فعال کردن قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه iOS

تغییر عکس پروفایل اکانت جیمیل

کاربران نسخه آی او اسی یا iOS برنامه جیمیل هم می‌توانید از طریق منوی تنظیمات این اپلیکیشن قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل (Vacation Responder) را فعال کنند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه فعال کردن قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه iOS برنامه جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل در محل تهران

مقدمه‌ای در رابطه با قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه iSO جیمیل

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در دو مقاله آموزش ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل نحوه فعال سازی و استفاده از قابلیت Vacation responder سرویس جیمیل را به شما عزیزان آموزش دادیم. به موجب وجود قابلیت Vacation responder شما می‌توانید ایمیلی را به عنوان یک پاسخ اتوماتیک مشخص کنید و آن را در بازه زمانی مد نظرتان به صورت خودکار برای افرادی ارسال کنید که برایتان ایمیل می‌فرستند.

اما علاوه بر نسخه تحت وب و نسخه اندرویدی برنامه جیمیل، فعال سازی قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه iOS برنامه جیمیل هم امکانپذیر است. ما در این مقاله قصد داریم که نحوه فعال سازی و استفاده از این قابلیت در نسخه آی او اسی جیمیل را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش فعال سازی قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه iOS جیمیل

به منظور فعال سازی قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه آی او اسی برنامه جیمیل کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه جیمیل را در آیفون یا آیپدتان اجرا کنید.
  • از بخش فوقانی و سمت چپ صفحه به منوی اصلی مراجعه کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • اکانت مورد نظرتان را مشخص کنید.
  • گزینه Vacation Responder را لمس کنید.
  • اسلایدر موجود در کنار گزینه Vacation responder را لمس کنید تا فعال شود. بازه زمانی مد نظرتان را مشخص کنید. در بخش Subject باید موضوع ایمیل اتوماتیک مورد نظرتان را تایپ کنید. در بخش Message هم متن ایمیل اصلی را تایپ می‌کنید.
  • نهایتا گزینه Save را لمس کنید.

به همین سادگی قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه iOS جیمیل فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال سازی قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک ایمیل در نسخه iOS برنامه جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین سلفی آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ اس 7

قطعات گوشی S7 edge

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments