بهترین برند سیم و کابل در بازار ایران

بهترین برند سیم و کابل در بازار ایران

سیم و کابل از اساسی ترین تجهیزات در صنعت برق هستند. این محصولات جریان الکتریکی را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می کنند.

بدون وجود سیم و کابل برق جریان پیدا نمی کند و تجهیزات مختلف نیز به هم متصل نمی شود. در نتیجه ادامه بسیاری از صنایع متوقف می شود و دستگاه های برقی نیز از کار می افتند.

با رشد تکنولوی و پیشرفت صنایع مختلف، کاربرد برق نیز افزایش پیدا کرد. همین موضوع سبب شده است تا کارخانه ها و تولیدکننده های بسیار زیادی به تولید و ساخت کابل برق و انواع سیم بپردازند.

افزایش برندهای مختلف سیم و کابل و تنوع در کیفیت سبب شده است تا خریداران سیم و کابل سردرگم شوند و نتوانند کابل مناسب را پیدا کنند. به همین دلیل لیستی از بهترین برندهای کابل به شما کمک می کند بتوانید کابل مناسب با کار خود را خریداری کنید.

در این مقاله به بررسی بهترین برند سیم و کابل در بازار ایران می پردازیم.

سیم و کابل افق البرز

در لیست بهترین برند سیم و کابل در بازار ایران، سیم و کابل افق البرز جای می گیرد. این شرکت از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف اصلی این شرکت رفع نیازهای بازار برق ایران بوده است.

این شرکت در سال های ابتدایی تأسیس تنها به تولید کابل فشار ضعیف می پرداخت اما امروزه محصولات متنوعی در زمینه سیم و کابل به بازار عرضه می کند.

این شرکت از به روزترین ماشین آلات و تجهیزات در ساخت محصولات خود استفاده می کند و توانسته است استانداردهای ملی و بین المللی را به دست بیاورد. محصولات این شرکت به بسیاری از کشورهای جهان همچون عراق، گرجستان، ترکیه، ارمنستان و روسیه صادر می شود.

از پرکاربردترین محصولات این شرکت می توان به کابل های سبک و قدرت، کابل های فشار متوسط، کابل هوایی، آلومینیومی زمینی، مفتول های مسی، کابل های کنترل و ابزار دقیق، هالوژن فری و دیگر موارد اشاره کرد.

سیم و کابل از اساسی ترین تجهیزات در صنعت برق هستند. این محصولات جریان الکتریکی را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می کنند. بدون وجود سیم و کابل برق جریان پیدا نمی کند و تجهیزات مختلف نیز به هم متصل نمی شود. در نتیجه ادامه بسیاری از صنایع متوقف می شود و دستگاه های برقی نیز از کار می افتند. با رشد تکنولوی و پیشرفت صنایع مختلف، کاربرد برق نیز افزایش پیدا کرد. همین موضوع سبب شده است تا کارخانه ها و تولیدکننده های بسیار زیادی به تولید و ساخت کابل برق و انواع سیم بپردازند. افزایش برندهای مختلف سیم و کابل و تنوع در کیفیت سبب شده است تا خریداران سیم و کابل سردرگم شوند و نتوانند کابل مناسب را پیدا کنند. به همین دلیل لیستی از بهترین برندهای کابل به شما کمک می کند بتوانید کابل مناسب با کار خود را خریداری کنید. در این مقاله به بررسی بهترین برند سیم و کابل در بازار ایران می پردازیم. سیم و کابل افق البرز در لیست بهترین برند سیم و کابل در بازار ایران، سیم و کابل افق البرز جای می گیرد. این شرکت از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف اصلی این شرکت رفع نیازهای بازار برق ایران بوده است. این شرکت در سال های ابتدایی تأسیس تنها به تولید کابل فشار ضعیف می پرداخت اما امروزه محصولات متنوعی در زمینه سیم و کابل به بازار عرضه می کند. این شرکت از به روزترین ماشین آلات و تجهیزات در ساخت محصولات خود استفاده می کند و توانسته است استانداردهای ملی و بین المللی را به دست بیاورد. محصولات این شرکت به بسیاری از کشورهای جهان همچون عراق، گرجستان، ترکیه، ارمنستان و روسیه صادر می شود. از پرکاربردترین محصولات این شرکت می توان به کابل های سبک و قدرت، کابل های فشار متوسط، کابل هوایی، آلومینیومی زمینی، مفتول های مسی، کابل های کنترل و ابزار دقیق، هالوژن فری و دیگر موارد اشاره کرد.

سیم و کابل سیمیا

سیمیا از برترین تولیدکننده های انواع کابل برق و سیم در ایران است. این شرکت از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی محصولات سیمیا پیش از ورود به بازار در آزمایشگاه های تخصصی تست و ارزیابی می شوند.

سیمیا را می توان در لیست بهترین برندهای سیم و کابل در بازار ایران جای داد. زیرا تمامی محصولات این کارخانه مطابق با استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت و اتحادیه اروپا (CE) تولید شده است.

از پرفروش ترین محصولات این شرکت می توان به کابل فشار قوی، کابل آلومینیومی زمینی، کابل خودنگهدار، کابل های دریایی، کابل کواکسیال و آنتن، کابل شبکه، کابل مخابرات، سیم و کابل نسوز، سیم خودرویی و دیگر موارد اشاره کرد.

سیم و کابل سیمیا

سیم و کابل کمان

کمان یکی دیگر از برترین تولیدکننده های سیم و کابل در ایران است. این شرکت با هدف رفع نیازهای بازار برق تأسیس شده است و محصولات خود را به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می کند.

این شرکت برای تولید محصولات خود از بهترین ماشین آلات شرکت های سازنده معتبر اروپایی و مجرب ترین پرسنل استفاده می کند. شرکت کمان در حال حاضر به تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف برق و مخابراتی، کابل های کنترل، ابزار دقیق و دیگر موارد می پردازد.

کمان پیش از ارائه محصولات خود به بازار آن ها را در آزمایشگاه تخصصی خود تست و ارزیابی می کند. از بهترین مواد اولیه و هادی هایی با خلوص بالا در ساخت این محصولات استفاده شده است.

سیم و کابل کمان

سیم و کابل مسین

اگر بخواهیم لیست بهترین برندهای سیم و کابل در ایران را تکمیل تر کنیم، باید سیم و کابل مسین را نیز به این لیست اضافه کنیم.

مسین شرکتی بزرگ در زمینه تولید سیم و کابل است و کارخانه آن در شهر کرج واقع شده است. این شرکت می تواند سالیانه بیش از 9 هزار تن سیم و کابل مس و آلومینیوم به بازار برق ایران عرضه کند.

مسین درواقع یکی از بزرگ ترین واردکننده های مس و آلومینیوم در کشور است. این شرکت محصولات خود را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی به بازار عرضه می کند و در این خصوص توانسته گواهینامه هایی دریافت کند.

این شرکت در حال حاضر به تولید محصولاتی همچون کابل با هادی آلومینیومی (AAC) با عایق XLPE و PVC و روکش PVC، کابل سکتور (SECTOR) ، کابل های کنستانتریک ( (NYCYو دیگر موارد می پردازد.

سیم و کابل خراسان افشارنژاد

شرکت صنعتی خراسان افشارنژاد در سال 1345 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با هدف رفع نیازهای بازار برق ایران در زمینه تولید سیم و کابل در شهر مشهد تأسیس شده است. شرکت خراسان ابتدا به تولید سیم های تابیده مس با روکش پی وی سی می پرداخت اما در حال حاضر این شرکت به تولید سیم و کابل فشار ضعیف، کابل های افشان و مفتول، سیم و کابل ساختمانی، کابل های کنترل با عایق PVC و XLPE، سیم و کابل خودرویی، کابل های شیلددار مسلح و غیر مسلح، کانسنتریک ابزار دقیق، کابل های مخابراتی، کابل مقاوم در برابر آتش و هالوژن فری می پردازد.

خراسان افشارنژاد توانسته جایگاه خوبی در زمینه تولید سیم و کابل به دست آورد. مجمموعه کارخانه ای خراسان به یک آزمایشگاه برای تست و ارزیابی کالاهای تولیدشده مجهز شده است. از این طریق تمامی محصولات پیش از ورود به بازار بررسی می شوند.

سیم و کابل همدان

سیم و کابل همدان فعالیت خود را از سال 1361 آغاز کرده است. این شرکت در ابتدا به تولید سیم و کابل افشان فشار ضعیف می پرداخت اما امروزه محصولات متنوعی به بازار عرضه می کند.

همدان از ماشین آلات اتریشی، آلمانی، ایتالیایی، کانادایی و آمریکایی در کارخانه خود استفاده می کند. تمامی پرسنل و کارمندان این شرکت نیز در این زمینه متخصص هستند.

سیم و کابل همدان امروزه به تولید سیم های تک یا چند رشته، سیم و کابل مخابرات، سیم و کابل مخصوص خودرو، کابل آلومینیوم زمینی، کابل های فشار قوی و متوسط و سبک، انواع کابل تخت، کابل کنترل و فرمان، کابل های زره دار، کابل ابزار دقیق، کابل کواکسیال، سیم های خشک و دیگر موارد می پردازد.

سیم و کابل همدان

سخن پایانی

برای مشاهده لیست قیمت سیم و کابل در برندهای مختلف می توانید به سایت راندنو مراجعه کنید. در سایت راندنو می توانید مشخصات فنی و ویژگی های کابل های مختلف را با هم مقایسه کنید و به صورت مستقیم با فروشگاه ها در ارتباط باشید.

راندنو امکان مشاهده قیمت سیم و کابل برق و برقراری ارتباطی بدون واسطه را برای شما کاربران فراهم می کند

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments