۵ ترفند فوق العاده آموزش سئو برای بهبود رتبه سایت

5 ترفند فوق العاده آموزش سئو برای بهبود رتبه سایت

آموزش سئو همانند آموزش های دیگر ترفندهایی دارد که می تواند به بهبود رتبه شما و رسیدن به لینک های اول گوگل، کمک بسیاری کند. همان طور که می دانید یکی از روش های بازاریابی دیجیتال، استفاده از تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت است.

تکنیک هایی که دیجی کالا را برند اول فروشگاه های اینترنتی ایران کرده است، زومیت را پربیننده ترین مجله اینترنتی کرده است و نیوسئو را به برند برتر آموزش سئو در ایران تبدیل کرده است. این یعنی شما نیز می توانید درآمد خود را چند 10 برابر کنید. ما این ترفندها را با برداشت از سال ها تجربه استادان سئو، برای شما فراهم کرده ایم.

کلمات کلیدی وب سایت؛ هدفمند کردن صفحات مختلف سایت

یکی راهکارهایی که باعث می شود کاربران به طور اصولی تر به نیازهای خود در نتایج گوگل برسند، کلمات کلیدی است. این یک سرفصل بسیار مهم در دوره آموزش سئو است که اگر نتوانید آن را به خوبی یاد بگیرید قطعا پیشرفتی نیز نخواهید داشت. چند مبحث در کلمات کلیدی اصلی سایت وجود دارد:

  • نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی سایت
  • پیدا کردن سختی کلمات کلیدی
  • نحوه انتخاب یک کلمه کلیدی برای یک صفحه
  • کدام کلمه کلیدی، بهتر است به عنوان کلمه کلیدی اصلی وب سایت انتخاب شود

این مواردی است که در موضوع کلیدواژهای سایت، از اهمیت بالایی برخوردار است. سپس باید این کلمات را برای صفحات خود بهینه سازی کنید تا به عنوان مثال فردی که به دنبال خرید کولر گازی در مشهد است، با اولین جستجو، به وب سایت شما که فروشگاه اینترنتی کولر گازی دارید، برسد.

5 ترفند فوق العاده آموزش سئو برای بهبود رتبه سایت

خرید بک لینک

قطعا در جستجوهایی که برای سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجوگر، داشته اید، با خرید بک لینک برخورد کرده اید. فلسفه لینک سازی خارجی این است که اگر وب سایتی در رابطه با موضوع شما، می خواهد نکاتی را بیان کند، به صورت کاملا طبیعی به وب سایت شما لینک دهد. متاسفانه کمتر کسی، این نوع لینک سازی را انجام می دهند. آن ها معتقد اند که با لینک دهی به وب سایت های دیگر، ممکن است افت رتبه پیدا کنند.

به همین دلیل برخی وب سایت ها به ازای دریافت مبلغ مشخصی، حاضر می شوند که به شما لینک دهند. این نوع لینک سازی کاملا مقابل نظر گوگل است و گوگل از این جریان اصلا خوشش نمی آید.

بهترین روش لینک سازی خارجی، لینک دهی به صورت طبیعی است که بیشترین تاثیر ممکن را بر روی آمار بازدید و رتبه شما در نتایج گوگل خواهد گذاشت.

رپورتاژ آگهی؛ تاثیر فوق العاده آن بر افزایش بازدید وب سایت

در دوره آموزش سئو، برخی تبلیغات را نه تنها برای سئو سایت، مضر نمی دانند، بلکه تاکید دارند که این نوع روش تبلیغاتی، اثربخش ترین راه برای سرعت بخشیدن به کسب رتبه های بالا در نتایج گوگل و به دنبال آن افزایش ورودی وب سایت است. رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغاتی است که اثر بخشی فوق العاده برای شما دارد. به عنوان مثال تصور کنید یکی از محصولات شما در بین محصولات بزرگترین فروشگاه شهرتان قرار بگیرد، فروشگاهی که روزانه هزاران نفر بازدید دارد.

5 ترفند فوق العاده آموزش سئو برای بهبود رتبه سایت

درست است که این فروشگاه ممکن است هزینه هایی بابت قرار دادن محصول خود در بین محصولات آن، از شما بگیرد. اما مهم ترین مزیت آن دیده شدن در بین هزاران کاربر و مشتری است. این دقیقا هدف رپورتاژ آگهی است. شما یک متن منحصر به فرد، جذاب با تبلیغات غیرمستقیم نوشته و آن را با قیمت های مختلف، در وب سایت های پربازدید قرار می دهید. نوشتن رپورتاژ آگهی و پیدا کردن بهترین و مناسب ترین وب سایت برای قرار دادن رپورتاژ در آن مواردی است که در سرفصل رپورتاژ آگهی در دوره های آموزش سئو برای شما به طور مفصل توضیح داده می شود.

مزیت های رپورتاژ آگهی به شرح زیر است:

  • افزایش بازدید وب سایت
  • قرار گرفتن در مقابل هزاران بازدید کننده یک وب سایت برتر
  • معرفی محصول و خدمات خود در یک وب سایت مرتبط و غیر مرتبط

محتوای تصویری؛ اثر شگفت انگیز آن بر کاربران وب سایت

متاسفانه با آماری که بدست آمده است افراد زیادی هستند که تمایلی به مطالعه و خواندن متن های طولانی ندارند. از این جهت یک ویدیو خاص از توضیح محصول، آموزش خدمات یا بیان نکات شگفت انگیز، تاثیر فوق العاده بر ورودی وب سایت شما می گذارد. بر اساس گفته اساتید دوره های آموزش سئو شما با ارائه فیلم ها و تصاویر جذاب، از راه های مختلفی می توانید، ورودی برای خود جذب کنید و از این طریق فروش خود را چند 100 برابر کنید.

به دلیل استفاده بسیار زیاد افراد از شبکه های اجتماعی، بهترین فرصت است که در کنار بهینه سازی وب سایت و ارائه محتوا تصویری جذاب برای کاربران، آن را برای خود، در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

بهینه سازی محتوا برای بهبود سئو سایت

یکی از اثربخش ترین فاکتورها برای بهبود سئو سایت، استفاده از محتوای بهینه سازی شده یا به اصطلاح سئو شده است. این محتوا نباید داپلیکیت یا تکراری باشد و از دیگر سایت ها کپی شود. همچنین باید در آن از کلمات کلیدی به طور بهینه بهره برداری کنید. حداقل تعداد کلمه برای یک متن، 300 کلمه می باشد و متوسط بین 800 تا 1000 کلمه، بهینه ترین حالت برای اولین انتشار است. سئو محتوا نکات خاص خود را دارد که با استفاده آن می توانید محتوای خود را در لینک های اول گوگل ببینید. اگر از گذشته وب سایتی را برای خود طراحی کرده اید. اگر محتوای قدیمی درون آن، دارید، اکنون بهترین فرصت است که از امتیاز اعتبار قدیمی دامنه خود استفاده کرده و با آموزش سئو و نکات سئو محتوا و ترفند فوق العاده کاربردی بروز رسانی محتوا، به لینک های اول گوگل برسید.

نیوسئو یکی از موسسات برگزار کننده دوره های آموزش درباره سرفصل آموزش تولید محتوا و سئو این گونه نکاتی را بیان کرده است:

((آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود)).

ما 5 ترفند را به شما نشان دادیم. اکنون تصمیم با شماست. حال وقت آن رسیده است که برای موفقیت بزرگ با وب سایت یک تصمیم بزرگ گرفته و بهترین دوره آموزش سئو را برای خود انتخاب کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments