را تبدیل به خریدار می‌کنید.

کلام آخر، درنگ نکنید!

اگر واقعا تصمیم‌تان برای طراحی سایت با موبایل و رسیدن به درآمد از طریق آن جدی است، همین حالا وارد فروشگاه ساز پرتال شده و در کم‌تر از 5 دقیقه و بدون هیچ هزینه‌ای، فروشگاه اینترنتی‌تان را بسازید. باور کنید اگر به هر بهانه‌ای انجام این کار را به بعد موکول کنید، مدت زیادی زمان‌تان را تلف خواهید کرد.

پس برای شروع، درنگ نکنید! اگر می‌خواهید برای خودتان یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، طراحی وب سایت با فروشگاه ساز و سایت ساز پرتال را امتحان کنید. همچنین می‌توانید با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنیم.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments