آموزش ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل

اضافه کردن مخاطب به اکانت جیمیل

سرویس جیمیل قابلیتی دارد که به موجب آن کاربران می‌توانند پاسخی را به طور اتوماتیک برای ایمیل های دریافتی خود در بازه زمانی مشخص ارسال کنند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

مقدمه‌ای در رابطه با پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل

یکی از قابلیت‌های بسیار جالب سرویس جیمیل مربوط به امکان پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها می‌شود. تصور کنید که قصد داریم برای تعطیلات به سفری بروید و در بازه زمانی مشخصی قادر به پاسخگویی ایمیل های کاری خود نخواهید بود. در این شرایط می‌توانید از قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در جیمیل استفاده کنید و یک ایمیل پیش فرض نوشته و تنظیمات اکانت جیمیل خود را به گونه‌ای تعیین کنید که این ایمیل به صورت پاسخ برای هر ایمیل دریافتی در بازه زمانی مذکور ارسال شود.

فعال سازی این قابلیت از طریق گزینه‌ای تحت عنوان Vocation Responder صورت می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم که نحوه فعال کردن این گزینه و ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در جیمیل از طریق مرورگر یا همان نسخه تحت وب جیمیل را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

فعال کردن قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل

به منظور فعال کردن قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل کافیست که از طریق کامپیوتر خود مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب بررسی ایمیل های اکانت جیمیل مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت خود را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  • در همان تب General به سمت پایین صفحه حرکت کنید تا به بخش با عنوان Vocation Responder برسید. تیک گزینه Vacation responder on را بزنید. تیک گزینه Last Day را هم بزنید و بازه زمانی مورد نظرتان برای ارسال اتوماتیک پاسخ به ایمیل های دریافتی را مشخص کنید. در کنار گزینه Subject موضوع مورد نظرتان را تایپ کنید. در فیلد بزرگ کنار گزینه Message هم باید متن اصلی پاسخ اتوماتیک مد نظرتان را تایپ کنید.
  • نهایتا بر روی گزینه Save Changes کلیک کنید.

با طی کردن مراحل فوق قابلیت ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل فعال می‌شود. به این صورت اگر در بازه زمانی که تعیین کرده‌اید ایمیلی دریافت کنید، پاسخ تدوین شده به طور اتوماتیک برای ارسال کننده آن ایمیل فرستاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال پاسخ اتوماتیک به ایمیل ها در نسخه تحت وب جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 6 Plus

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ جی 2 پرو 2018

قطعات گوشی J4 Core

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی حاجیان حسین ابادی
علی حاجیان حسین ابادی
2 سال گذشته

این روش محدودیت داره و در طول ۴ روز فقط به یک ایمیل پاسخ میدهد راهکاری دارید که این محدودیت برداشته بشه

ندا شادروان
ندا شادروان
5 سال گذشته

عرض ادب و احترام و تشکر از بابت مطالب و همچنین سایت خوب و جالب شما که کمک بسیار زیادی حداقل به بنده بوده. در خصوص مطلب پاسخ اتوماتیک به راهنمایی نیاز دارم و ممنون میشم اگر بنده را مورد لطف قرار بدهید.
من نیاز دارم به جهت در اختیار قراردادن یک فرم فایل ورد به همکاران خودم ایمیلی را ستاب کنم و به همکارانم آدرس اون ایمیل را بگوییم و در ادامه هر کدام از همکاران که به اون آدرس ایمیلی ارسال کردند بطور خودکار اون فایل براشون ارسال بشود و اونها بتوانند با دانلود و پرینت اون فایل ازش استفاده لازم را ببرند. لطفا بهم کمک کنید چگونه میشه اینکارو انجام بدم یا اصلا امکان داره یا نه؟ بازهم ممنون و سپاس از همه همکاران موبایل کمک