توریستی ترین شهر اروپایی

توریستی ترین شهر اروپایی

امروزه مسافران زیادی توسط تورهای گردشگری همچون تور فرانسه به سمت شهرهای اروپایی سفر می کنند. حتما می دانید که این نوع مقاصد گردشگری از نظر جاذبه های فرهنگی، هنری، تاریخی و غذایی بسیار معروف هستند. به همین سبب در طول سال میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به سمت توریستی ترین شهر اروپایی می روند و از فاصله ای کم جاذبه های دیدنی را مشاهده می‌کنند. از جمله این شهرها می توان به مادرید، استانبول، لیسبون، ونیز و… اشاره کرد که هر ساله پذیرای گردشگران زیادی هستند.

البته ناگفته نماند که برخی از افراد همچون گردشگران ایرانی برای آن که بتوانند به راحتی وارد کشورهای اروپایی شوند باید که ویزای شینگن را دریافت کرده باشند.

پس اگر برای تعطیلات پیش رو قصد دارید به سمت شهرهای اروپایی سفر کنید، کمی دست نگه دارید و این مطلب را مطالعه نمایید و بعد با آگاهی کامل برای برنامه ریزی سفر خود اقدام نمایید. ما در این مطلب به معرفی توریستی ترین شهرهای اروپایی خواهیم پرداخت. در ادامه با آژانس هواپیمایی قصر شیرین تهران همراه باشید.

شهر استانبول، ترکیه

استانبول در ترکیه، شهری‌ست که نیمی از آن در قاره اروپا و نیم دیگر آن در قاره آسیاست که ظاهری توصیف ناپذیر و دل انگیز را به این شهر هدیه کرده است. همچنین این شهر با وجود جاذبه های گردشگری ‌(مانند مسجد ایا صوفیه، کاخ دلما باغچه، برج گالاتا، جزایر پرنس، تنگه بسفر، مسجد آبی و…)، فرهنگی متنوع و آب و هوایی مطلوب توانسته است به عنوان سومین شهر توریستی جهان شناخته شود. با توجه به آن که در استانبول مشکلاتی وجود دارد اما همچنان این شهر طرفداران بسیار زیادی دارد و افرادی هستند که علاوه بر گشت و گذار در استانبول به سمت نیمه‌ی اروپایی آن سفر می کنند.

در استانبول مراکز خرید متعددی وجود دارد که با مراجعه به هر یک از آن ها می توان به روزترین وسایل را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری نمود. از جمله مراکز خرید استانبول می توان به توریوم، ایستینیه پارک، پالادیوم، اوت لت سیتی سنتر، اولیویوم، فروم و… نیز اشاره کرد.

شما هم می توانید با رزرو تورهای ترکیه به سمت دیدنی ترین شهر اوراسیایی راهی شوید و از جاذبه های تفریحی، تاریخی و مراکز خرید دیدن کنید.

شهر استانبول، ترکیه

 

شهر ونیز، ایتالیا

از زیباترین مناطق توریستی و قدیمی ترین شهرهای جهان می توان به شهر ونیز در ایتالیا اشاره کرد. شاید فکر کنید که این شهر به دلیل قدیمی بودنش، جذابیت زیادی ندارد اما بهتر است بدانید که 800 سال بعد از میلاد با شکل و شمایلی کاملا امروزی و مدرن ساخته شد. در این شهر حدود 117 جزیره وجود دارد که هر یک از این جزایر به نوبه خود توانسته اند افراد مختلفی را مجذوب خود کنند.

همچنین به دلیل آن که شهر ونیز دارای ظاهری زیبا و مدرن است هر ساله توانسته گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا به سمت و سوی خود فرا خواند. ونیز، شبیه به جزیره ای کوچک در تالاب ونتزیا و در اطراف دریای آدریاتیک قرار دارد که برای گشت و گذار در سطح شهر باید از قایق استفاده شود.

شاید از دلایل اساسی توریستی بودن این شهر بتوان به آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری و جشنواره های فیلم اشاره کرد که باعث شده این شهر جزء مهم ترین شهرهای ایتالیا محسوب شود.

شهر مادرید، اسپانیا

مادرید (Madrid) قلب تپنده کشور اسپانیاست که در آن می توان دنیایی از موسیقی و موزه ها را از نزدیک تماشا کرد. با سفر به مادرید می‌توانید در خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر قدم بزنید و از جذابیت های شبانه شهر لذت ببرید. اگر تاکنون به این شهر سفر کرده باشید و یا تصاویر آن را در دنیای اینترنت ببینید بی شک به این درک خواهید رسید که شهر مادرید در کشور اسپانیا، یکی از زیباترین شهرهای اروپایی‌ست.

شخصی به نام آنتونیو ناوارو سانتافه در سال 1967 مجسمه خرس و توت فرنگی را ساخت که وزن آن عددی در حدود 20 تن است. این مجسمه را در میدان اصلی این شهر یعنی دروازه خورشید می توانید ببینید. رفته رفته این مجسمه به عنوان نماد رسمی مادرید شناخته شد.

همچنین در این شهر کافه و رستوران های زیادی وجود دارد که به صورت 24 ساعته پذیرای همه افراد هستند و لذیذترین نوشیدنی ها و غذاها را ارائه می کنند.

اگر قصد دارید به پایتخت افسانه ای اسپانیا سفر کنید می توانید با رزرو تور اسپانیا و یا خرید بلیط هواپیما ایران به اسپانیا به سمت توریستی ترین شهر اروپایی بروید و سفری لوکس را تجربه کنید.

شهر مادرید، اسپانیا

شهر پاریس، فرانسه

یکی دیگر از شهرهایی که می توان به فهرست توریستی ترین شهر اروپایی اضافه کرد، پاریس در کشور فرانسه است. سفر به این شهر می تواند جزء جذاب ترین سفرهای اروپایی باشد. زیرا در این شهر دیدنی های زیادی همچون برج ایفل، موزه هنر ملی مدرن و موزه لوور وجود دارد که سالانه هزاران هزار گردشگر به قصد بازدید از این اماکن به سمت پاریس سفر می‌کنند.

شهر نور و شهر عشق جزو القاب معروف این شهر است. سفر به پاریس می تواند لحظات به یادماندنی را تقدیم گردشگران کند.

در واقع این شهر یکی از خاص ترین مقاصد گردشگری در قاره اروپاست که می تواند انتخاب مناسبی برای ماه عسل باشد.

در کنار تمام جاذبه های تفریحی پاریس یک سری فستیوال و جشنواره ها به صورت سالانه برگزار می شود که از مهم ترین آن ها می‌توان به ماراتن پاریس، فستیوال راک پاریس، جشن رنگ، جشن های رقص های محلی خیابانی، جشنواره بین المللی جاز و… اشاره کرد.

حیف است که به شهر و یا کشوری سفر کنید اما طعم غذهای خوشمزه و لذیذ آن را امتحان نکنید. فرانسه، کشوری با غذاهای خوش طعم است که می توانید خود را به تفریحی به نام شکم گردی میهمان کنید. از جمله غذاهای معروف این کشور می توان به راتاتوی، سوپ میگو، خوراک گوشت خروس و… اشاره کرد و بعد از چشیدن طعم غذاهای این کشور حتما دسرهایی مانند سوفله ها، تارت‌ها، کرم بروله و ماکارون را از دست ندهید.

در صورتی که قصد دارید به سمت هر یک از شهرهای توریستی اروپا سفر کنید می توانید به پنل رزرویشن آژانس هواپیمایی مراجعه نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی به صورت تلفنی و حضوری با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments