معرفی بهترین بازی های اندرویدی معمایی سال ۲۰۱۶ + لینک دانلود

بازی های اندرویدی معمایی

بازی های اندرویدی معمایی هم از آن دسته بازی‌های منحصر به فردی هستند که برخی از گیمرها به شدت نسبت به این سبک بازی‌ها علاقه نشان می‌دهند. ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی 15 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی معمایی سال 2016 پرداخته و لینک دانلود آن‌ها را خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های اندرویدی معمایی

بازی های اندرویدی معمایی یا پازلی یا فکری از جمله بازی های اندرویدی پرطرفدار هستند. به این سبک از بازی‌ها در زبان انگلیسی Puzzle Games گفته می‌شود. بازی های معمایی می‌توانند سبک اصلی متفاوتی داشته باشند. به عنوان مثال یک بازی معمایی ممکن است به صورت اکشن و کاملا سه بعدی طراحی شود اما بازی معمایی دیگری حالت تخته‌ای یا کارتی و دو بعدی داشته باشد.

بنابراین تنوع بازی های اندرویدی معمایی بسیار زیاد است. اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) بزنید، متوجه تنوع بیش از اندازه بازی های اندرویدی معمایی خواهید شد. علاقمندان به بازی های سبک فکری و معمایی عموما افرادی باهوشی هستند که تمایل دارند در جریان بازی ذهن آن‌ها به چالش کشیده شود. اما آیا تمام بازی های اندرویدی معمایی موجود در گوگل پلی استور کیفیت مناسبی دارند؟ مطمئنا این چنین نیست و برای انتخاب یک بازی اندرویدی پازلی مناسب باید جستجوی زیادی انجام دهید.

ما در این مقاله قصد داریم که 15 نمونه از بازی های اندرویدی معمایی یا پازلی را به شما عزیزان معرفی کنیم. در انتهای توضیحات هر یک از این بازی‌ها، آیکونی ضمیمه شده که با کلیک بر روی آن به صفحه دانلود بازی در گوگل پلی استور هدایت می‌شود. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های اندرویدی معمایی نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ارائه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بازی اندرویدی معمایی 2048

بازی های اندرویدی معمایی

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل

بازی 2048 هم اکنون یکی از پرطرفدارترین و عین حال ساده‌ترین بازی های اندرویدی معمایی موجود محسوب می‌شود. این بازی حالت تخته‌ای دارد و در جریان آن شما با اعداد ریاضی بازی می‌کنید. در این بازی جدولی پیش رویتان قرار دارد که حاوی مرغ‌های دارای اعداد مختلف است. گیمر باید تلاش کند تا با استفاده از مکانیسم خاصی از دو عدد 2 عدد 4 را بسازد و از دو عدد 4 عدد 8 و به همین شکل بازی را تا جایی ادامه دهد تا دیگر امکان تبدیل وجود نداشته باشد. این بازی در عین ساده بودن بسیار اعتیاد آور است و می‌تواند ساعت‌ها زمان شما را صرف کند. بازی اندرویدی معمایی 2048 به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده و شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی 2048 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود 2048 از مایکت 

بازی اندرویدی معمایی Agar.io

بازی های اندرویدی معمایی

در بازی اندرویدی Agar.io شما نقش یک سلول را ایفاء می‌کنید! این بازی یک بازی چند نفره یا اصطلاحا مولتی پلیر و فکری است. شما باید در جریان بازی Agar.io تلاش کنید تا با خوردن سلول‌های کوچک‌تر از خود ردش یافته و بزرگ‌تر شوید. کاملا طبیعی است که در جریان این بازی، سلول‌های بزرگ‌تر از شما تمایل دارند که با شما را بخورند و بدین صورت رشد یابند، بنابراین شما باید علاوه بر دنبال کردن سلول‌های کوچک‌تر، از سلول‌های بزرگ‌تر هم فرار کنید. برای انجام این عمل باید بسیار دقیق پیش بروید و از هوش خود استفاده کنید. بازی اندرویدی Agar.io در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی معمایی سال 2016 محسوب می‌شود. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Agar.io از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود Agar.io از مایکت

بازی اندرویدی معمایی Cut the Rope: Magic

بازی معمایی یا فکری Cut the Rope: Magic هم یکی از پرطرفدارترین و منحصر به فردترین بازی های اندرویدی معمایی موجود در گوگل پلی استور محسوب می‌شود. در این بازی گیمر نقش یک موجود عجیب و کوچک با نام اوم نوم (Om Nom) را ایفاء می‌کند و باید در مرحله از بازی تلاش کند که به شکلات‌های موجود در هر مرحله دسترسی یابد. به منظور جلوگیری از دستیابی گیمر به این شکلات‌ها، موانع و تله‌های خاصی طراحی شده که گیمر باید با تفکر دقیق از آن‌ها دوری کرده و نهایتا به شکلات‌های مد نظر دسترسی پیدا کند. بازی Cut the Rope: Magic یک بازی بسیار سرگرم کننده و منحصر به فرد است که توصیه می‌کنیم همین حالا آن را دانلود نمایید. خوشبختانه این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Cut the Rope: Magic از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

بازی اندرویدی معمایی Crossy Road

بازی Crossy Road از نظر گرافیکی چندان حرفی برای گفتن ندارد و شاید شما را به یاد بازی‌های کنسول‌هایی نظیر سگا بیاندازد اما داستان و محتوای این بازی جالب است و می‌تواند گیمرهای علاقمند به بازی های اندرویدی معمایی را جذب خود کند. در این بازی شما نقش یک موجود منحصر به فرد نظیر ربات، مرغ و … را ایفاء می‌کنید و باید از مسیرهای دارای موانع مختلفی نظیر رودخانه، خیابان و … عبور کنید. در این مسیرها موانعی نظیر اتومبیل و .. وجود دارند و شما باید سعی کنید که با آن‌ها برخورد نکنید و به بهترین شکل ممکن از موانع موجود عبور نمایید. برای انجام این عمل باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از فکر خود استفاده کرده و تصمیم‌گیری لازم را انجام دهید. بازی Crossy Road به صورت رایگان قابل دانلود است اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Crossy Road از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود Crossy Road از مایکت

بازی اندرویدی معمایی Futurama: Game of Drones

بازی اندرویدی Futurama: Game of Drones شامل داستان خاصی می‌شود که در برگیرنده محتوای جالب توجه است. شخصیت‌های داستان این بازی از مجموعه‌های تلویزیونی و کارتونی برداشته شده‌اند. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های فکری یا پازلی بازی مربوط به جورچین‌هایی می‌شود که گیمر باید آن‌ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و بیشترین امتیاز را کسب کند. اگر از علاقمندان به بازی های اندرویدی معمایی هستید، توصیه می‌کنیم که همین حالا بازی اندرویدی Futurama: Game of Drones را دانلود و از انجام آن لذت ببرید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده و شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Futurama: Game of Drones از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود Futurama: Game of Drones از مایکت

بازی اندرویدی معمایی Lara Croft GO

بازی Lara Croft GO محصول سال 2015 است و در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی معمایی موجود در گوگل پلی استور محسوب می‌شود. این بازی شامل مراحل مختلفی می‌شود و از نظر گرافیکی برای یک بازی معمایی یا پازلی کیفیت بسیار قابل قبولی دارد. بازی Lara Croft GO همچنین به دلیل داستان زیبایی که در پی دارد به عنوان یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی سال 2016 هم شناخته می‌شود. در جریان بازی و مراحل آن شما باید از تله‌ها، موانع و افراد شرور مختلفی عبور کنید و بدین منظور باید هوشمندانه‌تر از همیشه عمل نمایید. متاسفانه بازی اندرویدی Lara Croft GO به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه 4.99 دلار پرداخت شود. همچنین این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Lara Croft GO از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

بازی اندرویدی معمایی Limbo

بازی اندرویدی Limbo هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی معمایی کنونی موجود در گوگل پلی استور محسوب می‌شود. در این بازی که محیطی تاریک و سیاه دارد شما نقش یک پسر بچه کوچک را ایفاء می‌کنید و به دنبال خواهرتان هستید. در طول مسیر با موانع، تله‌ها و مکان‌های منحصر به فردی رو به رو خواهید شد که برای عبور از آن‌ها باید دقیق و حساب شده عمل کنید. بازی Limbo در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی های اندرویدی معمایی و همچنین بازی های اندرویدی سبک ماجراجویی محسوب می‌شود. متاسفانه این بازی به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه نشده و برای دانلود آن ملزم به پرداخت هزینه 4.99 دلار خواهید بود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Limbo از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A50s

بازی اندرویدی معمایی Monument Valley

در بازی اندرویدی معمایی Monument Valley شما نقش یک دخترک را ایفاء می‌کنید و با مراحل مختلفی رو به رو می‌شوید. در هر مرحله وظیفه شما  این است که از نقطه A به نقطه B بروید اما در این بین باید از فکر و هوش خود به منظور ارزیابی و بهینه‌سازی دقیق مسیر بازی استفاده کنید. اغلب عضوهایی که در مسیر بازی طراحی شده‌اند به نوعی قابل حرکت یا چرخش هستند و شما باید با ایجاد تغییر در آن‌ها مسیر اصلی مورد نیازتان را ایجاد کنید. متاسفانه بازی معمایی و زیبای Monument Valley به صورت رایگان عرضه نشده و با قیمت‌های مختلفی در گوگل پلی استور موجود است.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Monument Valley از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود Monument Valley از مایکت

بازی اندرویدی معمایی Pac-Man 256

بازی های اندرویدی معمایی

بازی Pac-Man 256 نسخه اندرویدی بازی است که سال‌ها پیش در کنسول‌های بازی قدیمی تجربه انجام آن را داشتیم. در این بازی جذاب شما نقش یک پک‌من را ایفاء ‌می‌کنید و باید سعی کنید که از دام افتادن دوری کرده و بدین صورت امتیاز بیشتری کسب کنید. تفاوت اصلی که بازی اندرویدی Pac-Man 256 نسبت به نسخه‌های قدیمی و مربوط به کنسول‌های پیشین دارد را می‌توان در نقشه یا مپ بی‌پایان آن خلاصه کرد. مسیری که در بازی Pac-Man 256 طی می‌کنید به هیچ وجه تمام شدنی نیست و این مسیر با پیشروی شما دائما ادامه پیدا می‌کند. در جریان بازی شما باید با استفاده از فکر و ذهن خود بهترین مسیر ممکن را انتخاب کرده و در عین حال از به دام افتادن دوری کنید. بازی Pac-Man 256 به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Pac-Man 256 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود Pac-Man 256 از مایکت

بازی اندرویدی معمایی République

اگر علاقمند به بازی های اندرویدی گرافیکی و هیجانی هستید و تمایل دارید که یک بازی پازلی یا معمایی مملو با این موضوعات را دانلود کنید، همین حالا بازی République را از گوگل پلی استور دریافت و در دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. بازی République یک بازی سه بعدی و بی‌شک یکی از بهترین بازی های اندرویدی معمایی سال 2016 محسوب می‌شود. در این بازی گیمر نقش یک دختر ایفاء می‌کند که باید با دقت بسیار بالایی از مناطق خاصی فرار کند. برای فرار کردن از این محیط‌ها باید حواس شما به نگهبانان، دوربین‌های امنیتی و سایر موارد این چنینی باشد. متاسفانه برای دانلود بازی République باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود. همچنین این بازی شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی République از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود République از مایکت 

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S10e سامسونگ – G970

بازی اندرویدی معمایی The Room Three

بازی اندرویدی The Room Three هم یکی دیگر از بازی های فکری و پازلی سه بعدی و با گرافیک مناسب موجود به شمار می‌رود. در این بازی گیمر در اتاق یا مکان‌های منحصر به فردی قرار می‌گیرد و باید معماهای موجود در آن را حل کند و به یک نتیجه صحیح دست یابد. به منظور حل معماهای بازی The Room Three باید بسیار هوشمندانه عمل کنید، در غیر این صورت پیشروی در این بازی برایتان امکانپذیر نخواهد بود. متاسفانه بازی The Room Three هم به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود. البته بازی The Room Three شامل خرید درون برنامه‌ای نمی‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی The Room Three از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

مجموعه بازی های اندرویدی معمایی Telltale Games

بازی های اندرویدی که توسط تیم Telltale Games توسعه داده می‌شوند عموما سبک ماجراجویی و معمایی را به همراه دارند. گیمر در این بازی‌ها نقش اصلی داستان را ایفاء می‌کند و تصمیم‌های هوشمندانه‌اش تاثیر مستقیمی در جریان بازی خواهند داشت. بنابراین این موضوع سبب شده که مجموع بازی های اندرویدی Telltale Games هم از نظر ما به صورت کلی به عنوان یک مجموعه از بهترین بازی های اندرویدی معمایی سال 2016 محسوب شوند. بازی های اندرویدی و معمایی نظیر The Walking Dead، Game of Thrones، Minecraft: Story Mode، The Wolf Among Us و Tales from the Borderlands برخی از بازی‌هایی هستند که می‌توانید دانلود کرده و از انجام آن‌ها لذت ببرید.

مراجعه به صفحه دانلود مجموعه بازی های اندرویدی معمایی Telltale Games در گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

بازی اندرویدی معمایی World of Goo

بازی World of Goo هم بدون تردید یکی از بهترین بازی های اندرویدی معمایی کنونی موجود به شمار می‌رود. در این بازی شما باید با استفاده از مواد لزج و سیاه رنگی مسیر مشخص و مورد نیاز را در هر یک از مراحل بازی طراحی کنید. د ر این بین با موانع و مشکلات مختلفی هم مواجه خواهید شد که باید برای جلوگیری از بروز مشکل از سوی آن‌ها با دقت عمل بیشتری پیش بروید. متاسفانه بازی اندرویدی معمایی World of Goo هم به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی World of Goo از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

بازی اندرویدی معمایی Worms 4

در بازی Worms 4 شما کنترل کننده تیمی از کرم‌ها هستید که باید با تیم رقیب خود مبارزه کنید. برای مبارزه از سلاح‌های مختلفی استفاده می‌شود و دو تیم رقیب به صورتی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که مشخصات دقیق کرم‌های تیم رقیب توسط گیمر قابل مشاهده نخواهد بود. بنابراین وی باید با تیراندازی احتمالی به سمت هدف، محل کرم‌های دشمن را تشخیص داده و آن‌ها را از بین ببرد. بخش پازلی و معمایی بازی Worms 4 مربوط به همین موضوع می‌شود. شما باید با دقت بسیار بالا و هوشمندانه‌ای محل کرم‌های رقیب را تشخیص دهید و پس از تشخیص این محل‌ها آن‌ها را به خاطر بسپارید. همچنین در برخی از شرایط باید به منظور مورد هدف قرار دادن برخی از دشمنان از سلاح‌هایی مناسبی استفاده کنید که انتخاب آن‌ها باید هوشمندانه و دقیق انجام شود. متاسفانه بازی اندرویدی Worms 4 به صورت رایگان عرضه نشده و به منظور دانلود آن باید هزینه 4.99 دلار پرداخت شود. ضمنا این بازی شامل خرید درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی معمایی Worms 4 از گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی اپل واچ

مجموعه بازی های اندرویدی معمایی Zynga

مجموعه بازی های اندرویدی که توسط تیم Zynga توسعه داده شده‌اند هم اغلب سبک معمایی یا پازلی را شامل می‌شوند. برخی از بازی های اندرویدی تیم Zynga شامل مواردی همچون Draw Something، Words With Friends، Chess With Friends، Hanging With Friends، Gems With Friends و WordStreak می‌شود. با دانلود هر یک از این بازی‌ها می‌توانید تجربه انجام یک بازی برتر معمایی را داشته باشید. لازم به اشاره است که اغلب بازی های تیم Zynga به صورت رایگان ارائه شده‌اند و شامل خرید درون برنامه‌ای می‌شوند.

مراجعه به صفحه دانلود بازی های اندرویدی معمایی Zynga در گوگل پلی استور:

بازی های اندرویدی معمایی

دانلود Zynga از مایکت

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت تاچ ال سی دی آیفون XR

قیمت تاچ ال سی دی Note 10

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments