معرفی مرکز خرید ایست پوینت گرجستان برای خرید لوازم دیجیتال در نوروز

سایت خرید و فروش در گرجستان

گرجستان دارای مراکز خرید زیاد لوکس و خوبی است که می توانید در سفر به این شهر از آنها دیدن کنید. تفلیس محبوب ترین شهر گرجستان برای سفر است، بنابراین مراکز خرید زیادی دارد که می توانید هم خرید ارزان و هم لوکس داشته باشید.

البته مراکز خرید فقط مکانی برای خرید نیستند و حتی می توانید برای غذا و سرگرمی به این مراکز خرید بروید، یک از این مراکز خرید مرکز خرید ایست پوینت گرجستان است.

مجتمع خرید و سرگرمی ایست پوینت که بیش از 24 هکتار وسعت دارد، این مرکز خرید پس از افتتاح در سال 2015، به یک مرکز خرده فروشی و تفریحی خانوادگی کلیدی نه تنها برای شهر تفلیس بلکه برای کل منطقه تبدیل شده است.

این پروژه توسط شرکت Quadrum Global که توسط شرکت تابعه LLC CBD Development در گرجستان است اجرا شد، کل سرمایه گذاری ایست پوینت به 100 میلیون دلار نزدیک شد و این پروژه حدود 3 هزار شغل جدید ایجاد کرد.

خرید در تفلیس پایتخت گرجستان با یک مرکز خرید و سرگرمی کاملاً جدید که بزرگترین در نوع خود در این کشور است، غنی است.

مرکز خرید ایست پوینت داراری مساحتی به وسعت 85 هزار متر مربع است و درفاصله 9 کیلومتری از بزرگراهی که مرکز شهر را به فرودگاه بین ‌المللی تفلیس متصل می کند قرار دارد، گفته می شود در نوروز حدود 70 هزار مشتری از مرکز خرید ایست پوینت گرجستان بازدید می کنند.

سایت خرید و فروش در گرجستان

امکانات مرکز خرید ایست پوینت گرجستان

تا به حال به این فکر کرده اید که با دوستان و خانواده برای تعطیلات نوروز به کجای گرجستان بروید؟ ایست پوینت بهترین مکان برای سرگرمی شماست، استخر بولینگ و 10 سالن سینما با فیلم‌ های جدید و اولین نمایشگر بزرگ اروپا برای دوستداران سینما است.

این مرکز خرید شامل یک هایپر مارکت، اولین فروشگاه DIY شهر، دارای اولین فروشگاه لوازم الکترونیکی و لوازم دیجیتال گرجستان که همه فروشگاه های لوازم الکترونیکی و لوازم دیجیتال را در یک فضا جمع کرده است.

یک مرکز خرید مد در فضای باز به مساحت 27 هزار متر مربع، ده سالن سینما و بیش از 150 فروشگاه مارک دار است، برندهای اصل که قبلاً در بازار خرده فروشی گرجستان مشهود بودند در این مرکز حضور دارند.

مرکز خرید ایست پوینت یک مجموعه سینمایی ده صفحه ‌ای با فناوری IMAX را به نمایش گذاشته است، این نمایشگر، اولین نمایشگر بزرگ در اروپا است.

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به یک مرکز سرگرمی برای کودکان و یک مرکز آموزشی در وسعت 3500 متر مربع اشاره کرد که این یک ویژگی منحصر به فرد آن است.

این مرکز خرید همچنین دارای یک سالن بولینگ حرفه ‌ای 12 خطی و بیش از 150 فروشگاه، چندین رستوران متنوع را ارائه می‌ دهد. علاوه بر این، برای پارکینگ نیز مشکلی وجود ندارد این مرکز خرید دارای بیش از 2 هزار جای پارک است.

برای سهولت دسترسی به مرکز خرید ایست پوینت، یک سرویس اتوبوس رایگان از ایستگاه مترو سامگوری به سمت ایست پوینت اضافه شده است که هر 15 دقیقه یکبار حرکت می کند. همچنین مسیر جدید مینی ‌بوس روستاوی به ایست پوینت نیز راه‌ اندازی شد. برای اطلاع از تور گرجستان به سایت تریپ مراجعه کنید.

فروشگاه های مرکز خرید ایست پوینت

در این مرکز خرید فروشگاه های مختلف با برند های معروف روز جهانی قرار دارد، که خواسته هر سلیقه ای را برآورده می کند.

این مرکز خرید از چندین طبقه تشکیل شده، که هر طبقه دارای فروشگاه های متنوع از پوشاک گرفته تا لوازم دیجیتال است.

قیمت پوشاک در گرجستان

فروشگاه پوشاک مد روز

این  مرکز خرید دارای بیش از 30 فروشگاه از برندهای مختلف در بخش پوشاک مد روز مرکز خرید ایست پوینت است، از برندهای معروف این فروشگاه ها می توان موارد زیر را نام برد:

ماسیمو دوتی (Massimo Dutti) :  این برند اسپانیایی است که بسیار لوکس می باشد و در طبقه همکف قرار دارد.

اچ اند ام (H&M) : این برندی بین المللی است که بسیار محبوب می باشد و درطبقه همکف و اول قرار دارد.

یو اس پولو (U.S POLOT )  : برند پولو یکی از برندهای معروف  آمریکایی است که در طبقه همکف این فروشگاه قرار دارد.

کوتون  (KOTON) : برندی است ترکیه ای که شهرت جهانی دارد و کیفیت بالایی دارد فروشگاه های این برند در طبقات همکف و اول مرکز خرید ایست پوینت قرار دارد.

استرادیواریوس (Stradivarius) : برندی معروف و بین المللی است که در زمینه پوشاک بانوان فعالیت دارد و در طبقه همکف قرار گرفته است.

منگو (MANGO): این برند یکی از برندهای معروف در جهان است که قیمت های مناسب با کیفیت بالا را ارئه می دهد فروشگاه های این برند در طبقات همکف و اول قرار دارد.

ال ‌سی وایکیکی  (LC WAIKIKI)  : برندی ترکیه ای و به صرفه است این فروشگاه در طبقات طبقه همکف و اول قرار دارد.

برشکا (Bershka)  : این برند اسپانیایی معروفی است که همه در جهان آن را می شناسند ودر طبقه همکف قرار دارد.

زارا  (Zara)  :  این برند نیز در طبقات همکف و اول مرکز خرید ایست پوینت قرار دارد.

فروشگاه پوشاک کودکان 

در این مرکز خرید شما می توانید بیش از 15 فروشگاه متنوع در زمینه پوشاک برای کودکان خود را بیابید و در آن خریدی خوب داشته باشید.

زارا کیدز (ZARA KIDS) : فروشگاه این برند در طبقه اول قرار دارد.

مادِرکِر  (Mothercare) : این فروشگاه برندی انگلیسی و معروف است که  در زمینه پوشاک نوزادان و مادران باردار فعالیت دارد این فروشگاه نیز در طبقه همکف قرار دارد.

او.وی.اس کیدز  (OVS KIDS) : برندی ایتالیایی است که مخصوص کودکان است و در طبقه همکف قرار دارد.

منگو کیدز  |(MANGO KIDS)  : فروشگاه پوشاک کودکان این برند نیز در طبقه اول قرار دارد.

ال ‌سی وایکیکی کیدز  (LC WAIKIKI KIDS)  : برند قیمت مناسب برای پوشاک کودکان می باشد و در طبقه همکف است.

فروشگاه کیف و کفش

بیش از 15 فروشگاه متنوع از کیف ها و کفش ها برند های مختلف از سراسر جهان را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید.

آلدو  (Aldo ) : این برند، برندی کانادایی و مشهور است که در زمینه کیف و کفش فعالیت دارد و در طبقه همکف قرار دارد.

کانورس (Converse) : برندی اقتصادی و به صرفه است که در مرکز خرید ایست پوینت گرجستان قرار دارد، این فروشگاه در طبقه همکف است.

چارلز اند کیث (CHARLES & KEITH) : برندی سنگاپوری مشهور است که در طبقه همکف قرار دارد.

سامسونیت  (Samsonite) : سامونیت برندی آمریکایی است که انواع چمدان ها و کیف مسافرتی را می سازد این فروشگاه نیز در طبقه همکف قرار دارد.

اکو (ECCO ) :  برند مشهور اکو که برندی دانمارکی است در زمینه ی کفش های ورزشی مهارت دارد فروشگاه این برند در طبقه همکف قرار دارد.

جئوکس  (GEOX) : جئوکس برندی معروف در زمینه کفش است که مختص به کشور ایتالیا می باشد این فروشگاه در طبقه همکف است.

کفش مدکدس  (MADKEDS) : برند مدکدس که نمایندگی کفش است و جزو فروشگاه های زنجیره ای در گرجستان می باشد. در این فروشگاه می توان تنوع زیادی از کفش های مختلف را پیدا کرد. این فروشگاه درطبقه همکف قرار دارد.

فروشگاه زیورآلات و لوازم مد

فروشگاه های زیور آلات یا اکسسوری می توانند جلوه ای زیبا به پوشش شما بدهند، در این فروشگاه ها شما می توانید انواع کیف های فانتزی، کفش های خاص، روسری های برند، دستبند های لوکس، کیف پول های اوریجینال، عینک های برندهای مختلف را بیابید، در مرکز خرید ایست پوینت گرجستان می توان بیش از 20 فروشگاه فروشگاه زیورآلات و لوازم مد را پیدا کرد.

آلدو اکسسوریز  (ALDO ACCESSORIES)  : آلدو اکسسوریز برندی معروف در زمینه زیورآلات می باشد این فروشگاه محبوب در طبقه همکف مرکر خرید ایست پوینت قرار دارد.

پارفویز  (Parfois)  : برندی پرتغالی است که بسیار مشهور می باشد. فروشگاه این برند نیز در طبقه همکف قرار دارد.

جواهری سوفیا  (Sofia Jewelry) : اگر قصد خرید زیورآلاتی زیبا و ظریف را دارید از این فروشگاه نیز دیدن کنید. این فروشگاه در طبقه همکف قرار دارد.

دلفوس  (DELFOS) : دلفوس در واقع یک برند نیست فروشگاهی است که در آن می توان طیف وسیعی از زیور آلات و اکسسوریز های متنوع و برندهای طلا و نقره را پیدا کرد. این فروشگاه در طبقه همکف این مجموعه قرار دارد.

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در نوروز 1401

فروشگاه عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی

در مرکز خرید ایست پوینت شما هر چیزی را که نیاز دارید می توانید پیدا کنید، در این مرکز خرید حتی می توانید انواع برند های لوازم آرایشی و عطر های معروف دنیا را بیابید.

فلورمار  (Flormar) : فلورما یکی از برندهای آرایشی معروف ایتالیایی است که طرفداران بسیاری دارد، این برند چندین سال است که در زمینه لوازم آرایشی فعالیت دارد. فروشگاه این برند در طبقه همکف مرکز خرید ایست پوینت قرار دارد.

ایو روشه (Yves Rocher) : ایو روشه برندی فرانسوی است، این برند نیز در زمینه ی محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد فروشگاه این برند در طبقه همکف قرار دارد.

لوکسیتان (L’Occitane ) : لوکسیتان که برندی بین المللی است، در زمینه محصولات پوست و زیبایی فعالیت دارد و مشتریان مخصوص خود را دارد این فروشگاه در طبقه همکف قرار دارد.

اینگلات ( INGLOT) : برندی لهستانی است که در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی مشهور است. شما می توانید فروشگاه این برند را در طبقه دوم مرکز خرید ایست پوینت پیدا کنید.

لورئال ( L’Oréal ) : لورئال برندی معروف فرانسوی که چندین سال در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد، این برند یکی از برندهای مورد علاقه بسیاری از خانم ها می باشد. فروشگاه این برند معروف را می توانید طبقه همکف بیابید.

فروشگاه اسباب بازی

فروشگاه های اسباب بازی یکی از فروشگاه های مورد علاقه کودکان است، مرکز خرید ایست پوینت با عرضه بیش از 4 فروشگاه اسباب بازی فروشی خواسته های کودکان را نیز فراهم کرده است.

اسباب بازی پینوکیو  (Pinocchio Toys) : اسباب بازی فروشی پینوکیو شامل مجموعه ای از  اسباب بازی های چوبی بی نظیر است که بچه ها را محو تماشا می کند. این فروشگاه جذاب در طبقه همکف قرار دارد.

دو ( DOO ) : دو برندی مخصوص اسباب بازی کودکان است. این فروشگاه در طبقه همکف مرکز خرید ایست پوینت قرار دارد.

سوپر تویز (Super Toys) : سوپر تویز که جزو بزرگترین وارد کننده های اسباب بازی های خارجی در گرجستان به حساب می آید، بچه ها را شیفته ی اسباب بازی های خود می کند. این فروشگاه نیز در طبقه همکف این مجموعه قرار دارد.

ایکس اس تویز ( XS Toys ) : این فروشگاه، فروشگاهی زنجیره ای در زمینه اسباب بازی کشورهای اروپایی می باشد. فروشگاه این برند در طبقه همکف قرار دارد.

برودر ( Bruder ) : برودر فروشگاه اسباب بازی آلمانی است که تخصص در زمینه ماشین های برقی دارد. این فروشگاه در طبقه دوم مرکز خرید قرار دارد.

فروشگاه لوازم خانگی

اگر می خواهید لوازم خانگی خریداری کنید یا لوازم خانگی خود را تغییر دهید می توانید سری به فروشگاه های مرکز خرید ایست پوینت تور گرجستان نوروز 1401 بزنید.

مینی ‌سو  (MINISO) : مینی سو برندی ژاپنی است که با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد. شما می توانید فروشگاه این برند را در طبقه همکف بیابید.

مادام کوکو (Madame Coco)  : مادام کوکو برندی معروف کشور ترکیه است. این برند در زمینه ی لوازم خانگی بسیار مهارت دارد. فروشگاه این برند مشهور و با کیفیت را می توانید در طبقه دوم مرکز خرید ایست پوینت در گرجستان پیدا کنید.

نسپرسو (Nespresso) : نسپرسو برندی معروف در زمینه لوازم آشپزخانه و انواع قهوه ساز می باشد. فروشگاه این برند در طبقه همکف است.

مترومارت  (Metromart)  : مترو مارت برندی مشهور در زمینه ظروف چینی آشپزخانه می باشد. این فروشگاه در طبقه همکف است.

ظروف چینی توگانا  (Tognana) : ظروف چینی توگانا همانطور که از اسمش مشخص است مهارت در زمینه ظروف چینی دارد. فروشگاه این برند را می توانید در طبقه سوم از مرکز خرید گرجستان پیدا کنید.

قیمت گوشی در گرجستان

فروشگاه لوازم الکترونیک و لوازم دیجیتال

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم مرکز خرید ایست پوینت گرجستان یکی از برجسته ترین مراکز خذید در زمینه ی لوازم دیجیتال و الکترونیک است.

دراین مرکز خرید شما می توانید بیش از 10 فروشگاه در این زمینه را پیدا کنید و لوازمی را که احتیاج دارید خریداری کنید.

لوازم الکترونیک (ELIT ELECTRONICS) :  لوازم الکترونیکی الیت الکترونیکس  یکی از برند ها در این زمینه است شما می توانید فروشگاه آن را در طبقه همکف پیدا کنید.

بکو ( Beko ) : برند بکو، برندی ترکیه ای است که سال ها در زمینه لوازم برقی و دیجیتال فعالیت دارد. فروشگاه این برند در طبقه همکف قرار دارد.

آی‌ استایل ( iSTYLE ) : آی استایل یکی از فروشگاه های محصولات اپل است. این فروشگاه نیز در طبقه همکف مرکز خرید ایست پوینت گرجستان قرار دارد.

موبایل فروشی زومر ( ZOOMMER ) : موبایل فروشی زومر همانطور که از اسمش پیداست یکی از فروشگاه های موبایل فروشی در مرکز خرید ایست پوینت است. این فروشگاه در طبقه همکف قرار دارد.

هایپرمارکت های مرکز خرید ایست پوینت گرجستان

مرکز خرید ایست پوینت دارای دو هایپرمارکت بزرگ است که می تواند تمامی مایحتاج یک خانه و خانواده را فراهم کند.

هایپرمارکت کارفور  (Carrefour) : کارفور در واقع هایپرمارکتی زنجیره ای است که در گرجستان و در تمام دنیا بسیار معروف می باشد. یکی از بزرگ ترین شعبه های این هایپر مارکت در گرجستان، تفلیس قرار دارد. که همواره پر از مشتری است، بسیاری از افراد برای خرید های کلی به این هایپر مارکت می روند.

دومینو  (DOMINO ) : دومینو یکی دیگر از هایپرمارکت مرکز خرید ایست پوینت است، در این هایپر مارکت شما می توانید لوازم خانگی  را نیز تهیه کنید. این هایپر مارکت نیز مورد استقبال خیلی از افراد قرار می گیرد. هایپر مارکت دومینو در طبقه همکف قرار داد.

سایر فروشگاه ها

در کنار تمام فروشگاه هایی که معرفی کردیم، در مرکز خرید ایست پوینت می توانید فروشگاه های متفرقه ی دیگر را نیز بیابید. که برخی از آنها عبارتند از:

سالن زیبایی پروف  (Prof Beauty) : واقع در طبقه همکف می باشد.

کتاب فروشی بیبلوسی  (BIBLUSI) : کتاب فروشی زنجیره ای که بسیار معروف است در این مرکز خرید قرار دارد. این فروشگاه در طبقه همکف واقع شده است.

فروشگاه ساز میوزیک هوس  (Music House ) : فروشگاه ساز میوزیک هوس در طبقه همکف قرار دارد.

کارواش پلیکان (PELICAN ) : کارواش پلیکان نیز یکی از کارواش های معروف است که در طبقه همکف قرار دارد

نمایندگی سیمکارت مگتی (MAGTICOM ) : نمایندگی سیمکارت مگتی واقع در طبقه همکف می باشد.

بانک گرجستان ( Bank of Georgia ) : بانک گرجستان در طبقه همکف مرکز خرید است.

آدرس مرکز خرید ایست پوینت گرجستان : گرجستان – تفلیس –  خیابان الکساندر والچریلیدزه 2

شماره تماس مرکز خرید ایست پوینت گرجستان : 0995322930007

زمان کار مرکز خرید ایست پوینت گرجستان : این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

امکانات داخل مرکز خرید ایست پوینت : باجه اطلاعات، سرویس های بهداشتی در هر طبقه، خود پردازدر هر طبقه، آسانسور،  پله های برقی،  ترانسفرها داخل مرکز خرید ، کافه و رستوران های متنوع، دسترسی به اینترنت رایگان و … می باشد. برای تهیه انواع تورهای مسافرتی ارزان قیمت به سایت تریپ مراجعه کنید.

راه های رسیدن به مرکز خرید ایست پوینت

برای دسترسی به این مرکز خرید شما می توانید از دو طریق اقدام کنید، یکی از طریق اتوبوس های رایگان که مختص به این مرکز خرید هستند و شما را تا دم در آنجا می برند و در منطقه ای به نام سامگوری در بالای مترو سامگوری قرار دارد، که هر 15 دقیقه یک بار حرکت می کند.

روش دوم نیز استفاده از مینی بوس است، این مینی بوس ها در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و شما را تا دم در این مرکز خرید می برد، که بهترین آنها خط 224 است. شما همچنین برای برگشت از مرکز خرید نیز می توانید از این مینی بوس ها استفاده کنید.

سخن آخر

مرکز خرید ایست پوینت داراری مساحتی به وسعت 85 هزار متر مربع است و درفاصله 9 کیلومتری از بزرگراهی که مرکز شهر را به فرودگاه بین ‌المللی تفلیس متصل می کند قرار دارد، گفته می شود در نوروز حدود 70 هزار مشتری از مرکز خرید ایست پوینت گرجستان بازدید می کنند. برای دسترسی به این مرکز خرید شما می توانید از دو طریق اقدام کنید، یکی از طریق اتوبوس های رایگان که مختص به این مرکز خرید هستند و شما را تا دم در آنجا می برند و در منطقه ای به نام سامگوری در بالای مترو سامگوری قرار دارد، که هر 15 دقیقه یک بار حرکت می کند. برای سفر به گرجستان و رفتن به این مرکز خرید با تریپ همراه شوید.

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از آخرین نرخ بلیط هواپیما مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین قیمت بلیط را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی،رزرو بلیط هواپیما چارتر و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments