رنگ مخصوص چوب ترمو

رنگ مخصوص چوب ترمو

یکی از مصالحی که امروزه در مناطق مختلف کشور و در صنعت ساختمان‌سازی مورداستفاده قرار می‌ گیرد چوب ترمو نام دارد. این چوب‌های ترمو که ابتدا توسط کشور فنلاند تولید شدند نمونه‌های مشابهی نیز در کشور ایران و کشورهای خارجی پیدا کردند. کیفیت چوب‌های فنلاندی بسیار بیشتر از نمونه‌های مشابه تولید شده است. برای افزایش دوام و طول عمر چوب‌های ترمو ایرانی و خارجی می ‌توان از رنگ‌های مخصوص چوب ترمو استفاده کرد. هریک از این رنگ‌ها با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می ‌شوند که می ‌توانند مقاومت چوب‌های ترمو را در برابر عوامل خارجی افزایش دهند. برای اطلاعات بیشتر درباره رنگ مخصوص چوب ترمو با ما همراه باشید.

رنگ مخصوص چوب ترمو

چوب ترمو چیست؟

چوب ترمو یکی از مصالح سبک و ارزان قیمتی است که امروزه موردتوجه بسیاری از معماران قرار گرفته است. این چوب نسبت به چوب‌های دیگر مقاومت بالایی دارد. مقاومت بالای آن در برابر عوامل خارجی باعث شده که بتوان از این چوب در مناطق مختلف کشور استفاده کرد. در هر یک از شرایط آب و هوایی می ‌توان چوب‌های ترمو را با بافت نرم و سفت استفاده کرد. بافت چوب ترمو به دلیل استفاده از چوب‌های مختلف متغیر بوده و برای ساخت تجهیزات گوناگون دکوراتیو نیز مناسب هستند. چوب ترمو از طریق چوب درختان روسی با فرایند حرارت‌دهی طی مراحل مختلف تولید می ‌شوند. هر یک از مراحل چوب ترمو باید با دقت بالایی انجام شود تا مواد اولیه از بین نروند. چوب‌های ترمو پس از تولید با استفاده از روغن مخصوص پوشانده شده و مقاومت بالایی پیدا می‌ کنند. این چوب‌ها استخدام خوبی داشته و در برابر نور خورشید دوام بالایی دارند.

کاربرد چوب ترمو

چوب ترمو کاربردهای بسیار متنوعی دارد. این چوب در ابعاد مختلف تولید شده و برای قسمت‌های گوناگون ساختمان مورداستفاده قرار می‌ گیرد. امروزه بیشتر افراد برای ساخت نمای ساختمان خود از چوب‌های استفاده می‌ کنند. چوب ترمو به دلیل ظاهر زیبایی که دارد در رنگ‌بندی‌های مختلف به فروش می‌ رسد. این چوب نمای زیبایی به ساختمان می ‌بخشد و برای ساخت کف و راه‌پله، روف‌گاردن، استخر و سونا استفاده می‌ شود. این چوب‌ها برای ساخت آلاچیق‌های مختلف با ابعاد گوناگون مناسب بوده و در هر یک از منازل ویلایی کشور می‌ توان انواع مختلف چوب ترمو را مشاهده کرد. از کاربردهای دیگر چوب ترمو می ‌توان به ساخت تجهیزات دکوراتیو داخل ساختمان و منزل نیز اشاره کرد.

انواع رنگ مخصوص چوب ترمو

اگرچه چوب‌های ترمو در طی مراحل تولید خود با استفاده از یک روغن مخصوص پوشانده شده و مقاومت خوبی دارند اما می ‌توان با استفاده از رنگ‌های مخصوص چوب ترمو این مقاومت را افزایش داد. رنگ مخصوص ترموود با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می ‌شوند. این رنگ‌ها هیچ‌گونه ماده سمی و ماده شیمیایی نداشته و تا چند مدت بدون هیچ‌گونه آسیبی باقی می ‌ماند. ماندگاری و دوام بالای رنگ‌های مخصوص چوب ترمو باعث شده که این رنگ‌ها تا مدت زیادی تغییر رنگ نداده و با ظاهر اولیه خود باقی بمانند. انواع رنگ مخصوص چوب ترمو با دو فرمول پایه آب و پایه روغن تولید می‌ شوند. رنگ‌های پایه آب بیشتر برای فضای باز مانند نماسازی و محوطه ساختمان مورداستفاده قرار می ‌گیرند. رنگ‌های پایه روغن برای ظاهر شفاف چوب ترمو و دوام بیشتر آنها برای ساخت استخر مناسب هستند. رنگ‌های پایه آب به عمق کمتری نفوذ کرده و رنگ‌های پایه روغن می ‌توانند به عمق بیشتر چوب‌های ترمو نفوذ کرده و از نفوذ حشرات و عوامل خارجی مختلف به داخل چوب‌های ترمو جلوگیری می ‌کنند. از جمله بهترین رنگ‌های تولید شده مخصوص چوب ترمو در آلمان می‌ توان به  رنگ کیم اشاره کرد.

انواع رنگ مخصوص چوب ترمو

رنگ کیم

یکی از بهترین و مرغوب‌ترین رنگ‌های موجود در بازار که توسط کشور آلمان تولید می ‌شود رنگ کیم نام دارد. این رنگ علاوه بر فروش در کشور آلمان به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می‌ گردد. صادرات این رنگ موجب افزایش درآمد مدیران شرکت کیم شده و کیفیت بسیار بالای رنگ کیم باعث افزایش فروش محصول شده است. رنگ کیم با طرح‌های متنوع و رنگ‌های مات و نیمه مات، شفاف و براق خود موردتوجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردی که این رنگ دارد می‌ توان از آن با اطمینان بسیار بالا استفاده کرد. رنگ کیم دوام بالایی داشته و با ضمانت ۲۴ماهه به فروش می ‌رسد. از خواص مهم این رنگ می ‌توان به خاصیت ضد اکسایش، ضد کپک‌زدگی، ضد قارچ، آنتی یو وی و ضد رطوبت اشاره کرد. برای مناطقی که دارای بارندگی‌های بسیار شدید هستند می‌ توان از رنگ کیم استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید رنگ ترموود – اجرای رنگ ترمووود – تعمیرات رنگ چوب ترمو با ما همراه باشید.

خرید رنگ مخصوص چوب ترمو

برای خرید رنگ مخصوص چوب ترمو باید یک شرکت معتبر را انتخاب کنید تا رنگ‌های تقلبی را به‌جای رنگ‌های اورجینال خریداری نکنید. مجموعه ما انواع رنگ کیم را با کیفیت بالا و به‌صورت تضمین شده به فروش می ‌رساند. برای خرید این رنگ می ‌توانید هم اکنون به سایت ما مراجعه کرده و خریدتان را با قیمت مناسبی انجام دهید. خرید آنلاین از مجموعه ما باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما شده و با سرعت بالایی سفارش خود را دریافت می ‌کنید. برای خرید و اطلاعات بیشتر می ‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

سخن پایانی

یکی از رنگ‌های مخصوص در بازار که برای چوب ترمو مناسب است رنگ کیم نام دارد. این رنگ با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا تولید می‌ شود. امروزه این رنگ با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌ رسد. برای خرید این رنگ با قیمت مناسب می ‌توانید مجموعه ما را انتخاب کرده و سفارش خود را به‌صورت اینترنتی ثبت نمایید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments