ضرورت خرید مودم فیبر نوری در سال ۱۴۰۱

بهره مندی از سرعت دانلود و آپلود بالا با خرید مودم فیبر نوری

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و پیشه گرفتن اینترنت فیبر نوری نسبت به سرویس‌های دیگر همچون اینترنت ADSL، VDSL و غیره اکثر افراد به دنبال خرید مودم فیبر نوری هستند. شرکت‌های زیادی وجود دارند که در حوزه تولید مودم فیبر نوری فعالیت می‌کنند که این مسئله باعث آزادی عمل در انتخاب مودم می‌گردد. در ادامه باید ذکر کرد که مزایای مودم فیبر نوری بسیار زیاد است به همین دلیل در این محتوا اطلاعات کاملی نسبت به مزایای مودم فیبر نوری نسبت به دیگر مودم‌ها در اختیار کاربران قرار داده شود. موارد مهمی در این مقاله بررسی خواهد شد که می‌تواند به هر شخص کمک کند تا در هنگام خرید مودم فیبر نوری در سال ۱۴۰۱ یک خرید هوشمندانه را تجربه کند. در نتیجه پیشنهاد می‌شود کاربران برای تجربه یک خرید منحصر به فرد، مقاله ضرورت خرید مودم فیبر نوری در سال 1401 تا پایان همراهی کنند.

مزایای خرید مودم فیبر نوری نسبت به دیگر انواع مودم

در گام اول بهتر است به سراغ مزایای خرید مودم فیبر نوری نسبت به دیگر انواع مودم مثل مودم VDSL برویم. توجه داشته باشید مودم‌های فیبر نوری از سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی برخوردار هستند که این مسئله در ادامه مورد بررسی قرار داده می‌شود. از سوی دیگر عدم قطع و وصل اینترنت، پینگ پایین و امکان راه اندازی voip به صورت مستقیم جزو مزایای دیگر مودم فیبر نوری هستند. در نتیجه هر کاربر که قصد دارد اطلاعات کاملی نسبت به موارد ذکر شده به دست بیاورد می‌تواند پاراگراف‌های زیر را با دقت بالا مطالعه کند.

بهره مندی از سرعت دانلود و آپلود بالا با خرید مودم فیبر نوری

یکی از موارد بسیار مهم که باید به آن اشاره شود سرعت دانلود و آپلود اینترنت فیبر نوری است که در سطح بسیار بالایی قرار دارد. سرعت دانلود و آپلود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای مثال اگر از اینترنت فیبر نوری استفاده کنید به سادگی میتوانید به تماشای فیلم با کیفیت hd به صورت آنلاین بپردازید. از سوی دیگر آپلود ویدیو برای افرادی که در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب فعالیت می‌کنند آسان‌تر می‌شود. بهتر است بدانید در حال حاضر اینترنتی وجود ندارد که به اندازه اینترنت فیبر نوری سرعت دانلود و سرعت آپلود در اختیار کاربر قرار دهد. در نتیجه هر شخص که قصد دارد از اینترنت پرسرعت فیبر نوری بهره مند شود باید یک مودم فیبر خریداری نماید. در این صورت می‌تواند از طریق آن به سرویس فیبر نوری متصل شود و از سرعت دانلود و آپلود بالای آن لذت ببرد.

بهره مندی از سرعت دانلود و آپلود بالا با خرید مودم فیبر نوری

عدم قطع و وصلی اینترنت

در بسیاری از مواقع افراد در هنگام مشاهده فیلم یا بازی با قطع و وصل شدن اینترنت مواجه می‌شوند که این مسئله بسیار آزاردهنده است. به همین دلیل تصمیم بر این است تا در این بخش از مقاله ضرورت خرید مودم فیبر نوری در سال 1401 نسبت به عدم قطع و وصلی اینترنت که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اینترنت فیبر نوری محسوب می‌شود. لازم به ذکر است بدانید در حین استفاده از اینترنت فیبر نوری به هیچ وجه دچار قطع و وصل اینترنت نخواهید شد. البته این مسئله به چند پارامتر بستگی دارد. پارامتر اول مربوط به طراحی شبکه فیبر نوری در ساختمان است که باید به خوبی انجام گردد. در واقع باید در طراحی شبکه فیبر نوری از فیوژن، اتصالات و همچنین اسپلیتر استاندارد استفاده شود. با رعایت این موارد به هیچ وجه یک کاربر با قطع و وصلی اینترنت مواجه نخواهد شد.

پینگ پایین (مناسب برای گیم)

تصویری که در قسمت زیر مشاهده میکنید پینگ اینترنت را نشان می‌دهد. در تصویر زیر پینگ سرویس مربوطه 13 است. پینگ پایین برای گیمرها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا در کیفیت، سرعت عمل و حتی نحوه بازی آن‌ها تاثیر مستقیم می‌گذارد. همانطور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد به صورت آنلاین بازی می‌کنند. در نتیجه اگر اینترنت پینگ بالایی داشته باشد مطمئناً گیمر با چالش مواجه می‌شود، پینگ باعث می‌شود که یک گیمر تصاویر و حرکت‌ها را با تاخیر مشاهده کند به همین دلیل مطمئنا نمی‌تواند تمام توانایی های خود را در بازی به نمایش بگذارد.

به این مسئله فکر کنید که در حال بازی کالاف دیوتی به صورت آنلاین هستید. اگر شما دشمن را چند ثانیه با تأخیر مشاهده کنید مطمئنا نمی‌توانید به خوبی به سمت وی تیراندازی کرده و برنده بازی باشید. استفاده از اینترنت و مودم فیبر نوری باعث می‌شود شما بدون هیچ تاخیری به بازی آنلاین بپردازید در واقع در حال حاضر بسیاری از گیمرها بازی‌هایی همچون پابجی، کالاف دیوتی و WORLD OF WARCRAFT را با استفاده از اینترنت فیبر نوری انجام می‌دهند.

پینگ پایین (مناسب برای گیم)

امکان راه اندازی VOIP به صورت مستقیم

راه اندازی VOIP به صورت مستقیم برای بسیاری از کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. این ویژگی امکان برقراری ارتباط تلفنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نکته را در نظر داشته باشید برای استفاده از این ویژگی باید بر روی مودم شما پورت ftx و پورت خروجی سیپفون موجود باشد که در موردم‌‌های فیبر نوری این پورت وجود دارد. در نتیجه هر کاربر به راحتی می‌تواند با خرید مودم فیبر نوری و استفاده از سرویس های پرسرعت اینترنت فیبر نوری برای برقراری ارتباط تلفنی بر روی بستر فیبر نوری اقدام کند.

نتیجه گیری

در این مقاله اطلاعات کاملی نسبت به ضرورت خرید مودم فیبر نوری در سال 1401 در اختیار کاربران قرار گرفت که می‌تواند تمامی افراد را نسبت به مودم فیبر نوری آگاه کند. کاربران بعد از مطالعه این مقاله می‌داند که مزایای خرید مودم فیبر نوری نسبت به دیگر مودم‌ها چیست زیرا از سرعت بالای دانلود و آپلود، عدم قطع و وصل اینترنت، پینگ پایین و راه اندازی VOIP به صورت مستقیم با استفاده از اینترنت فیبر نوری مطلع شده‌اند. در نهایت کاربرانی که قصد دارند برای خرید مودم فیبر نوری اقدام کنند پیشنهاد می‌شود به وب‌سایت برقچی که دارای حق واردات و بستر اختصاصی فروش است مراجعه نمایند. زیرا این وب‌سایت بدون دخالت دلال‌ها، مودم‌های فیبر نوری اورجینال برندهای معتبر جهان را زیر قیمت بازار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در نتیجه خرید از وب سایت برقچی می تواند یک انتخاب درست و یک خرید هوشمندانه تلقی شود.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments