بررسی و دانلود برنامه دینگ (Dinnng) ؛ درخواست تاکسی آنلاین

برنامه دینگ (Dinnng)

برنامه دینگ (Dinnng) یک سامانه درخواست تاکسی آنلاین است که با استفاده از آن قادر به درخواست خودرو از طریق گوشی همراه خود خواهید بود. برنامه مذکور در حال حاضر تنها در شهر تهران فعالیت دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی برنامه دینگ (Dinnng) پرداخته و لینک دانلود را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دینگ (Dinnng)

امروزه اپلیکیشن های متعددی در زمینه درخواست آنلاین خودرو عرضه شده‌اند. از این رو رفت و آمد های درون شهری نسبت به گذشته بسیار آسان شده است. از جمله برنامه های کاربردی ارائه شده در این زمینه می‌توان به اپلیکیشن دینگ (Dinnng) اشاره کرد. ساکنین شهر تهران می‌توانند به راحتی از طریق این اپلیکیشن در هر ساعت از شبانه روز نسبت به درخواست آنلاین خودرو اقدام نمایند.

در ادامه این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی دقیق Dinnng (دینگ) بپردازیم. به منظور دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن دینگ (Dinnng) سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه و سازگاری برنامه دینگ (Dinnng)

برنامه دینگ (Dinnng) به صورت رایگان قابل دانلود است و از نظر سازگاری با سیستم عامل شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود. توجه داشته باشید که قابلیت های ارائه شده توسط این اپلیکیشن تنها در شهر تهران قابل استفاده است. با این وجود انتظار می‌رود تا در آینده نزدیک خدمات این اپلیکیشن در سایر شهرهای ایران هم ارائه شود.

تجربه و رابط کاربری برنامه دینگ (Dinnng)

برنامه دینگ (Dinnng) این امکان را فراهم می‌آورد تا ساکنین شهر تهران بتوانند برای سفرهای درون شهری خود به صورت آنلاین درخواست تاکسی دهند. به منظور استفاده از خدمات ارائه شده توسط این برنامه نیاز به ایجاد حساب کاربری خواهید داشت. شما می‌توانید پس از اجرای برنامه برای اولین بار، با لمس گزینه عضویت نسبت به ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید.

برنامه دینگ (Dinnng)

برنامه Dinnng (دینگ) از رابط کاربری نسبتا خوبی بهره می‌برد و استفاده از آن آسان است. پس از ورود به محیط اصلی برنامه نقشه برای شما نمایان می‌شود. در صورتی که در نزدیکی موقعیت مکانی شما خودروهای دینگ موجود باشند، بروی نقشه قابل مشاهده خواهند بود. در ابتدا به منظور درخواست آنلاین خودرو در این برنامه توصیه می‌شود تا موقعیت یاب دستگاه خود را روشن کنید. سپس مبدا خود را بر روی نقشه مشخص نمایید. در صورتی که مبدا شما با موقعیت مکانی فعلی شما یکسان باشد، می‌توانید آیکون موجود در سمت راست صفحه را لمس کنید و یا از طریق آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجو آدرس مورد نظر خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

برنامه دینگ (Dinnng)

در صورت لمس آیکون به شکل چراغ راهنمایی در سمت چپ صفحه وضعیت ترافیکی خیابان ها بر روی نقشه نمایش داده می‌شود. پس از تعیین مبدا نیاز است تا مقصد مورد نظر خود را هم بر روی نقشه مشخص نمایید. بدین ترتیب سرویس های برنامه دینگ (Dinnng) برای شما نمایان خواهند شد. در حال حاضر اپلیکیشن دینگ سه سرویس مختلف را ارائه می‌دهد. سرویس دینگ گلد تجربه سفر لوکس را برایتان به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر سرویس دینگ مقرون به صرفه بوده و از کیفیتی خوبی بهره می‌برد. در نهایت سرویس دینگ بانوان به صورت اختصاصی برای خانم ها ارائه شده است. هزینه سفر هر یک از سرویس ها در کنار آن قابل مشاهده خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه دینگ (Dinnng)

برنامه دینگ (Dinnng) امکان انتخاب مقصد دوم را هم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با انتخاب گزینه مذکور می‌توانید مقصد دوم خود را بر روی نقشه مشخص کنید. در صورتی که قصد توقف در مسیر را دارید تنها کافیست تا گزینه توقف در مسیر را لمس کرده و مدت زمان تقریبی توقف خود را تعیین نمایید. همچنین در صورتی که مجددا قصد بازگشت به مبدا خود را دارید، می‌توانید گزینه رفت و برگشت را انتخاب کنید.

یکی از کاربردی ترین قابلیت های برنامه دینگ (Dinnng) مربوط به امکان رزرو خودرو می‌شود. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید ساعت و تاریخ مورد نظر خود را جهت رزرو انتخاب کنید. بدین ترتیب خودرو درخواستی در تاریخ و زمان تعیین شده در مبدا حاضر می‌شود. برنامه دینگ (Dinnng) شامل قابلیتی تحت عنوان در اختیار گرفتن خودرو هم می‌شود. در حالت عادی هزینه سفر بر حسب مسافت محاسبه می‌شود در حالی که با استفاده از قابلیت مذکور هزینه سفر بر حسب ساعت محاسبه خواهد شد.

برنامه دینگ (Dinnng)

پس از تعیین سرویس مورد نظر خود گزینه درخواست خودرو را لمس نمایید. پس از قبول درخواست شما توسط راننده، مشخصات وی و مدل خودرو نمایان می‌شود. شما می‌توانید موقعیت راننده را بر روی نقشه مشاهده کنید. همچنین امکان لغو سفر و یا تماس با راننده هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. در نهایت شما می‌توانید هزینه سفر خود را به دو صورت نقدی و یا اعتباری پرداخت کنید. برنامه دینگ (Dinnng) قابلیت امتیازدهی به رانندگان را در اختیار کاربر خود قرار داده است. بنابراین در پایان سفر می‌توانید به راننده امتیاز دهید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ 

ویژگی های جانبی برنامه دینگ (Dinnng)

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه دینگ (Dinnng) نمایان خواهد شد. در صورتی که قصد دارید هزینه سفر را به صورت اعتباری پرداخت کنید، نیاز است تا به بخش افزایش اعتبار در منوی برنامه مراجعه نموده و اعتبار خود را به مبلغ دلخواه افزایش دهید.

برنامه دینگ (Dinnng)

در صورتی که از قابلیت رزرو استفاده کرده باشید، با مراجعه به بخش لیست رزروها قادر به مشاهده جزییات آن خواهید بود. همچنین در صورت تمایل می‌توانید سفر خود را لغو کنید. برنامه دینگ (Dinnng) از قابلیت افزودن مکان و مسیرهای منتخب به برنامه جهت دسترسی سریع و آسان هم بهره می‌برد. دسترسی به قابلیت مذکور با مراجعه به منوی برنامه امکان پذیر است.

برنامه دینگ (Dinnng)

برنامه دینگ (Dinnng) این امکان فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند با معرفی دوستان خود به عنوان راننده و یا مسافر در آمد کسب کنند. بدین منظور نیاز است تا کد معرفی خود را برای دوستانتان ارسال کنید. بدین ترتیب در صورتی که دوستانتان با استفاده از کد معرفی شما در برنامه ثبت نام کنند، به ازای هر سفر آن‌ها 10 درصد درآمد کسب خواهید کرد.

برنامه دینگ (Dinnng)

برنامه دینگ شامل پشتیبانی هم می‌شود. با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت صفحه اصلی می‌توانید به شماره تماس پشتیبانی دسترسی داشته باشید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

ایده و وجه تمایز برنامه دینگ (Dinnng) نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، امروزه اپلیکیشن های درخواست خودرو متعددی عرضه شده‌اند. بنابراین برنامه دینگ (Dinnng) را نمی‌توان یک ایده نو دانست. با این وجود از قابلیت هایی که این برنامه را نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز می‌سازد، می‌توان به امکان رزرو کردن، در اختیار گرفتن خودرو و محاسبه هزینه بر حسب ساعت و کسب درآمد با معرفی دوستان اشاره کرد.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه دینگ (Dinnng) پرداختیم. این برنامه امکان درخواست آنلاین تاکسی از طریق گوشی همراه را برای ساکنین شهر تهران فراهم می‌کند. اپلیکیشن مذکور به صورت کاملا رایگان منتشر شده و با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه دینگ (Dinnng) از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری موبایل

نقاط قوت:

  • ارائه سرویس های متنوع
  • امکان رزرو کردن خودرو
  • امکان در اختیار گرفتن خودرو و محاسبه هزینه بر حسب ساعت
  • امکان انتخاب مقصد دوم و توقف در مسیر
  • امکان پرداخت نقدی و اعتباری هزینه سفر
  • امکان کسب درآمد با معرفی دوستان
  • امکان افزودن مکان و مسیرهای منتخب به برنامه

نقاط ضعف:

  • ارائه سرویس تنها در شهر تهران

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11 پرو مکس

دوربین اصلی آیفون 7

ال سی دی آیفون آیفون اس ای 2020

تعمیرات موبایل

دینگ | Dinnng درخواست خودرو آنلاین
نام دینگ | Dinnng درخواست خودرو آنلاین
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده نوآوران ارتباطات ادیب

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments