آموزش ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ (Apple Watch)

آموزش ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ

کاربران اپل واچ (Apple Watch) به دو روش مختلف قادر به ریستارت کردن گجت خود هستند. یکی از این دو روش ریستارت معمولی بوده و روش دیگر فورس ریستارت (Force Restart) است. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ (Apple Watch) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ (Apple Watch)

عده بسیاری از کاربران هر روز با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل می‌کنند و در مورد نحوه ریستارت و به ویژه فورس ریستارت کردن اپل واچ (Apple Watch) کسب اطلاعات می‌نمایند. بنابراین لازم دانستیم که مقاله‌ای اختصاصی را با این عنوان و برای آموزش نحوه انجام این دو کار تهیه و خدمتتان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل 

در ادامه این مقاله به آموزش ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ (Apple Watch) خواهیم پرداختم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

آموزش ریستارت اپل واچ (Apple Watch)

برای ریستارت کردن اپل واچ (Apple Watch) یا راه اندازی مجدد آن کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

آموزش ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ

  • دکمه فیزیکی نمایش داده شده در عکس بالا را فشرده و برای چند ثانیه نگه دارید تا پنجره پاپ آپی نمایان شود.
  • اسلایدر موجود برای انتخاب گزینه مورد نظر را بر روی گزینه “Power Off ” منتقل کنید و این گزینه را انتخاب نمایید.
  • چند ثانیه بعد از اینکه اپل واچ (Apple Watch) خاموش شد، دوباره دکمه فیزیکی نمایش داده شده در عکس فوق را فشرده و کمی نگه دارید تا لوگوی اپل نمایان شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

با طی کردن مراحل فوق ریستارت اپل واچ (Apple Watch) انجام می‌شود. بنابراین همانطور که مشاهده کردید روش کاملا مستقیمی برای ریستارت کردن اپل واچ (Apple Watch) وجود ندارد.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

آموزش فورس ریستارت اپل واچ (Apple Watch)

اما این احتمال وجود دارد که در برخی شرایط اپل واچ (Apple Watch) شما هنگ کند یا اصطلاحا فریز شود و فشردن دکمه فیزیکی آن هم هیچ دستوری را به ساعت منتقل ننماید. در این شرایط باید از قابلیت فورس ریستارت (Force Restart) استفاده کنید. برای انجام این کار به شرح زیر عمل نمایید:

آموزش ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ

  • دو دکمه فیزیکی موجود در لبه سمت راست اپل واچ (Apple Watch) را به صورت همزمان فشرده و برای مدت زمان 10 ثانیه نگه دارید.
  • به محض اینکه لوگوی اپل را مشاهده کردید، دکمه های مذکور را رها سازید.

به این صورت هر زمان که نیاز بود می‌توانید اپل واچ خود را فورس ریستارت (Force Restart) کنید. دقت داشته باشید که در حین آپدیت سیستم عامل WatchOS اپل واچ ممکن است برای مدت زمان طولانی دستگاه لوگوی اپل را نشان دهد. این مسئله به معنای هنگ کردن اپل واچ (Apple Watch) نیست. سعی کنید تا حد امکان از فورس ریستارت اپل واچ در حین نصب آپدیت ممانعت به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ریستارت و فورس ریستارت اپل واچ (Apple Watch) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت تاچ ال سی دی اپل واچ

قطعات اپل واچ

قیمت تاچ ال سی دی اپل واچ 1

تعمیرات موبایل

منبع apple

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments