معرفی و دانلود برنامه Face Changer Video -تغییر چهره در عکس

برنامه Face Changer Video

برنامه Face Changer Video این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند اعضای چهره خود را در عکس ها تغییر داده و به تصاویر خود افکت های متحرک اضافه نمایند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Face Changer Video بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Face Changer Video

اپلیکیشن Face Changer Video به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور اعضای چهره نظیر چشم، بینی و دهان را با افکت های متحرک و خنده دار جایگزین کنند و نسبت به ساخت تصاویر متحرک اقدام نمایند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن Face Changer Video بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه Face Changer Video

برنامه Face Changer Video از رابط کاربری ساده‌ای بهره می‌برد و کار با آن بسیار آسان است. به منظور استفاده از قابلیت های ارائه شده توسط این برنامه می‌توانید با لمس گزینه Photo نسبت به ثبت عکس اقدام نموده و یا با انتخاب گزینه Gallery تصاویر موجود در گالری خود را انتخاب کنید.

برنامه Face Changer Video

اپلیکیشن Face Changer Video امکان جستجو تصاویر را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند با لمس گزینه Celebrity نسبت به جستجو تصاویر دلخواه خود اقدام نمایند.

برنامه Face Changer Video

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، اصلی ترین قابلیت برنامه Face Changer Video مربوط به تغییر اعضای چهره و ساخت تصاویر متحرک می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید چشم، بینی و یا دهان را تغییر دهید و افکت های متحرک به تصاویر خود اضافه کنید.

برنامه Face Changer Video

از دیگر قابلیت های برنامه Face Changer Video می‌توان به امکان صداگذاری تصاویر و ضبط ویدیو اشاره کرد. بدین منظور ابتدا افکت مورد نظر خود را انتخاب کرده سپس آیکون فیلم برداری موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

برنامه Face Changer Video

در مرحله بعدی آیکون میکروفون موجود در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نموده و صدای خود را ضبط کنید. در نهایت می‌توانید ویدیو ضبط شده را طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید و یا آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید.

برنامه Face Changer Video

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Face Changer Video پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

نقاط قوت:

  • قابلیت تغییر اعضای صورت
  • امکان افزودن افکت های متحرک به تصاویر
  • امکان صداگذاری تصاویر و ضبط ویدیو
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیو های ضبط شده

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون SE

قیمت ال سی دی آیفون 6

قطعات گوشی آیفون SE

تعمیرات موبایل

سرگرمی
نام سرگرمی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Scoompa

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments