بهترین برنامه Cleaner آیفون کدام است؟ معرفی ۱۲ برنامه برتر

برنامه Cleaner آیفون

برنامه های متعددی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید فایل های به درد نخور (Junk File) ذخیره شده در حافظه آیفون خود را فقط یا یک کلیک ساده حذف کنید. به این برنامه های اصطلاحا Cleaner (کلینر) به معنای پاک کننده گفته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی 12 برنامه بپردازیم که کاندیدای انتخاب به عنوان بهترین برنامه Cleaner آیفون هستند. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه Cleaner آیفون

تنوع برنامه هایی که برای سیستم عامل iOS و آیفون های اپل عرضه می‌شوند هم به مانند اندروید بسیار زیاد است. اگر به خاطر داشته باشد پیش از این در مقاله راهنمای دانلود برنامه Cleaner اندروید ؛ 15 برنامه پاک سازی اندروید لیستی از بهترین برنامه های کلینر (Cleaner) اندروید را خدمتتان ارائه کردیم، اما حالا نوبت به آیفون های اپل رسیده است.

بنابراین در این مقاله قصد داریم که برنامه هایی را معرفی کنیم که پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین برنامه Cleaner آیفون را دارند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه هایی که معرفی می‌شوند نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه iSkysoft Phone Transfer

بهترین برنامه Cleaner آیفون در موبایل کمک

اگر قصد فروش آیفون یا آیپدتان را دارید، به شدت توصیه می‌کنیم که از برنامه iSkysoft Phone Transfer به عنوان یک کلینر (Cleaner) قدرتمند برای از بین بردن تمام اطلاعات شخصی خود از آیفون استفاده کنید. متاسفانه با استفاده از این برنامه نمی‌توانید فقط فایل های به درد نخور (Junk Files) موجود در حافظه دستگاه را حذف کنید، بلکه باید به طور کامل تمام اطلاعات آن را حذف نمایید. بنابراین استفاده از برنامه iSkysoft Phone Transfer فقط در شرایطی توصیه می‌شود که قصد فروش آیفون را داشته  باشید و یا بنا به هر دلیل تمایل داشته باشید که تمام اطلاعات دستگاه را ریست و غیرقابل بازیابی کنید. این برنامه به عنوان کاندیدای بهترین برنامه Cleaner آیفون به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. ضمنا این برنامه قابلیت بکاپ و ریستور اطلاعات آیفون را هم ارائه می‌کند.

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه PhoneCleanبهترین برنامه Cleaner آیفون در موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما اگر فقط به دنبال حذف فایل های به درد نخور یا همان Junk Files از حافظه آیفون هستید و می‌خواهید به این صورت فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را افزایش دهید، برنامه PhoneClean یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و شما به راحتی قادر به استفاده از آن خواهید بود. ضمنا سرعت عملکرد خود این ابزار هم از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه iFreeUp

بهترین برنامه Cleaner آیفون

سومین برنامه ای که می‌تواند پتانسیل انتخاب به عنوان بهترین برنامه Cleaner آیفون را داشته باشد، برنامه iFreeUp خواهد بود. این برنامه هم رابط کاربری زیبا و در عین حال بسیار ساده ای را ارائه می‌کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، اتصال آیفون به کامپیوتر و اجرای این برنامه و سپس انتخاب گزینه Junk Files Clean است. ضمن اینکه برنامه iFreeUp شامل گزینه ای با نام Performance Optimize می‌شود که با الگوریتم های خاصی سرعت عملکرد آیفون را بهبود نمی‌بخشد.

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه CleanMyPhone

برنامه Cleaner آیفون

برنامه CleanMyPhone به واقع پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین برنامه Cleaner آیفون را دارد. این برنامه شامل گزینه های مختلف مثل App Cleaner، System Clean up، Find Large Files و غیره می‌شود که همگی برای پک سازی حافظه آیفونتان کاربر خواهند. داشت. برای مثال با استفاده از گزینه File Large Files این برنامه می‌توانید حجیم‌ترین فایل های موجود در حافظه آیفون خود را مشاهده و در صورت نیاز آن ها را حذف کنید. همچنین این ابزار قابلیت پاک کردن فایل های سیستمی به درد نخور و اپلیکیشن هایی که دانلود آن ها با مشکل مواجه شده و حافظه دستگاه را اشغال کرده‌اند هم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامهCisdem iPhone Cleaner

برنامه Cleaner آیفون

برنامه Cisdem iPhone Cleaner for Mac بسیار قابل اعتماد است. شما باید آیفون خود را به کامپیوتر وصل کنید و این برنامه را اجرا و با کلیک بر روی گزینه Scan به آن اجازه دهید تا حافظه دستگاه را بررسی نماید. سپس این برنامه تمام فایل های به درد نخور (Junk Files) موجود در حافظه آیفون را شناسایی می‌کند. حال شما با یک کلیک ساده می‌توانید تمام این فایل ها را از بین ببرید و فضای ذخیره سازی اطلاعات دستگاه را احیاء کنید. اگرچه ممکن است پروسه اسکن کردن حافظه آیفون توسط برنامهCisdem iPhone Cleaner  کمی طول بکشد، اما کیفیت عملکرد این برنامه بسیار بالاست و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه Tenorshare iPhone Care Pro

برنامه Cleaner آیفون

برنامه Tenorshare iPhone Care Pro نه تنها به بهترین شکل ممکن امکان اسکن حافظه آیفون و حذف فایل های به درد نخور (Junk Files) را فراهم می‌کند، بلکه شامل قابلیت اختصاصی برای از پیدا کردن و از بین بردن ارور های سیستم عامل iOS هم می‌شود که منجر به افزایش سرعت عملکرد دستگاه خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال بهترین برنامه Cleaner آیفون هستید، برنامه Tenorshare iPhone Care Pro یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه Magco Free iPhone Cleaner

برنامه Cleaner آیفون

یکی از اصلی ترین مزیت های برنامه Magco Free iPhone Cleaner مربوط به دسته بندی فایل های به درد نخور می‌شود. زمانی که از طریق این برنامه حافظه آیفون خود را اسکن کنید، فایل های به درد نخوری که یافته می‌شوند در دسته بندی های مختلفی ارائه خواهند شد. بدین ترتیب شما متوجه می‌شوید که هر یک از فایل ها مربوط به چه دسته ای هستند. نهایتا با انتخاب دسته های مورد نظرتان و کلیک بر روی گزینه Clean Your iPhone می‌توانید فایل های به درد نخور آن را حذف کنید.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه Memory & Disk Scanner Pro

برنامه Cleaner آیفون

برخلاف برنامه های قبلی که معرفی کردیم، برنامه Memory & Disk Scanner Pro در واقع یک اپلیکیشن است که مستقیما بر روی دستگاه آی او اسی شما نصب و امکان پاک سازی حافظه آن را فراهم می‌کند. عملکرد این اپلیکیشن بسیار سریع و دقیق است و در عین حال رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده است. پس اگر به دنبال یک اپلیکیشن اختصاصی هستید که ضمن نصب بر روی آیفون بتواند پاک سازی حافظه دستگاه و حذف فایل های به درد نخور را امکانپذیر کند، برنامه Memory & Disk Scanner Pro یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه iMyfone

برنامه Cleaner آیفون

رابط کاربری زیبا و ساده برنامه iMyfone یکی از اصلی ترین مزیت های آن است. این برنامه به بهترین شکل ممکن امکان مدیریت حافظه آیفون و حذف فایل های به درد نخور موجود در آن را فراهم می‌کند. ظاهرا در این برنامه از 25 تکنیک مختلف برای آنالیز حافظه دستگاه استفاده می‌شود، بنابراین کیفیت آن کم نظیر خواهد بود. ضمنا این برنامه از نظر سرعت عملکرد هم بسیار مطلوب عمل می‌نماید. اگر به دنبال بهترین برنامه Cleaner آیفون هستید، برنامه iMyfone می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان باشد.

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه iFunbox

برنامه Cleaner آیفون

از برنامه iFunbox می‌توانید به عنوان یک جایگزین مناسب برای آیتیونز (iTunes) هم استفاده کنید، چرا که این ابزار به ساده ترین شکل ممکن امکان رد و بدل فایل مابین کامپیوتر و آیفون را فراهم می‌کند. علاوه بر این موضوع، برنامه iFunbox شامل یک قابلیت پاک سازی حافظه بسیار مناسب می‌شود که به واسطه آن می‌توانید تمام فایل های به درد نخور و اضافه ذخیره شده در حافظه دستگاه آی او اسی را حذف نمایید. ضمنا این برنامه به طور کاملا رایگان عرضه شده و قابل استفاده است.

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه MobiKin Cleaner for iPhone

برنامه Cleaner آیفون

برنامه MobiKin Cleaner for iPhone که با هر دو سیستم عامل مک (Mac OS X) و ویندوز سازگاری دارد هم یکی از بهترین برنامه های Cleaner آیفون به شمار می‌رود. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده دارد. برای حذف فایل های به درد نخور از حافظه دستگاه کافیست که گزینه Quick Scan را در محیط برنامه انتخاب کنید و منتظر بمانید تا این برنامه از حافظه دستگاه اسکن بگیرد و فایل های به درد نخور موجود در آن را بیابد. سپس با کلیک بر روی گزینه Clean up می‌توانید این فایل ها را به راحتی حذف کنید.

بهترین برنامه Cleaner آیفون : برنامه Battery Doctor

برنامه Cleaner آیفون

اپلیکیشن Battery Doctor هم یکی دیگر از برنامه هایی است که می‌توانید ضمن نصب آن در دستگاه آی او اسی خود فایل های به درد نخور موجود در حافظه آن را شناسایی و سریعا حذف کنید. همچنین این برنامه شامل گزینه Optimization هم می‌شود که به موجب آن وضعیت اجرای اپلیکیشن ها در گوشی بهینه سازی خواهد شد و در نهایت میزان مصرف شارژ باتری دستگاه کاهش می‌یابد. پس اگر به دنبال یک اپلیکیشن کارآمد برای حذف فایل های به درد نخور از حافظه آیفون و همچنین بهینه سازی مصرف شارژ باتری آن هستید، برنامه Battery Doctor را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 12 برنامه پرداختیم که پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین برنامه Cleaner آیفون را دارند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه هایی که معرفی می‌شوند نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XR

دوربین سلفی آیفون 7 Plus

قیمت درب پشت آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

منبع iskysoft

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments