با عصر مو آرایشگری مردانه را به سادگی آموزش ببینید

با عصر مو آرایشگری مردانه را به سادگی آموزش ببینید

صنعت زیبایی به طرز شگفت‌آوری در حال رشد است و همه روزه موارد جدیدی به آن اضافه می‌شود. در گذشته آرایشگری مردانه تنها به کارهای اصلاح صورت و نهایتا هم کوتاه کردن موها به چند روش ساده و معمولی ختم می‌شد. اما امروزه دیگر اوضاع به طور کلی تغییر یافته و آقایان هم در صدد به دست آوردن زیبایی بیشتر هستند. این بدان معناست که فضای آرایشگری مردانه هم با یک تغییر اساسی همراه بوده و مسلما در این میان آرایشگران مردانه هم به مهارت‌های تخصصی بیشتری نیاز دارند.

بنابراین در این شرایط آرایشگران مردانه برای کسب درآمد و به دنبال آن به دست آوردن مهارت‌های مورد نیاز بیشتر، می‌توانند در دوره‌های جدید آموزش آرایشگری مردانه ساده شرکت کنند. این دوره‌ها که توسط آموزشگاه عصر مو مدیریت و برگزار می‌شود، دقیقا مطابق با استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای است. هنرجویان علاوه بر آنکه یک آرایشگر مردانه حرفه‌ای می‌شوند، می‌توانند با مدرک معتبری که در دست دارند، وام خود اشتغالی دریافت کنند. پس از آن هم می‌توانند به صورت رسمی یک آرایشگاه راه‌اندازی کنند و به مشتریان خود خدمات ارائه دهند.

برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه عصر مو و دوره‌های جدید آموزش آرایشگری مردانه ساده روی لینک کلیک کنید.

با عصر مو آرایشگری مردانه را به سادگی آموزش ببینید

5 ابزار ضروری آرایشگری مردانه

اگر می‌خواهید یک آرایشگر موفق باشید، به بهترین ابزار ضروری هم نیاز دارید. ابزارهایی که پس از انتخاب این حرفه، همه روزه با آن‌ها سر و کار دارید.

قیچی

یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که آرایشگران مردانه در طول یک روز ساعت‌ها از آن استفاده می‌کنند. معمولا بیشتر آقایانی که به آرایشگاه مراجعه می‌کنند نیاز به کوتاهی مو دارند. قیچی هم از ابزارهاییست بیشتر آرایشگران مردانه به استفاده از آن علاقه دارند. امروزه قیچی‌های مخصوص آرایش در دو مدل معمولی و پیتاژ هستند. از قیچی‌های معمولی برای کوتاه کردن کلی موها و از قیچی پیتاژ بیشتر برای خرد کردن موها استفاده می‌شود.

پیش از آنکه در بهترین دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه ساده شرکت کنید، بهتر است قیچی که سبک‌تر است را خریداری کنید. کار کردن با قیچی‌های سبک‌تر برای شما راحت‌تر خواهد بود. البته به خاصیت ضد زنگ و تیز بودن قیچی هم توجه کنید.

دسته تیغ

یکی دیگر از ابزارهای مورد نیاز آرایشگران مردانه، دسته تیغ است. از این ابزار برای اصلاح صورت آقایان  و صاف کردن خطوط ریش استفاده می‌شود. دسته تیغ یک ابزار سنتی که از هزاران سال پیش وجود داشته است.

دستگاه موزر

از دیگر ابزارهایی که در حرفه آرایشگری مردانه بیشتر اوقات از آن استفاده می‌شود، دستگاه موزر است. از این دستگاه بیشتر در زمان‌هایی که آرایشگر بخواهد با استفاده از شیوه سایه زنی موهای مشتریان‌تان را مدل خاصی بدهید، استفاده می‌کنند.

سشوار و اتو مو

جز ابزارهایی هستند که مداوم در آرایشگاه مردانه خود از آن‌ها استفاده می‌شود. هر دو این ابزارها نقش به خصوصی برای زیباتر کردن موهای کسانی که به آرایشگاه شما مراجعه می‌کنند، دارند.

مهارت‌های مورد نیاز آرایشگران مردانه

حال که با ابزارهای مورد نیاز این حرفه آشنا شدید، کمی درباره مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز آرایشگران مردانه بدانید. معمولا همه آرایشگران مردانه با تخصص کوتاهی مو می‌شناسند. اما این تنها یک مورد از تخصص‌های آن‌هاست. اگر به حرفه آرایشگری علاقه‌مند هستید، دانستن اینکه کدام مهارت‌ها را باید توسعه دهید، مفید است.

از جمله مهارت‌های مورد نیاز در صنعت پر طرفدار آرایشگری، مهارت ارتباط‌گیری و آگاهی از خواسته مشتریان است. هر مشتری که وارد آرایشگاه می‌شود، مدل و سبک متفاوتی را در ذهن خود دارد. آرایشگر به وسیله این مهارت می‌تواند با مشتری صحبت کند و دقیقا همان چیزی که مشتری انتظار دارد را روی موهای او اجرا کند. به هر حال این وظیفه آرایشگر است که به طور آشکار با مشتری خود ارتباط برقرار کند. در غیر این صورت ممکن است که فرد مراجعه کننده با رضایت از صندلی آرایشگاه شما جدا نشود.

مهارت ارتباطی خوب شامل:

  • توجه به آنچه که مشتری می‌گوید
  • پرسیدن سوال از مشتری

حقایقی درباره حرفه آرایشگری

آیا می‌دانستید که آرایشگران مردانه یا زنانه متخصصین زیبایی و هنرمند هستند؟! آن‌ها جز افرادی هستند که هرگز از یادگیری دست نمی‌کشند، زیرا صنعت آرایشگری همواره در حال تغییر و رشد است. از تکنیک‌های پیشرفته‌ای که همه روز به این صنعت وارد می‌شود گرفته تا استفاده از محصولات نوآورانه، همه این‌ها فرصت‌های بی‌پایان رشد و ترقی برای آرایشگران هنرمند فراهم می‌کنند.

مهارت‌های یک آرایشگر به راحتی قابل جابه‌جایی است و آن را می‌تواند به هر کجایی که دوست داشته باشد، ببرد و از آن درآمد کسب کند. آرایشگر رییس است و هر زمانی که دوست داشته باشد، می‌تواند شروع به کار کند و در زمان دلخواه هم کار را به پایان برساند.

آرایشگران، متخصصان زیبایی و از خلاق‌ترین افراد هستند. آنها هنرمندانی با استعداد و منحصر به فرد به شمار می‌روند که برای زیباتر شدن افراد دست به کارهای خارق‌العاده می‌زنند. زیبایی بسیار فراتر از مو است. بله، متخصصان زیبایی همه کارها را انجام می‌دهند، از کوتاهی تا رنگ کردن موها و کارهایی برای مراقبت پوست. آن‌ها می‌توانند به شاخه‌های مختلف زیبایی وارد شوند و به بهتر شدن ظاهر افراد کمک کنند.

چگونه آرایشگر مردانه حرفه‌ای شویم؟

برای آرایشگر شدن دو روش وجود دارد. در روش اول می‌توانید به عنوان شاگرد در سالن‌های آرایشگاه مردانه سطح شهر مشغول به کار شوید  و برخی از مهارت‌ها را به دست آورید. روش دوم، شرکت در بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه ساده است که توسط آموزشگاه معتبر عصر مو برگزار می‌شود. در این دوره همه مهارت‌های تخصصی و عمومی به هنرجویان آموزش داده و از آن‌ها یک آرایشگر مردانه حرفه‌ای می‌سازد.

راهنمای انتخاب مدل مو مردانه ایده‌آل

حال که زیبایی برای همه مهم شده و دوست دارند به بهترین شکل ممکن در همه جا حضور یابند، آقایان نیز بیش از هر زمان دیگری به دنبال بهترین مدل مو هستند. یک مدل موی خوب برای آقایان همانند یک لباس فاخر عمل می‌کند و باعث زیباتر شدن آن‌ها می‌شود.

اگر شما هم جز این دسته از آقایان هستید و دوست دارید که همیشه جذاب‌ترین چهره را داشته باشید، پس در انتخاب مدل موی مناسب دقت کنید. مواردی که باید بر روی تصمیم‌گیری و انتخاب سبک موهای شما نقش داشته باشند:

  1. فرم صورت خود را فراموش نکنید؛ اولین و مهم‌ترین نکته کاربردی که در زمان انتخاب مدل مو باید به آن توجه شود، فرم صورت است.
  2. سبک زندگی خود را لحاظ کنید؛ اگر جز افرادی هستید که دوست ندارید همه به خاطر مدل موی نا مناسب به شما متعجب نگاه کنند، پس سبک زندگی خود را هم در زمان انتخاب در نظر بگیرید.

جهت آشنایی و انتخاب بهترین مدل مو مردانه کلیک کنید.

راهنمای انتخاب مدل مو مردانه ایده‌آل

انتخاب بهترین مدل ریش

اگر نگاهی به مدل‌های شبکه‌های اجتماعی بیندازید، مطمئنا متوجه محبوبیت ریش در نزد مردان امروزی خواهید شد. در گذشته‌های دور نگه داشتن ریش برای آقایان باز معنایی متفاوتی به همراه داشت، اما امروزه راه حلی برای جذاب‌تر شدن آقایان محسوب می‌شود.

برای اکثر متخصصان زیبایی مشخص شده که موهای صورت مردان را بالغ‌تر و از نظر اجتماعی مسلط‌تر و تهاجمی‌تر نشان می‌دهند. موی صورت ویژگی‌های صورت مردانه را تقویت می‌کند. به هر حال امروزه آقایان به دنبال انواع مدل ریش هستند که باعث جذاب‌تر شدن آن‌ها شود. به عنوان مثال، مردی با گونه‌های چاق می‌تواند ریش بگذارد تا صورتش باریک‌تر به نظر برسد. کسی که گونه‌های لاغری دارد می‌تواند آنها را با ته‌ریش پر کند.

جهت آشنایی با جدیدترین مدل ریش کلیک کنید.

انتخاب بهترین مدل ریش

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments