معرفی سرویس دکتر آچار : خدمات ساختمانی ۲۴ ساعته در تهران

معرفی سایت دکتر آچار : خدمات ساختمانی 24 ساعته در تهران

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در یک روز تعطیل نیازمند انجام خدمات ساختمانی خاصی در منزل یا اداره خود باشید. در حالت عادی پیدا کردن سرویس کار متخصص در این روزها بسیار دشوار است، اما سایت دکتر آچار این مشکل را برطرف می‌کند! در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات و سرویس دکتر آچار بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با سرویس دکتر آچار

خدمات مرتبط با ساختمان می‌توانند بسیار متنوع باشند. سرویس لوله کشی، تعمیر موتورخانه، تعمیر بخشی از بنایی سازه، تعمیر یا تعویض سیستم تهویه، سرویس آسانسور و رفع خرابی های ناگهانی آن و غیره همگی تنها بخشی از خدمات مرتبط با ساختمان هستند. در حالت عادی شما برای انجام این کارها باید فرد متخصصی را بشناسید و ضمن هماهنگی با وی از او بخواهید تا برای رفع مشکلتان وارد عمل شود.

اما حالا و از طریق سایت دکتر آچار دیگر نیازی به انجام این کار نخواهید داشت! دکتر آچار به صورت آنلاین و 24 ساعته و در 7 روز هفته سرویس های مرتبط با ساختمان را در اختیارتان قرار می‌دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد خدمات این سایت صحبت کنیم و شما را با این سایت آشنا سازیم. چنانچه در مورد سرویس های دکتر آچار نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی سرویس دکتر آچار : خدمات ساختمانی 24 ساعته در تهران

دکتر آچار دقیقا چه کار می‌کند؟

دکتر آچار با در اختیار داشتن تیم متخصص در شاخه های مختلف مرتبط با خدمات ساختمانی می‌تواند در هر زمان که شما نیاز داشته باشید، پیمانکاران مورد نیاز را به منزل یا محل کار شما اعزام کند. برای مثال تصور کنید که در روز جمعه لوله آب روشویی منزلتان دچار نشتی یا پارگی شده و نیازمند این هستید تا هرچه سریع‌تر آن را تعمیر کنید.

در این شرایط کافیست که یک تماس کوتاه با دکتر آچار برقرار سازید و مشکلتان را با آن ها در میان بگذارید. در این شرایط فرد درخواستی ثبت می‌شود و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن، کارشناس تعمیر درب منزلتان حضور پیدا کرده و سرویس مورد نیاز را انجام خواهد داد. دکتر آچار مجموعه کاملی از خدمات نفی ساختمان را ارائه می‌کند، بنابراین هر مشکلی که در منزل یا محل کارتان ایجاد شود توسط کارشناسان دکتر آچار قابل رفع خواهد بود.

چرا از سرویس دکتر آچار استفاده کنیم؟

اما شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چرا باید از سرویس سایت دکتر آچار استفاده کنیم؟ به بیان دیگر مزیت های دکتر آچار چیست؟ اصلی ترین مزیتی که دکتر آچار دارد مربوط به سرویس دهی 24 ساعته در 7 روز هفته می‌شود! یعنی اگر در هر ساعت و هر روزی از هفته مشکلی در ساختمان برایتان ایجاد شد، کارشناسان دکتر آچار برای خدمات رسانی به شما آماده هستند.

مسئله بعدی مربوط به اعزام کارشناسان مجرب می‌شود. زمانی که از دکتر آچار برای رفع یک مشکل کمک می‌گیرید، کارشناس یا تعمیرکار مجربی برایتان ارسال می‌شود که مطمئن باشید به بهترین شکل ممکن مشکل ایجاد شده را برطرف می‌کند. سومین موضوع مربوط به هزینه دریافتی می‌شود. هزینه‌ای که شما در قبال انجام تعمیر یا سرویس مورد نیازتان پرداخت می‌کند یک هزینه مشخص بوده و به مراتب از هزینه‌ای که در بازار آزاد دریافت می‌شود کمتر خواهد بود.

معرفی سرویس دکتر آچار : خدمات ساختمانی 24 ساعته در تهران

مزیت بعدی که دکتر آچار دارد مربوط به سهولت سفارش خدمات و دستیابی به افراد متخصص می‌شود. در قدیم شما برای رفع یک مشکل فنی باید به بیرون از منزل رفته و به دنبال شخصی می‌گشتید که توانایی رفع مشکل مورد نظرتان را داشته باشد. اما با دکتر آچار دیگر این کار معنایی ندارد. شما در منزلتان می‌نشینید و به صورت تلفنی درخواست اعزام تعمیرکار یا کارشناسان را ثبت خواهید کرد. بنابراین مزیت های استفاده از سرویس دکتر آچار به صورت موردی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سرویس دهی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • اعزام کارشناسان مجرب و تیم تعمیرکار متخصص
  • پرداخت هزینه مشخص و مقرون به صرفه در مقایسه با بازار آزاد
  • سهولت درخواست تعمیرکار و کارشناسان

متاسفانه در حال حاضر دکتر آچار فقط در تهران سرویس دهی دارد و خدمات آن در سایر نقاط ایران قابل استفاده نیست. اما پیش‌بینی می‌کنیم در آینده نزدیک سرویس دکتر آچار در شهرهای دیگر هم اجرا گردیده و با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شود.

چگونه با دکتر آچار تماس بگیریم؟

برای برقراری تماس با اپراتورهای دکتر آچار و ثبت سفارش مورد نظرتان کافیست که با شماره های 88550819 یا 22000421 تماس حاصل کنید. اپراتورهای دکتر آچار ضمن صحبت با شما و ثبت سرویس مورد نیازتان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرکار مورد نظر را درب منزل یا محل کارتان اعزام خواهند کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی سایت دکتر آچار و خدمات آن پرداختیم. چنانچه در مورد سرویس های دکتر آچار نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مسعودنجفی
مسعودنجفی
5 سال گذشته

اقا همش حرف مفت میزنند روزای تعطیل ۲۴ ساعته من ازپنچ شنبه مدام تماس گرقتم الان جمعه اس هنوز هیچکس ونفرستادن فقط ۲تا اپراتورنشستی هرکی ندونه میگع مرکز ۱۱۵ اورژانس مردم شیکمشون سیر شده مادروز نریم سرکار ازگشنگی میمیریم نمیدونم والا خلاصه که خدمات صفر

shahparak
shahparak
6 سال گذشته

سلام.حتما شما هم مثل خیلی از کسایی که دارن برای دکتر اچار تبلیغ میکنن از ماهیت شیاد و کلاهبردار اون با خبر نیستید.ما چند ماه قبل از روی تبلیغات بیلبورد بازسازی اپارتمانمون رو به اونها دادیم .شرکت از ما پول و چک رو گرفت و هیچ کاری انجام نداد.متقلب های دروغگو کلی به ما صدمه مالی زدند. تبلیغ نکنید اقا مال مردم خورند.