معرفی و دانلود برنامه سپهر ۳۶۰ : خرید آنلاین بلیط هواپیما

معرفی برنامه سپهر 360

برنامه سپهر 360 امکان مشاهده نرخ پروازهای ارزان چارتری و لحظه آخری را در اختیار کاربران خود قرار داده و کاربران می‌توانند با استفاده از این برنامه به صورت مستقیم و بدون واسطه نسبت به رزرو و خرید بلیط هواپیما اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه سپهر 360 بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن سپهر 360

اپلیکیشن سپهر 360 یک موتور جستجوی پرواز است که بلیط‌های ارزان لحظه اخری از آژانس‌ها و شرکت‌های چارتر کننده را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن نرخ پروازهای مورد نظر خود را مشاهده کنند و در صورت تمایل با اتصال مستقیم به سایت فروشنده نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات حرفه ای موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن سپهر 360 بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه سپهر 360

پس از اجرای برنامه سپهر 360 از شما خواسته می‌شود تا مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید. سپس با لمس گزینه جستجو لیستی از پروازها به همراه قیمت و ساعت پرواز برای شما نمایش داده می‌شود.

معرفی برنامه سپهر 360

در صورت تمایل امکان اعمال فیلترینگ جستجو بر اساس ساعت پرواز و لیست ایرلاین‌ها نیز فراهم آمده است. بدین منظور تنها کافیست تا آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس نمایید. به عنوان مثال با انتخاب گزینه صبح، تنها پروازهایی که از ساعت 8 الی 11 صبح انجام می‌پذیرند، برای شما نمایش داده خواهد شد.

معرفی برنامه سپهر 360

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

پس از انتخاب پرواز مورد نظر می‌توانید شرکت فروشنده بلیط را انتخاب کنید. بدین ترتیب امکاناتی که شرکت فروشنده بلیت در اختیار کاربران خود قرار داده نیز قابل مشاهده خواهد بود. در نهایت مستقیما به سایت فروشنده منتقل خواهید شد و می‌توانید بدون واسطه نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

معرفی برنامه سپهر 360

در صفحه اصلی برنامه سپهر 360 با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی این برنامه برای شما نمایان می‌شود. با انتخاب گزینه تاریخچه اتصال می‌توانید لیستی از فعالیت‌های خود را مشاهده کنید. در نهایت از طریق این منو امکان به اشتراک گذاری اپلیکیشن سپهر 360 نیز فراهم آمده است.

معرفی برنامه سپهر 360

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه سپهر 360 پرداختیم. به منظور دانلود برنامه سپهر 360 می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش نرخ پروازها
  • امکان خرید بلیط به صورت مستقیم و بدون واسطه
  • امکان اعمال فیلترینگ جستجو بر اساس ساعت پرواز و ایرلاین

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون 7 پلاس

قاب پشت آیفون 8

قطعات آیفون 8

تعمیرات موبایل

سپهر 360 (بلیط چارتر هواپیما)
نام سپهر 360 (بلیط چارتر هواپیما)
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده سپهر 360

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments